gastquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:37 schreef padlarf het volgende:
Ik had laatst trouwens zelf een briljante variatie gemaakt. Friet/patat gebakken, in een bak gestort, daarover heen een pan met chili leeggekieperd en daar weer salade op. Chilikapsalon
edit:
hier een plaatje van een prototype![]()
[ afbeelding ]
Er zit maar één overeenkomstig ingrediënt inquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:37 schreef padlarf het volgende:
Ik had laatst trouwens zelf een briljante variatie gemaakt. Friet/patat gebakken, in een bak gestort, daarover heen een pan met chili leeggekieperd en daar weer salade op. Chilikapsalon
edit:
[ afbeelding ]
Vrijwel evenveel frieten als chili uiteraard. OP bovenstaande versie zitten geen sla en geen kaas, dus wat dat betreft heb je natuurlijk een puntquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:45 schreef NietTeVolgen het volgende:
omdat je wat patatjes in je chili gooit is het niet meteen kapsalon
Jij wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Fokkop duur in die link man. In de randstad betaal je 3 euro voor een grote kapsalon voor meer dan 2 personen in beginsel
smerigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:37 schreef padlarf het volgende:
edit:
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit, maar ik geloof dat het best lekker is eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:37 schreef padlarf het volgende:
edit:
[ afbeelding ]
Dat zal het wel zijn dan, wij maken het trouwens gewoon zelf.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:14 schreef LWD-Godius het volgende:
Het kan ook aan mij liggen hoor, ik zit al vol van een halve pizza
Het lijkt me toch dat döner van een dönerzaak lekkerder is dan rommel uit de supermarktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn dan, wij maken het trouwens gewoon zelf.
Hooguit een kwartiertje werk en een stuk lekkerder/groter.
Bij het zien van et resultaat dacht ik ook even goeie frieten en goeie chili te hebben verneuktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit, maar ik geloof dat het best lekker is eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |