Ik weet nog dat we in bed lagen en dat inbellen hoordenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik zelf internet vanaf ongeveer 1995........
Windows '95, inbellen met een 14k4 modempje, en dat vond je nog retesnel toen
Dat zat ik net ook te bedenkenquote:
Ik ga nu echt aftellen, nog 7 werkdagenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja gaat wel beter hoor![]()
morgen ook weer werken
Jawel hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga nu echt aftellen, nog 7 werkdagen
Ben er echt mega aan toe, veel te vaak moe enzo laatste tijd....
Hoop dat jij je, ondanks ziek worden, een beetje hebt kunnen opladen dmv je vakantie!
Dat bedoel ikquote:Op zondag 27 juni 2010 23:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, anders kom ik weer aanzetten met een kleurplaat voor groep 8
we hadden du shet idee van Tombolaquote:
Ik heb zelf in de jaren 80 (dus voor de hele pc/internet etc tijd) nog mijn eerste chatverslaving gehad dankzij een Bulletin board systeem met chatfunctie, had toen een Commodore 64 met een 1200/75 bps modem....quote:Op zondag 27 juni 2010 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we in bed lagen en dat inbellen hoorden![]()
ti-ti-ti-ti-du-du-du-krssssssss...krsssssss
Ms-Dos, WP
Lijkt me geschiedenisquote:Op zondag 27 juni 2010 23:53 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Je kunt ook de vikingen of de romeinen behandelen. Oh is dat aardrijkskunde?
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:53 schreef Marlalala het volgende:
[..]
we hadden du shet idee van Tombola
toen kwam ik nog aan met de kijkdozen
Je kunt ook de vikingen of de romeinen behandelen. Oh is dat aardrijkskunde?
ja das wel zo. Al zijn die scheidslijnen op de basisschool niet zo aanwezig als op de middelbare, geloof ik.quote:
Het gaat om fictieve lessen, maakt niet uit voor wie en waarover, zolang het maar aardrijkskunde is. Heb een aantal lessen al en die ga ik morgen inleveren, maar m'n diploma hangt ervan af dus ik wil nog wat extra lessen maken eigenlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
Maar eh Rauzer, heb je genoeg ideeen? En iets meer info is wel handig hoor
Zoals hoe lang je hebt voor de lessen (paar dagen/weken), hoe oud de kinderen zijn, etc etc
Op de basisschool valt het idd allemaal onder wereldoriėntatie.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ja das wel zo. Al zijn die scheidslijnen op de basisschool niet zo aanwezig als op de middelbare, geloof ik.
Teveel GS tochquote:Op zondag 27 juni 2010 23:56 schreef Marlalala het volgende:
http://www.leerkracht.nl/show?id=87352
Engeland lesidee
oh nee, niet zo;n goede
Dat zei m'n broer ook alquote:Op zondag 27 juni 2010 23:56 schreef tombolafan het volgende:
Of memorie maar dan provincie en hoofdstad ipv 2 dezelfde plaatjes
quote:
nee is een wk sc meetquote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Koen66 het volgende:
Hey, dat as. vrijdag meetgedoe is toch niet de meet die we al tijden bespreken he
Want dan zou ik hopeloos teleurgesteld zijn
(zit vrijdag om 16:00 gewoon op m'n werk namelijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |