quote:Op zondag 27 juni 2010 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als we een beetje doorposten zitten we als NL speelt in topic # 777, dat brengt geluk
Nee hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ze gaan niet zeuren als zij er maar eentje krijgen? Dat zij er dan óók twee willen? Of eentje maar dan extra duur?
Dus voor morgenmiddag 3 topics volbaggeren??quote:Op zondag 27 juni 2010 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als we een beetje doorposten zitten we als NL speelt in topic # 777, dat brengt geluk
Enerverende dag voor jou Fann, hopelijk kun je slapen komende nacht, na al die avonturenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:01 schreef FANN het volgende:
bij 4 op een rij ben ik pleite seg maar...
Ik zeur niet vandaag, ik vind het wel prima. Dinsdag kantoordag, dan begin ik wel met klagen.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:21 schreef hondjes het volgende:
Dan ga ik nu maar even een boulevardje pakken in Cambrils.
En een happie eten op de boulevard.![]()
Geniet ze van het mooie warme weer, niet zeuren he...
Het is pas een dag warm.
goh Teun, ben je in de penopauze of zoiets, je blijft werken, moet alles af???quote:Op zondag 27 juni 2010 17:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schilderwerk klaar, komende week de auto maar eens in de was zetten![]()
't Zal wel penopauze zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 17:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goh Teun, ben je in de penopauze of zoiets, je blijft werken, moet alles af???
Het boeit me niet meer, in deze amateuristische onzin steek ik geen energie meer. Na die gele kaart voor dat schouderklopje ben ik weggegaan.quote:
Ze spelen niet slecht. Beter dan Oranje tot nu toe gedaan heeftquote:Op zondag 27 juni 2010 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het boeit me niet meer, in deze amateuristische onzin steek ik geen energie meer. Na die gele kaart voor dat schouderklopje ben ik weggegaan.
Daar heb ik het niet over.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze spelen niet slecht. Beter dan Oranje tot nu toe gedaan heeft
Loop jij eens naar dat plein in Berlijn, en ga eens keihard BOEEEEEE roepen, staan een half miljoen mensen nou die hebben feest hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het boeit me niet meer, in deze amateuristische onzin steek ik geen energie meer. Na die gele kaart voor dat schouderklopje ben ik weggegaan.
Sowieso, de Duitsers scoren terwijl Klose buitenspel stond en komen daar mee weg, en een helemaal perfect doelpunt van de Engelsen wordt afgekeurd??quote:Op zondag 27 juni 2010 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze er nog wat doelpunten bij hebben gemaakt, want als het bij de 2-1 was gebleven wat eigenlijk een 1-2 was hadden ze zich de ogen uit hun kop moeten schamen voor een wanstaltige overwinning mede mogelijk gemaakt door volledig incompetente scheids- en lijnrechters.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Loop jij eens naar dat plein in Berlijn, en ga eens keihard BOEEEEEE roepen, staan een half miljoen mensen nou die hebben feest hoor.
Juistem, en als ze gewoon, zeg maar... ik zeg maar wat hoor... de doelpunten hadden geteld die ook daadwerkelijk zijn gemáákt had dit een heel andere wedstrijd geweest.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, de Duitsers scoren terwijl Klose buitenspel stond en komen daar mee weg, en een helemaal perfect doelpunt van de Engelsen wordt afgekeurd??
Die scheids is niet alleen doof en blind maar kennelijk ook seniel aan het worden
Het had nu gewoon 3-2 moeten zijn maar het is 4-1....
gewoon partijdig die scheids, echt waarom nemen ze van die afgekeurde arbitrage.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, de Duitsers scoren terwijl Klose buitenspel stond en komen daar mee weg, en een helemaal perfect doelpunt van de Engelsen wordt afgekeurd??
Die scheids is niet alleen doof en blind maar kennelijk ook seniel aan het worden
Het had nu gewoon 3-2 moeten zijn maar het is 4-1....
Zelfs op de Duitse TV zeiden ze dat Klose buitenspel stond.... en dat het doelpunt van de Engelsen gewoon goed was.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze er nog wat doelpunten bij hebben gemaakt, want als het bij de 2-1 was gebleven wat eigenlijk een 1-2 was hadden ze zich de ogen uit hun kop moeten schamen voor een wanstaltige overwinning mede mogelijk gemaakt door volledig incompetente scheids- en lijnrechters.
Weer eens 100% eensch.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs op de Duitse TV zeiden ze dat Klose buitenspel stond.... en dat het doelpunt van de Engelsen gewoon goed was.
Het had dus idd met 1-2 de rust in moeten gaan en niet met 2-1.... en dan hadden we nu een heel andere wedstrijd gehad.
Omdat, als ze gebruik maken van moderne techniek, ze niet wegkomen met deze pijpbeurt die de FiFa duitsland op het moment geeft.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon partijdig die scheids, echt waarom nemen ze van die afgekeurde arbitrage.
de ene is corrupt, de ander al zoveel maanden geschorst geweest, weer een ander weet niet eens de spelregels, vind dit echt oneerlijk, maar ja de FIFA wil niet modern doen, terwijl wat andere ook zeggen er staat teveel belangen en geld op het spel.
Dat dus.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat mij betreft is een prima pot voetbal die redelijk spannend was compleet naar de klote geholpen door die schele josties van de Fifa.
Het was godverdomme EIN-DE-LIJK een goeie wedstrijd.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.
Erg jammer, het had alles in zich om een mooie wedstrijd te worden.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:54 schreef Leandra het volgende:
Echt, en wat mij betreft mogen ze vervolgens finaal afgemaakt worden door Argentinië.... met 4-1 ofzo
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:12 schreef Leandra het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom zoiets nog steeds niet direct door een scheidsrechter die toegang heeft tot de beelden gecorrigeerd kan worden.
Waarom dan? Je bent toch lekker vrij? Zet gewoon je voeten in een bak koud water en voor je het weet ben je compleet afgekoeld.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Inmiddels ruim 30 graden binnen, ik word er strontchago van.
Ik heb een ven op nog geen meter afstand op standje 3. Ben toch al snipverkouden, dus boeit niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom dan? Je bent toch lekker vrij? Zet gewoon je voeten in een bak koud water en voor je het weet ben je compleet afgekoeld.
Meid, koop bij het Chinese winkeltje een paar leuke waaiers en ga helemaal los....quote:Op zondag 27 juni 2010 19:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Inmiddels ruim 30 graden binnen, ik word er strontchago van.
Hoor net dat ze pas morgen om 16.00 uur bekend maken of hij speelt of nietquote:Op zondag 27 juni 2010 17:55 schreef Toverheks het volgende:
van de Vaart geblesseerd op de training, met zijn kuit vanavond horen we meer, Of hij morgen speelt.
Dat is hier vlakbij gebeurd, mijn zwager reed mee in de Tour en zag het ongeluk 30 meter voor zich gebeuren. Bizar.quote:Helikoptercrash Maasvlakte eist vier levens
Het wrak van de helicopter na de crash. FOTO ANP
ROTTERDAM - Door een helikoptercrash op de Maasvlakte nabij Rotterdam zijn vier mensen om het leven gekomen. Het toestel stortte door nog onbekende oorzaak op de grond bij de Slufterdam en Noordzeeboulevard.
Aan boord van de verongelukte helikopter zaten drie fotografen, een medewerker van het Havenbedrijf en een piloot, meldde een woordvoerder van de Rotterdamse politie.
De politie meldde kort na de crash al twee doden en twee zwaargewonden, die werden gereanimeerd. Rond kwart voor drie volgde het nieuws van de derde dode. Vlak voor vijf uur werd het overlijden van het vierde slachtoffer bekendgemaakt. Over de identiteit van de slachtoffers is nog niets bekend.
De helikopter was ingehuurd door het Havenbedrijf Rotterdam om opnames te maken van de Tour du Port, een tourtocht voor wielertoeristen aan de vooravond van de start van de Tour de France.
Het toestel, een vijf jaar oude Eurocopter EC130, was van het bedrijf Heli Holland Airservice. Dat is een van de weinige bedrijven in Nederland die helikoptervluchten aanbiedt.
Tour du Port stopgezet
De Tour du Port is stopgezet. De pakweg duizend renners zijn langs de route stilgezet. De helikopter die neerstortte bij de Maasvlakte maakte opnames van de tocht. Een groot aantal rijders zag het ongeval gebeuren.
De renners worden rechtstreeks begeleid naar De Kuip, waar de finish van de tocht zou plaatsvinden. Ook het grote feest na de finish, op de Wilhelminapier, is afgeblazen.
Bij De Kuip wacht een traumateam met experts die de renners opvangen.
Ik had het gelezen, maar je wordt toch echt helemaal misselijk als je zoiets voor je ogen ziet gebeuren.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is hier vlakbij gebeurd, mijn zwager reed mee in de Tour en zag het ongeluk 30 meter voor zich gebeuren. Bizar.
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik had het gelezen, maar je wordt toch echt helemaal misselijk als je zoiets voor je ogen ziet gebeuren.
Dat is wel goed, dat dat direct zo wordt geregeld. Maar wat een bizarre belevenis. Die je kunt missen als kiespijn. Zeker nu, in jullie geval, lijkt me ergens ook.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad, de renners konden naar de Kuip voor psychologische hulp.
ik ga geen nieuws kijken, ik vind het wel even goed zoquote:Op zondag 27 juni 2010 20:03 schreef Laysa het volgende:
O .....het moet ook gelijk zo achterlijk warm blijven....een graadje of 5 minder zou al fijn zijn..
Zit nu naar dat nieuws van die hely te kijken
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Deisyy het volgende:
Vanmiddag hebben we foto's laten maken van de zussen met elkaar
Pics or it didn't happen!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ga geen nieuws kijken, ik vind het wel even goed zo.
Mijn zwager was er eigenlijk nogal nuchter onder, ja erg voor iedereen, maar hij heeft het voor zichzelf niet als traumatisch ervaren.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel goed, dat dat direct zo wordt geregeld. Maar wat een bizarre belevenis. Die je kunt missen als kiespijn. Zeker nu, in jullie geval, lijkt me ergens ook.
Gelukkigquote:Op zondag 27 juni 2010 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zwager (die van de zieke zus) had van de week al aangegeven dat hij dat graag wilde, omdat ze nu nog is zoals ze is en echt, het is fijn om dat te doen.
Dus niks nie cru nie
Goed gedaan, 't kan nu inderdaad nog, wie weet is het straks niet meer mogelijkquote:Op zondag 27 juni 2010 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zwager (die van de zieke zus) had van de week al aangegeven dat hij dat graag wilde, omdat ze nu nog is zoals ze is en echt, het is fijn om dat te doen.
Dus niks nie cru nie
Groot gelijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Deisyy het volgende:
ik ga geen nieuws kijken, ik vind het wel even goed zo.
quote:Vanmiddag hebben we foto's laten maken van de zussen met elkaar
quote:
Die familie van mij, da's compleet los zandquote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral in deze moeilijke tijd zijn we zo blij dat we elkaar hebben voor steun![]()
Dus voor donderdag meteen een lunchafspraak gemaakt met de zusjes, we proberen nu zoveel mogelijk van elkaar te genieten.
Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen en kunnen genieten.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Vooral in deze moeilijke tijd zijn we zo blij dat we elkaar hebben voor steun![]()
Dus voor donderdag meteen een lunchafspraak gemaakt met de zusjes, we proberen nu zoveel mogelijk van elkaar te genieten.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:14 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het mooi om te lezen hoe jullie er samen mee omgaan. Alhoewel het nog mooier was geweest dit niet te hoeven horen omdat het simpelweg geen realiteit is.
Maar hoe jullie in die realiteit staan, komt op mij heel 'samen staan we sterk' over en dat vind ik ontroerend.
Of zo.
Ik zou geen ander manier weten hoe we hiermee om moeten gaan. Het is voor iedereen zo fijn om met elkaar te zijn, we hebben elkaar keihard nodig.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Groot gelijk.
[..]
![]()
Geweldig hoe jullie hier mee omgaan. Jammer dat het zo'n klote gebeurtenis betreft. Respect.
Oeh, das best wel triest. Of is dat altijd zo geweest?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die familie van mij, da's compleet los zand![]()
Jullie weten hier veel meer van mij dan m'n eigen broers en zus
Dat is dat best wel een gemis voor jou.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die familie van mij, da's compleet los zand![]()
Jullie weten hier veel meer van mij dan m'n eigen broers en zus
Ik herken dat wel. Toen mijn moeder ziek was ging dat ook op.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou geen ander manier weten hoe we hiermee om moeten gaan. Het is voor iedereen zo fijn om met elkaar te zijn, we hebben elkaar keihard nodig.
Deze snap ik niet of ligt dat aan mij?quote:Ik heb van de week gekscherend aan mijn zieke zus gevraagd of ik bij haar mocht komen wonen, omdat ik me het beste voel als ik bij haar ben.
En mijn zus, ze vertelde dat ze nu zo gelukkig is (jammer dat het zover moest komen).
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, das best wel triest. Of is dat altijd zo geweest?
Er zit overal precies vijf jaar tussen, leeftijdsverschil is denk ik te groot. Ik mis het ook niet echt om eerlijk te zijn. Ze weten dus ook echt niet dat ik én naar de dermatoloog was én naar de uroloog. Dat soort dingen vertellen wij elkaar niet. Trouwens, mijn ouders weten dat ook niet, die maken zich toch alleen maar ongerust om 90 procent van de tijd niets.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dat best wel een gemis voor jou.
Maar als jij heel ziek wordt gaan wij van de SC lekker met jou lunchen
Nee dat ligt aan mij. Het waren eigenlijk 2 op zich staande opmerkingenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Toen mijn moeder ziek was ging dat ook op.
[..]
Deze snap ik niet of ligt dat aan mij?
Geldt voor mij ook. Al jaren geen contact meer met mn zus. Vraag aan mijn ouders ook nooit hoe en wat mbt tot haar, boeit me ook niet meer. Ze heeft mn kinderen ook nog nooit gezien, ze zou langskomen, nooit gedaan. Nah, blijf maar weg dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, das best wel triest. Of is dat altijd zo geweest?
bij ons 6 jaar, maar tis meer dat de karakters te erg botsen, bovendien vind ik haar achterbaks met haar geklaag / gestook over mij tegenover mn ouders dus ik heb het na jaren proberen opgegeven en vind het nu wel bestquote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
Er zit overal precies vijf jaar tussen, leeftijdsverschil is denk ik te groot.
ik ookquote:Maar ik vind het wel mooi om te lezen dat Dees en haar zussen zo met elkaar omgaan
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef hondjes het volgende:
Wij hadden ook geen kontakt meer met mijn broer.
En ineens werd ik gebeld , dat hij was overleden.
Toen moest ik het mijn ouders vertellen, dat hun zoon was overleden.
We konden gelukkig wel naar zijn begrafenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me echt heel erg, hondjes, want dan kan je niets meer goed maken.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef hondjes het volgende:
Wij hadden ook geen kontakt meer met mijn broer.
En ineens werd ik gebeld , dat hij was overleden.
Toen moest ik het mijn ouders vertellen, dat hun zoon was overleden.
We konden gelukkig wel naar zijn begrafenis.
Het is al tien jaar geleden, maar vooral voor mijn ouders is het nog steeds erg.quote:
oei, dat is wel naar, dan blijf je hangen in het gissenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is al tien jaar geleden, maar vooral voor mijn ouders is het nog steeds erg.
Ze woonden bij elkaar in de buurt, kwam hij ze tegen, praatte hij gewoon met ze, maar hij wilde niet meer thuis komen.![]()
We weten nog steeds niet de reden.
dat is helemaal sneu. . .quote:Toen lag hij in het ziekenhuis met kanker, en mijn schoonzus heeft nooit gebeld.
Mijn ouders hebben ook nooitt meer hun kleinkinderen gezien of gesproken.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef Marrije het volgende:
Zeik-verhaal:Wat een nare situatie, een zus die alleen maar belangstelling heeft als het slecht gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat ik al zei, als er iemand dood gaat is het te laat om dingen uit te praten of op zijn minst tot elkaar te komen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dit vind ik echt zo triest, vooral ook omdat je geen reden weet.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is al tien jaar geleden, maar vooral voor mijn ouders is het nog steeds erg.
Ze woonden bij elkaar in de buurt, kwam hij ze tegen, praatte hij gewoon met ze, maar hij wilde niet meer thuis komen.![]()
We weten nog steeds niet de reden.
Toen lag hij in het ziekenhuis met kanker, en mijn schoonzus heeft nooit gebeld.
Mijn ouders hebben ook nooitt meer hun kleinkinderen gezien of gesproken.
Die hebben zeker verdriet erom.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo triest, vooral ook omdat je geen reden weet.
Wat zullen je ouders hier een verdriet om hebben.
Mooi nummer Lavenderrquote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
Voor allemaal hier, met verdriet, met herinneringen, gewoon voor jullie en omdat ik er zelf veel aan gehad heb, aan dit nummer
Zelfs ik zag datquote:
Datquote:
Ik heb gewoon geen goed gevoel over dat hele Oranje als Robben niet meespeelt. Hij is tot nu de enige die het verschil kan maken, de rest speelt matig tot slecht.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, ik ben benieuwd. Als ze morgen tijdens Nederland ook zo debiel fluiten wurg ik een baby.
Reset je alarm ff. Tis 09:00 morgen.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen goed gevoel over dat hele Oranje als Robben niet meespeelt. Hij is tot nu de enige die het verschil kan maken, de rest speelt matig tot slecht.
Ik heb nog geen slaap en net een jupiler open getrokkenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Reset je alarm ff. Tis 09:00 morgen.![]()
Dus trsute
Ik heb ook geen slaap, kom er net uit qua gevoel. Maar het gesprek is om 09:00 morgen. Duhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 27 juni 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb nog geen slaap en net een jupiler open getrokken
Oooh fuck, je zei dat het om twaalf uur wasquote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook geen slaap, kom er net uit qua gevoel. Maar het gesprek is om 09:00 morgen. Duhhhhhhhhhhhhhhhh
Weet je al wat je morgen aan gaat trekken ?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook geen slaap, kom er net uit qua gevoel. Maar het gesprek is om 09:00 morgen. Duhhhhhhhhhhhhhhhh
Ja ik kreeg een mail of ik het erg vond dat het verplaatst werd (naar 09:00). NOU JA DAT LIG IK NOG TE PITTEN.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oooh fuck, je zei dat het om twaalf uur was
De hele stapel ligt klaar..quote:Op zondag 27 juni 2010 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet je al wat je morgen aan gaat trekken ?
Komt goedquote:Op zondag 27 juni 2010 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je er nog steeds niet uit ?![]()
![]()
doe dan dat zwarte ding aan daar voelde je je toch goed in?
Heel veel suc6 Muiske....ik denk aan je en duim voor je....en dan nu ff een lekkere kleefe kus omdat je daar zo van houdtquote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
ow... ja... dat vergat ik bijnaquote:Op zondag 27 juni 2010 23:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heel veel suc6 Muiske....ik denk aan je en duim voor je....en dan nu ff een lekkere kleefe kus omdat je daar zo van houdt![]()
mooi Lays....quote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Laysa het volgende:
Voor jullie....omdat jullie allemaal op jullie eigen manier '' Beatiful people'' zijn....En jullie verhalen raken me...sterker nog...jullie raken me...
Ah... en hep ut geholpen ?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moest even van dat kleffe geneuzel af hier
Slaap lekker!!quote:Op maandag 28 juni 2010 00:09 schreef Laysa het volgende:
Ik ga ook slapen....nog ff in Het S.King draadje vermelden dat ik eindelijk '' gevangen uit heb''![]()
Trusten
nah... valt best mee...quote:Op maandag 28 juni 2010 00:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Lijkt hier wel een praatgroep voor emotioneel gehandicapten
Grote meidquote:Op maandag 28 juni 2010 00:09 schreef Laysa het volgende:
....nog ff in Het S.King draadje vermelden dat ik eindelijk '' gevangen uit heb''![]()
eejjjjjjjj Meraquote:Op maandag 28 juni 2010 08:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Môgge.![]()
Normaal baal ik dat het zo koud is op kantoor, maar na een weekend plakhitte in huis is het toch wel even lekker zeg![]()
Hey D
Ja he?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:28 schreef Laysa het volgende:
Goeiemorgen![]()
Muis suc6![]()
Wat een dotje je nichtje D
Nee. Niet dat het van de baan is, maar ik verkeer in een ontzettende staat van:quote:Op maandag 28 juni 2010 08:09 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj Mera
Ik heb het ff gemist, maar is het rond met het huisje wat je wilde kopen?
Het is weer die tijd van de maand?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee. Niet dat het van de baan is, maar ik verkeer in een ontzettende staat van: [ afbeelding ]
Wat een grote bees. Dat oortje zit er toch nog wel aan hè?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:10 schreef D. het volgende:
Oja, iedereen de groeten van Isa
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 28 juni 2010 08:32 schreef D. het volgende:
[..]
Het is weer die tijd van de maand?
*ziet een rood kruisje
Ik heb verder geen schokkende verhalen gehoord, dus denk dat de boel nog compleet isquote:Op maandag 28 juni 2010 08:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een grote bees. Dat oortje zit er toch nog wel aan hè?
Owquote:Op maandag 28 juni 2010 08:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
OhNee
Het was zo'n "ik-weet-ut-nie" smiley
Oh gelukkig, dan was het een Bescherm Beesquote:Op maandag 28 juni 2010 08:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb verder geen schokkende verhalen gehoord, dus denk dat de boel nog compleet is
Allebei oranje he, dat schept een bandquote:Op maandag 28 juni 2010 08:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan was het een Bescherm Bees
Ze is voorbestemd om van voetbal te houden.quote:
aaaaahquote:Op maandag 28 juni 2010 08:10 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
eejjjjjjjjquote:Op maandag 28 juni 2010 08:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey D, goed dat je weer terug op je honk bent
Met 2 van zo'n voetbalgekke ouders ontkomt ze er niet aan.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is voorbestemd om van voetbal te houden.
Wat een skattie.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:10 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe was dat ook alweer... 'Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen'. Als ze slim is kiest ze dus voor een obscuur clubje ergens op het plattelandquote:Op maandag 28 juni 2010 08:59 schreef D. het volgende:
[..]
Met 2 van zo'n voetbalgekke ouders ontkomt ze er niet aan.
Dat papa voor Ajax is en mama voor Feijenoord zal niet makkelijk kiezen worden straks
Wat een schatjequote:Op maandag 28 juni 2010 08:10 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ze is geboren in Den Bosch, en ik geloof dat ze daar ook voetballen...quote:Op maandag 28 juni 2010 09:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe was dat ook alweer... 'Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen'. Als ze slim is kiest ze dus voor een obscuur clubje ergens op het platteland
Phew, niets aan het handje dusquote:Op maandag 28 juni 2010 09:05 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, ze is geboren in Den Bosch, en ik geloof dat ze daar ook voetballen...
Ach, papa houdt ook van mama, dus een dochter die voor Feijenoord is zal ie ook wel accepterenquote:
Wie was er nu in plaats van Snoop?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:11 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Duimen voor Soury.
En klagen over mijn knie die geschaaft is omdat ik met mijn fiets viel op de terugweg.
Het was leuk!
quote:
En andersom geldt het ook voor mama, mag ik hopen?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, papa houdt ook van mama, dus een dochter die voor Feijenoord is zal ie ook wel accepteren
Oja, vast welquote:Op maandag 28 juni 2010 09:27 schreef Disana het volgende:
[..]
En andersom geldt het ook voor mama, mag ik hopen?
wat een schatjequote:Op maandag 28 juni 2010 08:10 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
oh das balen, en nu, zaten ze opgeslagen in je telefoon?? las iets van gisteren had je je telefoon in de zon laten liggen.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:30 schreef Copycat het volgende:
Godver. Ben al mijn telefoonnummers kwijt.
quote:Nog week snikheet
SOEST - We kunnen nog bijna een volle week genieten van het prachtige zomerweer. In het zuidoosten wordt het vandaag zelfs al lokaal tropisch warm met 30 graden. Vanaf donderdag krijgen we ook elders in ons land te maken met de tropische hitte.
Vanaf zaterdag echter is er een toenemende kans op neerslag. Zondag wordt de tropische warmte waarschijnlijk naar het oosten verdreven.
De kans dat het zeer warme zomerweer met tropische temperaturen na het weekeinde aanhoudt lijkt klein.
Mijn telefoon heeft gesynchroniseerd met windows mail en daar staan amper contacten in. Leuk. Nu heb ik heel veel nummers die ik niet thuis kan brengen.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:31 schreef Toverheks het volgende:
oh das balen, en nu, zaten ze opgeslagen in je telefoon?? las iets van gisteren had je je telefoon in de zon laten liggen.
oh wat lief, ja Jimbo, wat heb ik gelachen met die jongen steeds, echt een lieverd, en toen met dat filmpje kaneeleten toen had hij me hart veroverd. doe de hartelijke groeten van me terug, en ja mis zijn posten, die jongen had ( toen ik begin hier was) mij altijd met open armen behandeld, nooit van whaaaaaaa toverheks of ppppffffftt is dat een kloon of wie is dat??? echt met hem had ik gelijk een klik.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:33 schreef liesje1979 het volgende:
Oh dat is kut Cc. Ze staan niet toevallig ergens op je pc?
Heksie, je kreeg trouwens de groetjes van Jimbo, ik zei tegen hem dat je hem laatst nog miste.
gewoon weer ouderwets een telefoonboekje kopen, ja klinkt misschien stom maar dan kun je ze nooit tkwijtraken.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft gesynchroniseerd met windows mail en daar staan amper contacten in. Leuk. Nu heb ik heel veel nummers die ik niet thuis kan brengen.
Kijken of ik ze kan matchen met de nummers in mijn oude telefoon. Halve dagtaak.
niet zo leukquote:Op maandag 28 juni 2010 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft gesynchroniseerd met windows mail en daar staan amper contacten in. Leuk. Nu heb ik heel veel nummers die ik niet thuis kan brengen.
Kijken of ik ze kan matchen met de nummers in mijn oude telefoon. Halve dagtaak.
Ouch...daar heeft D_K ook ervaring mee en die was ook niet blij toenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:43 schreef Copycat het volgende:
Ik heb wel nummers, alleen geen namen erbij.
Mijn favo's hadden allemaal een foto, maar ook die is weg ...
Alleen het nummer van mijn moeder herken ik zo. Kan ik natuurlijk elk nummer gaan nabellen: 'Wie is u?'
Mijn oude telefoon is helemaal leeg, die wil het komende uur opladen zo te zien niet gestoord worden.
En mijn Rolodex is outdated.
Ja?? wij hoorden wel flarden....ook zaterdagavond maar wat dat dan was....wel lekker...op mn eigen balkon en dan ergens vanuit richting stad een hoop herriequote:Op maandag 28 juni 2010 09:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
Prachtige dag gister. Heerlijk weer, leuke optredens en Pearl Jam als afsluiter was top
.
Zelfs dat is onduidelijk...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Weet je al wanneer je het wel weet? Of is zelfs dat onduidelijk?
69 euro las ik ergens...klopt dat?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was alleen gruwelijk duur, maar ja je kan niet alles hebben.
Ja, maar ik bedoelde de muntjes en dus het eten & drinkenquote:
Dus je bent nuchter gebleven?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde de muntjes en dus het eten & drinken!
quote:
Maar wel gratis waterquote:Op maandag 28 juni 2010 09:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde de muntjes en dus het eten & drinken!
quote:
Wel aardig ja, het is sowieso lastig dronken worden met dit weer. Het komt er via je porien direct weer uitquote:
Dan moet je het logo eruit knippenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Krijg net bericht dat er vandaag of morgen gefilmd gaat worden hier op de afdeling, tbv introductiefilm voor Spar InternationalZit ik hier in m'n Bavariajurkje
Met je kisten eronderquote:Op maandag 28 juni 2010 10:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Krijg net bericht dat er vandaag of morgen gefilmd gaat worden hier op de afdeling, tbv introductiefilm voor Spar InternationalZit ik hier in m'n Bavariajurkje
Heb je heetwijf nog gevonden?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik was nog van plan terug te smsen, maar ik ben het vergeten bedenk ik nu.
Ja het was leuk, het midgetgolfen ook las ik
vv De Veluwse Boysquote:Op maandag 28 juni 2010 09:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe was dat ook alweer... 'Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen'. Als ze slim is kiest ze dus voor een obscuur clubje ergens op het platteland
LOL, dat heb ik een keer gehad met een rode kaars die op de eettafel stond....quote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef Gert het volgende:
Morning![]()
Of nou ja, eigenlijk nietmaar
![]()
Ik heb gisteren een kaars "uitgeblazen". Dat zag ik heel duidelijk toen ik beneden kwam. Blijkbaar ben ik erg tevreden over het niet-roken of zo en de schone longen () , dus blaas ik 'm dan dronken zó hard uit dat de spetters op de TV zitten. En ook in de gaatjes van de luidsprekers. Wat een ellénde spul is dat zeg.
![]()
Ik krijg het er niet uit.
Hee Liesje! Hoe is 't met 't hoofd?
Zolang de Spar geen contract met de FIFA heeft mag dat niet uitmakenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hmm.. was het maar op de eettafel.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, dat heb ik een keer gehad met een rode kaars die op de eettafel stond....
Volgende dag visite: Zo... heb je die kleine hard geslagen toen hij niet wilde eten??![]()
Joh!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:43 schreef liesje1979 het volgende:
Hoofd is goed Gert, maar we zijn ook gelijk gaan slapen daarna.
Mwah, ik heb een bolero over het logo heen, anders is het écht veel te koudquote:Op maandag 28 juni 2010 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang de Spar geen contract met de FIFA heeft mag dat niet uitmaken
Misschien kun je ze weg krijgen met een föhnquote:Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. was het maar op de eettafel.![]()
Er zitten nu allemaal kleine witte puntjes in de minuscule gaatjes van de TV-luidsprekert.![]()
Die muur (wit geschilderd, redelijk grove structuur) is ook nooit echt helemaal goed meer gekomenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. was het maar op de eettafel.![]()
Er zitten nu allemaal kleine witte puntjes in de minuscule gaatjes van de TV-luidsprekert.![]()
Maar het flesje witte wijn is wél op.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:57 schreef liesje1979 het volgende:Ja het was warm.
Ik dacht, ik neem ook een flesje water mee, dat is goed. Die vis ik net nog vol uit mijn tas natuurlijk.
Damn blaas je het er verder in, denk ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien kun je ze weg krijgen met een föhn
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat lief, ja Jimbo, wat heb ik gelachen met die jongen steeds, echt een lieverd, en toen met dat filmpje kaneeleten toen had hij me hart veroverd. doe de hartelijke groeten van me terug, en ja mis zijn posten, die jongen had ( toen ik begin hier was) mij altijd met open armen behandeld, nooit van whaaaaaaa toverheks of ppppffffftt is dat een kloon of wie is dat??? echt met hem had ik gelijk een klik.
Lief van je Liesje
quote:
Zijn het geen losse kappen die eroverheen geschroefd zitten? Als dat het geval is koop je twee nieuwe, 't is allemaal plastic, zo duur zal dat omhulsel wel niet zijn. En bovendien heb je een inboedel- en WA verzekering toch? Dit is een ongeluk en valt zeker on je WA of inboedelquote:Op maandag 28 juni 2010 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Damn blaas je het er verder in, denk ik.
Misschien een doek die in kokend water is gedrenkt er tegenaan drukken zodat het vloeibaar wordt, en meteen daarna keukenpapier. Afijn, als de wedstrijd straks saai is dan heb ik afleiding om er eens over na te denken.
Té-ríng!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:05 schreef Leandra het volgende:
Gert, misschien kun je hier wat mee.....
http://blog.walterdevos.be/kaarsvet-verwijderen-van-nikon-d70s
Eerst boodschappies doen en ik ga nooit zo vroeg.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom lig je nog niet op het strand?
Is dat zo? Als je iets van jezelf per ongeluk sloopt, valt dat dan ook onder WA?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zijn het geen losse kappen die eroverheen geschroefd zitten? Als dat het geval is koop je twee nieuwe, 't is allemaal plastic, zo duur zal dat omhulsel wel niet zijn. En bovendien heb je een inboedel- en WA verzekering toch? Dit is een ongeluk en valt zeker on je WA of inboedel
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:13 schreef Soury het volgende:
Hééé wat leuk.. dank iedereen voor het duimen. Of het geholpen heeft is nog even afwachten.
Pfff dit wil ik echt niet te vaak doen.Maar ging wel ok.
ik ga ff een sosétje pakken
Ja dat dacht ik al...quote:Op maandag 28 juni 2010 11:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Té-ríng!![]()
![]()
Hee... mijn kaarsvetprobleempje voelt ineens een stuk kleiner.
Mooi dat het goed gingquote:Op maandag 28 juni 2010 11:13 schreef Soury het volgende:
Hééé wat leuk.. dank iedereen voor het duimen. Of het geholpen heeft is nog even afwachten.
Pfff dit wil ik echt niet te vaak doen.Maar ging wel ok.
ik ga ff een sosétje pakken
Wij zijn van het type dat dan ook meteen die hele fles leegzuipt en daarna nog een.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fijn dat het wel ok ging.
(Ik kan mijn kleine lettertjes niet vinden maar Soury, het is kwart over 11, 's ochtends mens. Zo erg ben ik zelfs niet eens)
Als je het direct doet niet, indirect weer wel. Kortom, als je met een hamer op een raam aan het tikken bent en hij gaat stuk, dan heb je pech. Loop je tegen iets aan en dat valt door het raam, dan is het verzekerd. Zo ongeveer zat het meen ik mij vaag te herinneren.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo? Als je iets van jezelf per ongeluk sloopt, valt dat dan ook onder WA?
Da's wel eentje om te onthouden dan. Als Nederland vanmiddag verliest, ga ik zomaar per ongeluk enorm uit m'n plaat. Dan is er wel meer met die TV aan de hand dan een beetje kaarsvet.
Dat ligt volgens mij nog aan je inboedelverzekering, niet iedere inboedelverzekering dekt eigen schade, ook niet als het per ongeluk is.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je het direct doet niet, indirect weer wel. Kortom, als je met een hamer op een raam aan het tikken bent en hij gaat stuk, dan heb je pech. Loop je tegen iets aan en dat valt door het raam, dan is het verzekerd. Zo ongeveer zat het meen ik mij vaag te herinneren.
Edit: bel je tussenpersoon, dan weet je het binnen vijf minuten.
De mijnese wel, alleen heb ik natuurlijk wel een eigen risico van x euro. Voor een paar jaar geleden bij de hand gehad toen ik een gat brandde in mijn bank (sigaretquote:Op maandag 28 juni 2010 11:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt volgens mij nog aan je inboedelverzekering, niet iedere inboedelverzekering dekt eigen schade, ook niet als het per ongeluk is.
Dat vond je makkelijker dan een "stuur mij ff een SMSje" of "wat was jouw nummer ook alweer" PM?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
Ik wist Gert's nummer te ontcijferen aan de hand van een korte sms-conversatie.
Ja! Kwestie van alle sms-conversaties bekijken en dan 'add contact' + naam invoeren.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:26 schreef Leandra het volgende:
Dat vond je makkelijker dan een "stuur mij ff een SMSje" of "wat was jouw nummer ook alweer" PM?
Doe dat invullen dan maar beter in Outlook, want dat heb je bij de instellingen schijnbaar als leidend ingevuld. En een backup van je adresboek is dan ook geen overbodige luxequote:Op maandag 28 juni 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Kwestie van alle sms-conversaties bekijken en dan 'add contact' + naam invoeren.
Ik wou het niet zeggen, maar dit is wel erg overdreven inderdaad.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:35 schreef Leandra het volgende:
Mên, de een aan de sosé om 11.15, de ander wil graag een biertje om 11.30, wat is dit in godsnaam voor alcoholistensubforum?!
Iedereen weet dat je sowieso niet vóór 5 uur begint met zuipen, en zelfs dat niet vaak omdat alcohol en avondeten niet samen gaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij het zelfs over de grens vindt dan is het idd wel heel erg....
Ik wou iets zeggen, maar ik heb het gevoel dat ik dat beter even niet kan doenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:37 schreef Leandra het volgende:
Met bier wassen zeker? Omdat dat "goed voor je haar is"
Ah, De hulptroepen.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:38 schreef Copycat het volgende:
Laat Soury lekker een roseetje drinken als ze daar zin in heeft. Damn.
Hier is de regel "alleen tussen vier en vier" (als in tussen 16.00 en 04.00).quote:Op maandag 28 juni 2010 11:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je sowieso niet vóór 5 uur begint met zuipen, en zelfs dat niet vaak omdat alcohol en avondeten niet samen gaan.
Om de dag te kickstarten?quote:
Zo, die zat effe dwars!quote:
Ik vang mijn eerste biertje meestal rond een uur of 9, half 10. Van mij mag de wereld doen wat ze wil maar ik kan géén bier drinken en iets eten tegelijkquote:Op maandag 28 juni 2010 11:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier is de regel "alleen tussen vier en vier" (als in tussen 16.00 en 04.00)
En als ik om 04.00 nog in de kroeg hang (hing) dan is het idd overstappen op non-alcoholisch.
Weet ik veel, Cc roept sowieso wel vaker vreemde dingenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar gaat dit gvd heen als wij niet meer de ergsten zijn??
Je weet toch.quote:
Drank??quote:Op maandag 28 juni 2010 11:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik veel, Cc roept sowieso wel vaker vreemde dingen
Zo net na het ontbijt dusquote:Op maandag 28 juni 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vang mijn eerste biertje meestal rond een uur of 9, half 10. Van mij mag de wereld doen wat ze wil maar ik kan géén bier drinken en iets eten tegelijkDan smaakt zowel het bier als het eten mij niet meer
LOL... toen was het ook wel heel obvious... schattig enzoquote:Op maandag 28 juni 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Een tijdje terug kreeg Mera hier wat tegengas en toen kwam jij uit het niks bijstaan en riep ik 'de hulptroepen'.
En nu kon je hem terugroepen. Of het is natuurlijk écht toeval.
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Een tijdje terug kreeg Mera hier wat tegengas en toen kwam jij uit het niks bijstaan en riep ik 'de hulptroepen'.
En nu kon je hem terugroepen. Of het is natuurlijk écht toeval.
Las dat jullie foto`s met zijn allen hebben gemaakt, mooi Deisyy, en wanneer horen jullie van de operatie???quote:
IJsthee, bloedende hell, ik moet nog ijsthee halenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:47 schreef Toverheks het volgende:hebben we al ons oranje shirtje aan, staat het water of het bier al koud, kortom zitten we er al klaar voor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |