Ja, ik ben overdag bijna niet online geweest en lees bijna niet terug. Gaat me te snel en kost me soms wel energie.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hadden we besproken in WK SC.. gemist?
Je mag ook komen
Verdere info komt nog, mochten we door zijn enzo
Oke, maakt niet uit..quote:Op zondag 27 juni 2010 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ben overdag bijna niet online geweest en lees bijna niet terug. Gaat me te snel en kost me soms wel energie.
quote:Maar ik denk overigens niet dat het voor mij haalbaar zal zijn om eerlijk te zijn
en ik ben ook niet zo fanatiek met kijken deze keerquote:Op zondag 27 juni 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke, maakt niet uit..
Ik zou je wel kunnen PM'en als er zulke dingen worden besproken
[..]
Dat zou wel jammer zijn, maar als het niet kan... helaas
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
en ik ben ook niet zo fanatiek met kijken deze keer![]()
Balen van Engeland
PM me maar ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke, maakt niet uit..
Ik zou je wel kunnen PM'en als er zulke dingen worden besproken
[..]
Dat zou wel jammer zijn, maar als het niet kan... helaas
Bennyquote:Op zondag 27 juni 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar dat zal ook wel komen omdat je op vakantie was, lekker weer enzoOf niet soms?
Maar goed van Duitsland![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PM me maar ja.
Ik weet het
ik moet/mag 'sochtends eerst werken en ik kijk niet meer graag voetbal in een (drukke) kroeg. Dus lijkt me het verstandiger om thuis te kijken.
Dat vind ik overbodig, als het meerendeel in een drukke kroeg wil kijken, wat meestal gezelliger is en de meesten waarschijnlijk ook wel willen. Moeten we niet naar een rustig plekje gaan, omdat toevallig 1 persoon dat liever niet heeft.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zouden er misschien wel rekening mee kunnen houden...
Basisischool. dat is 17 jaar geledenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:34 schreef Rauzer het volgende:
Okeeeeee, wie heeft er nog een idee voor een lessenserie voor aardrijkskunde? Wie kan zich nog wat herinneren van hoe hij/zij vroeger aardrijkskunde op de basisschool kreeg
?
ik denkquote:Op zondag 27 juni 2010 23:34 schreef Rauzer het volgende:
Okeeeeee, wie heeft er nog een idee voor een lessenserie voor aardrijkskunde? Wie kan zich nog wat herinneren van hoe hij/zij vroeger aardrijkskunde op de basisschool kreeg
?
Ik lever m'n lessen + je evaluaties morgen in, maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen dus ik heb liever wat extras om te laten zienquote:
Ahaa.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik lever m'n lessen + je evaluaties morgen in, maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen dus ik heb liever wat extras om te laten zien!
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
Algemene vragen over een land/landen en dan moest je dmv google, boeken, enz. deze vragen beantwoorden.
Topografie.. waar liggen de plaatsen
Lessen over vulkanen, aardverschuivingen, aardbevingen, ed.
Dat hadden ze al toen jij op de bs zatquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:42 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ahaa.
Wij gingen de sloot analyseren maar zoiets heb je al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |