Dat heb je tegenwoordig helaas met die muziek en de mensen die daar op afkomen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:02 schreef sproetjes het volgende:
ja dat wel
dancetour was trouwens niks aan![]()
totaal geen sfeer
Hmm pliesie de ene keer haat je ze, en de andere keer haat je ze nog meer. Als ze nou eens een sector bonnetjes uitdelers maakte. En een sector misdaad aan pakkers, dan stonden er meer banen open voor de mensen die wel het lef zouden hebben.quote:
Goed dat jij de leider niet bentquote:Op zondag 27 juni 2010 22:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm pliesie de ene keer haat je ze, en de andere keer haat je ze nog meer. Als ze nou eens een sector bonnetjes uitdelers maakte. En een sector misdaad aan pakkers, dan stonden er meer banen open voor de mensen die wel het lef zouden hebben.
Dat wist ikquote:Op zondag 27 juni 2010 22:46 schreef sproetjes het volgende:
de pliesie is gewoon
bij deze even het bewijs dat ik mijn nick heus eer aan doe:
[ afbeelding ]
IK HEB ECHT WEL SPROETEN!
Wat ben je toch haatdragend tegen mij, maar wees gerust ik zal Sproetjes niet van je weg hosselen. En niet dat ik Sproetjes wil hosselen of de luxe heb om te zeggen dat ik haar zou kunnen hosselen. Maar ik probeer slechts aan te kaarten dat ik geen concurrentie voor jou ben. En dat je dus gewoon aardig hoi en doei tegen mij kan zeggen zonder enige competitie tussen ons.quote:
Sproeten vind ik eigenlijk niks mis mee! Laatst zon meisje bij de trein die had dat ook, en ik was compleet verliefd op haar. Of nou nee haar uiterlijk, maar ze zag er dan ook aardig uit!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:46 schreef sproetjes het volgende:
de pliesie is gewoon
bij deze even het bewijs dat ik mijn nick heus eer aan doe:
[ afbeelding ]
IK HEB ECHT WEL SPROETEN!
Over bazen gesproken ik heb weer een krabbel terug, ik heb eens langzaam voorgesteld iets te gaan doen met die ene dame waar ik je over vertelde, ik hoop dat het wat word haha!quote:
Goedzo en gewoon doorkrabbelen. Anders gewoon bellen !quote:Op zondag 27 juni 2010 22:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat ben je toch haatdragend tegen mij, maar wees gerust ik zal Sproetjes niet van je weg hosselen. En niet dat ik Sproetjes wil hosselen of de luxe heb om te zeggen dat ik haar zou kunnen hosselen. Maar ik probeer slechts aan te kaarten dat ik geen concurrentie voor jou ben. En dat je dus gewoon aardig hoi en doei tegen mij kan zeggen zonder enige competitie tussen ons.
[..]
Sproeten vind ik eigenlijk niks mis mee! Laatst zon meisje bij de trein die had dat ook, en ik was compleet verliefd op haar. Of nou nee haar uiterlijk, maar ze zag er dan ook aardig uit!
[..]
Over bazen gesproken ik heb weer een krabbel terug, ik heb eens langzaam voorgesteld iets te gaan doen met die ene dame waar ik je over vertelde, ik hoop dat het wat word haha!
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat ben je toch haatdragend tegen mij, maar wees gerust ik zal Sproetjes niet van je weg hosselen. En niet dat ik Sproetjes wil hosselen of de luxe heb om te zeggen dat ik haar zou kunnen hosselen. Maar ik probeer slechts aan te kaarten dat ik geen concurrentie voor jou ben. En dat je dus gewoon aardig hoi en doei tegen mij kan zeggen zonder enige competitie tussen ons.
gelukkigquote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben volgens mij nooit sarcastisch.
*kuchende smilie*quote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben volgens mij nooit sarcastisch.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:56 schreef sproetjes het volgende:
[..]
gelukkig
trouwens: mondial vrijdag? ik ga 99% zeker![]()
En die 1ne procent?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:56 schreef sproetjes het volgende:
[..]
gelukkig
trouwens: mondial vrijdag? ik ga 99% zeker![]()
Dus je doet het !quote:Op zondag 27 juni 2010 22:59 schreef friekin_ het volgende:
TLK, ik heb de stap gezet, koe bij de horens gevat etc. Kei hard daten. Echt.
Dat bellen kost me teveel maar ik zal even wachten ik heb in ieder geval gezegd dat ik nog eens wat wil doen weet alleen niet wat..... Grrr! En heb er nu al geloof ik spijt van, maar dat heb ik altijd net voor zoiets. Argo waar ben je toch mee bezig!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Goedzo en gewoon doorkrabbelen. Anders gewoon bellen !
Gewoon doen !!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat bellen kost me teveel maar ik zal even wachten ik heb in ieder geval gezegd dat ik nog eens wat wil doen weet alleen niet wat..... Grrr! En heb er nu al geloof ik spijt van, maar dat heb ik altijd net voor zoiets. Argo waar ben je toch mee bezig!
Good luck, may the ice be with you!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga slapen... vies warm maar misschien kiep ik zo wel weg want whiskey
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga slapen... vies warm maar misschien kiep ik zo wel weg want whiskey prosecco en leukheid
Ik zal uw tip ten harte nemen.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon doen !!niet gek laten maken dus gewoon bellen
Als ik moet schijten pis ik zittend jaquote:Op zondag 27 juni 2010 23:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
iets over zittend plassen enzo, of wat was het![]()
![]()
sorry hahahaha![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |