Moeten we toch bewaren voor de volgende keer en als ik wat meer vertrouwen heb in de gesteldheid van mijn maag.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb geen PM gehad, anders had ik wel eentje gebracht.
Dealquote:Op zondag 27 juni 2010 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten we toch bewaren voor de volgende keer en als ik wat meer vertrouwen heb in de gesteldheid van mijn maag.
Pff als je lang genoeg gewacht vallen der wel dode met de warmte. Kan je doorgaan voor kannibaal!quote:Op zondag 27 juni 2010 17:37 schreef nattermann het volgende:
Geen uiteten dus, restaurantje zat al vol
Dan maar BBQ en nog even in het zwembad springen bij mijn ouders
Lekker, met cocktailsausquote:Op zondag 27 juni 2010 17:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Pff als je lang genoeg gewacht vallen der wel dode met de warmte. Kan je doorgaan voor kannibaal!
1 van de betere tot nu toe.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:43 schreef friekin_ het volgende:
Is het een goede wedstrijd? Heb m heulmaal gemist.
Wedstrijd is al gespeeld op deze manier. Weer een blunder van de arbitrage.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nu aan het kijken wat Mexico tegen de Argentijnen kan
Eenschquote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wedstrijd is al gespeeld op deze manier. Weer een blunder van de arbitrage.
dat was ik niet hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 14:02 schreef postmortum het volgende:
ik heb spoetjes geloof ongeveer 1 uur geleden zien joggen door echt , heb alleen niet geroepen aangezien ze een discman o zo op had.
Trouwens ik wil de Mac D in Echt nomineren tot slechtse mc donalds ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |