Eigenlijk moeten ze die rat liquiderenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:51 schreef Speedski het volgende:
Mocht Duitsland winnen zal heel het verenigd koninkrijk over Blatter heen vallen. Eerst Frankrijk door ten koste van Ierland en dan Duitsland nog ...
Hij koopt zelfs zijn belagers om.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat Sepp Blatter nog zonder politiebewaking rondloopt...
Inderdaad. Eigenlijk moet je met zijn allen de FIFA gewoon boycotten. Opflikkeren met internationale wedstrijden en toernooien. De FIFA is gewoon de kanker van het voetbal.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef DaDude1987 het volgende:
Waarom kijkt die hele wereld naar zo'n incompetente zak stront als Blatter? Waarom boycotten bonden de fifa niet?
Reglementair 3-0 verloren en doorgaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:54 schreef SpamNinja het volgende:
Als Engeland en de FA nou echt gewoon ballen heeft blijven ze gewoon lekker in de kleedkamer en weigeren ze te spelen. Wat wil Blatter dan nog gaan doen?
Dat kan ik 'm nou niet echt kwalijk nemen.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef Dragonetti het volgende:
die keeper snel ff balletje terugpakken....
Het is nou eenmaal een Duitser hequote:Op zondag 27 juni 2010 16:56 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat kan ik 'm nou niet echt kwalijk nemen.
Schiet niets op, worden ze het toernooi uitgegooid.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:54 schreef SpamNinja het volgende:
Als Engeland en de FA nou echt gewoon ballen heeft blijven ze gewoon lekker in de kleedkamer en weigeren ze te spelen. Wat wil Blatter dan nog gaan doen?
Jou pa heeft ze niet allemaal op een rijtje. Duitsland gaat deze shit winnenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Godver ik kan hier zo kwaad om worden
Volgens mij gaat de scheids het straks goedmaken met een penalty zegt me pa
Is over een week weer weg, kijk maar naar Ierland - Frankrijk.....quote:Op zondag 27 juni 2010 16:57 schreef F.M.D. het volgende:
Goed dat dit gebeurd, bij zo een grote wedstrijd. Heel de voetbalwereld valt over blatter heen nu, heerlijk! Zijn verdiende loon!
En het was geen tryquote:Op zondag 27 juni 2010 16:57 schreef tong80 het volgende:
Op het WK-rugby werd de laatste keer de finale beslist door het kijken naar een video-fragment om te zien of het een try was of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |