Het grappige is dat, dat het besluit niet bij de Fifa ligt.. maar een andere associatie, met daarin een Engelsman, Noord-Ier, een Schot en een Ier...quote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef Bravebart het volgende:
Als na dit wk niet de beeldschermen bij de 4e man komen zodat de scheids beelden kan opvragen, stop ik met het kijken van internationale toernooien.
Iemand uit Wales toch? Wat al compleet debiel is, want waarom zouden een stel Britten en 4 mensen van de Fifa zulke dingen moeten beslissenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het grappige is dat, dat het besluit niet bij de Fifa ligt.. maar een andere associatie, met daarin een Engelsman, Noord-Ier, een Schot en een Ier...
Vooral die Schot en die Engelsman hadden best wat videobeelden kunnen gebruiken
Ik krijg het hier nog warmer vanquote:Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef Californium het volgende:
Hello! Heb al zo weinig aan, maar zweet me alsnog te pleuris hier.
Warmquote:
Hier ook warm. Te warm eigenlijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Warmmaar voor de rest goed! Whehehe... vanaf september biologie doen en nu even veel werken in de vakantie
hoe is het met jou?
![]()
Ik zag op de klok 1:05 staan daarna niet meer gekeken, maar om 5:30 was ik alweer wakker.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook. Lukte niet. Te warm.
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:46 schreef PieterBas het volgende:
Zo.. nu even mijn hypotheek rond zien te krijgen
suc7quote:Op maandag 28 juni 2010 11:46 schreef PieterBas het volgende:
Zo.. nu even mijn hypotheek rond zien te krijgen
uhm, dat moet ook wel, want ik heb net het voorlopig koopcontract getekendquote:
Moet toch wel goedkomen.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm, dat moet ook wel, want ik heb net het voorlopig koopcontract getekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |