Misschien wel, misschien nietquote:Op zondag 27 juni 2010 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar jij had ;t ook niet kunnen weten.
Ik heb nog wel aan je gedacht.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet
en wat een TTen de TS
niet te vergeten
Hadden we elkaar zo lang niet gezien?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
we hadden elkaar anderlhalf jaar niet gezien, toen rose een weekend naar haar ouders was kwam jij langs voor een massage, en de dag nadat ze weer thusi was van dat weekend ging t uit tussenmij en rose. Ze heeft toen nog wel een tijdje bij me gewoond ivm rijbewijs en werk.
Ik vroeg me af of ik je tegen zou komen.quote:
Das waar, had me eerder gesmst dan hadden we wat kunnen afsprekenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of ik je tegen zou komen.Maar nee dus.
En anders had ik je ook niet gesmst he ;p
Ik moest haasten. En we zien elkaar toch over 2 weken?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar, had me eerder gesmst dan hadden we wat kunnen afspreken
Dus als nog niks gewordenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moest haasten. En we zien elkaar toch over 2 weken?
En sowieso, was om 1 uur vertrokken, en 6 uur pas thuis.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus als nog niks geworden.Daar ga ik wel van uit
Echt niet.quote:
Dat is waar, maar wel een leuke onderbrekingquote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En sowieso, was om 1 uur vertrokken, en 6 uur pas thuis.Dan had het nog langer geduurd.
Dat is wel zo ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wel een leuke onderbreking
Dan moet je een nieuw kliekjestopic openen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |