Dat zou best kunnen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef solaire het volgende:
volgens mij heb ik zaterdag TLK en Argo met een warsteinertje op het terras van bloem zien zitten
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:16 schreef sproetjes het volgende:
ik ga wel ff lekker gewoon in de zon hangen
Ik nog maar anderhalfquote:Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef whitesosa het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan naar huis. Alleen niet voor de zon.
Je zult er vast en zeker uitspringen zo in het oranje.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik nog maar anderhalf![]()
![]()
Ik ben rond half 4 te spotten op het Pancratiusplein in HeerlenHeb oranje aan, lekker opvallende kleur
Na mijn kater van gister ga ik toch weer een poging wagen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:32 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Je zult er vast en zeker uitspringen zo in het oranje.![]()
Is mij te warm om buiten te gaan kijken. Dat overleef ik niet.
Alchol en deze temperaturen dan ga ik waarschijnlijk out. Vul zelf maar in of dat door de warmte komt of het dan nog hogere alcoholgebruik om de dorst te lessen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na mijn kater van gister ga ik toch weer een poging wagen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:39 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Alchol en deze temperaturen dan ga ik waarschijnlijk out. Vul zelf maar in of dat door de warmte komt of het dan nog hogere alcoholgebruik om de dorst te lessen.
Waarschijnlijk omdat je meer zweet en er dus minder vocht is om de alcohol te verdunnen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:39 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Alchol en deze temperaturen dan ga ik waarschijnlijk out. Vul zelf maar in of dat door de warmte komt of het dan nog hogere alcoholgebruik om de dorst te lessen.
En dat moment komt een keer. Of wanneer gescoord wordt of wanneer je moet zeiken.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Met dit weer op een terras zuipen gaat prima. Totdat je van je stoel opstaat![]()
.
ja hoor, de risico gedeeltes netjes met factor, mn benen met babyolie die verbranden nooit en hebt ontdekt dat ze daarmee wél bruin wordenquote:
En maak ons maar jaloers.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja hoor, de risico gedeeltes netjes met factor, mn benen met babyolie die verbranden nooit en hebt ontdekt dat ze daarmee wél bruin worden
toch wel handig een dakterras waar niemand je op ziet
zo en nu ga ik weer terug naar mijn ligbedje
ik ga nog heel even fokken en dan voetbal kijken met bbq bij mn oudersquote:Op maandag 28 juni 2010 14:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ga mijn bureau opruimen, Sproetje, hij is nu echt leeg tegenover die foto
Inpakken en naar Heerlen toe
![]()
![]()
Was hiernaartoe gekomen dan mutsquote:
Waar woonde je ook alweer?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Takke end rijje jongeh, En het is druk op de weg, kom net van Boxtel af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |