quote:Op zondag 27 juni 2010 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als we een beetje doorposten zitten we als NL speelt in topic # 777, dat brengt geluk
Nee hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ze gaan niet zeuren als zij er maar eentje krijgen? Dat zij er dan óók twee willen? Of eentje maar dan extra duur?
Dus voor morgenmiddag 3 topics volbaggeren??quote:Op zondag 27 juni 2010 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als we een beetje doorposten zitten we als NL speelt in topic # 777, dat brengt geluk
Enerverende dag voor jou Fann, hopelijk kun je slapen komende nacht, na al die avonturenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:01 schreef FANN het volgende:
bij 4 op een rij ben ik pleite seg maar...
Ik zeur niet vandaag, ik vind het wel prima. Dinsdag kantoordag, dan begin ik wel met klagen.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:21 schreef hondjes het volgende:
Dan ga ik nu maar even een boulevardje pakken in Cambrils.
En een happie eten op de boulevard.![]()
Geniet ze van het mooie warme weer, niet zeuren he...
Het is pas een dag warm.
goh Teun, ben je in de penopauze of zoiets, je blijft werken, moet alles af???quote:Op zondag 27 juni 2010 17:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schilderwerk klaar, komende week de auto maar eens in de was zetten![]()
't Zal wel penopauze zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 17:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goh Teun, ben je in de penopauze of zoiets, je blijft werken, moet alles af???
Het boeit me niet meer, in deze amateuristische onzin steek ik geen energie meer. Na die gele kaart voor dat schouderklopje ben ik weggegaan.quote:
Ze spelen niet slecht. Beter dan Oranje tot nu toe gedaan heeftquote:Op zondag 27 juni 2010 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het boeit me niet meer, in deze amateuristische onzin steek ik geen energie meer. Na die gele kaart voor dat schouderklopje ben ik weggegaan.
Daar heb ik het niet over.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze spelen niet slecht. Beter dan Oranje tot nu toe gedaan heeft
Loop jij eens naar dat plein in Berlijn, en ga eens keihard BOEEEEEE roepen, staan een half miljoen mensen nou die hebben feest hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het boeit me niet meer, in deze amateuristische onzin steek ik geen energie meer. Na die gele kaart voor dat schouderklopje ben ik weggegaan.
Sowieso, de Duitsers scoren terwijl Klose buitenspel stond en komen daar mee weg, en een helemaal perfect doelpunt van de Engelsen wordt afgekeurd??quote:Op zondag 27 juni 2010 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze er nog wat doelpunten bij hebben gemaakt, want als het bij de 2-1 was gebleven wat eigenlijk een 1-2 was hadden ze zich de ogen uit hun kop moeten schamen voor een wanstaltige overwinning mede mogelijk gemaakt door volledig incompetente scheids- en lijnrechters.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Loop jij eens naar dat plein in Berlijn, en ga eens keihard BOEEEEEE roepen, staan een half miljoen mensen nou die hebben feest hoor.
Juistem, en als ze gewoon, zeg maar... ik zeg maar wat hoor... de doelpunten hadden geteld die ook daadwerkelijk zijn gemáákt had dit een heel andere wedstrijd geweest.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, de Duitsers scoren terwijl Klose buitenspel stond en komen daar mee weg, en een helemaal perfect doelpunt van de Engelsen wordt afgekeurd??
Die scheids is niet alleen doof en blind maar kennelijk ook seniel aan het worden
Het had nu gewoon 3-2 moeten zijn maar het is 4-1....
gewoon partijdig die scheids, echt waarom nemen ze van die afgekeurde arbitrage.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, de Duitsers scoren terwijl Klose buitenspel stond en komen daar mee weg, en een helemaal perfect doelpunt van de Engelsen wordt afgekeurd??
Die scheids is niet alleen doof en blind maar kennelijk ook seniel aan het worden
Het had nu gewoon 3-2 moeten zijn maar het is 4-1....
Zelfs op de Duitse TV zeiden ze dat Klose buitenspel stond.... en dat het doelpunt van de Engelsen gewoon goed was.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze er nog wat doelpunten bij hebben gemaakt, want als het bij de 2-1 was gebleven wat eigenlijk een 1-2 was hadden ze zich de ogen uit hun kop moeten schamen voor een wanstaltige overwinning mede mogelijk gemaakt door volledig incompetente scheids- en lijnrechters.
Weer eens 100% eensch.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs op de Duitse TV zeiden ze dat Klose buitenspel stond.... en dat het doelpunt van de Engelsen gewoon goed was.
Het had dus idd met 1-2 de rust in moeten gaan en niet met 2-1.... en dan hadden we nu een heel andere wedstrijd gehad.
Omdat, als ze gebruik maken van moderne techniek, ze niet wegkomen met deze pijpbeurt die de FiFa duitsland op het moment geeft.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon partijdig die scheids, echt waarom nemen ze van die afgekeurde arbitrage.
de ene is corrupt, de ander al zoveel maanden geschorst geweest, weer een ander weet niet eens de spelregels, vind dit echt oneerlijk, maar ja de FIFA wil niet modern doen, terwijl wat andere ook zeggen er staat teveel belangen en geld op het spel.
Dat dus.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat mij betreft is een prima pot voetbal die redelijk spannend was compleet naar de klote geholpen door die schele josties van de Fifa.
Het was godverdomme EIN-DE-LIJK een goeie wedstrijd.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.
Erg jammer, het had alles in zich om een mooie wedstrijd te worden.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:54 schreef Leandra het volgende:
Echt, en wat mij betreft mogen ze vervolgens finaal afgemaakt worden door Argentinië.... met 4-1 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |