Nu inmiddels vier maar ik drink ze inderdaad om ''fit'' te blijven en zonder die dingen blijven ik in mijn bed liggen letterlijk...quote:Drink je dan 7 blikjes om wakker te kunnen blijven of omdat je het lekker vindt ofzo?
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:27 schreef Minezus het volgende:
Waar trek je de conclusie uit dat ik lui ben?
Mischien heb ik wel 2 baantjes en draai ik diensten van 17,5 uur op een dag (ja dat is mogelijk van 06.00 tot 16.00 en van 18.00 tot 01.30)
Hehe was eigenlijk ook mijn idee. Op een gegeven moment geeft cafeïne je geen energie meer maar wel extra bijwerkingen, waaronder hartkloppingen. Speed zou dan wat beter werken.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:45 schreef clockcable het volgende:
Je wilt dus actief blijven? Dan is cafeïne in energiedrankjes niet iets voor jou, je krijgt VEELS te veel suiker binnen, en de effecten zijn ook niet zo heel goed. Stap over naar Amfetamine(speed, pep, snelle, crank,snats etc) Kost 5 tot 7.50 de gram en als je een halve gram over de dag verdeelt ben je de hele dag energiek. En het is bij lange na niet zo slecht voor je als 7 blikjes energiedrank, mensen met ahdh slikken dagelijks dextro-amfetamine
K ben het keihard met je eens, geestelijke verslaving breek je het beste in 1 keer door.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:37 schreef Dastan het volgende:
Minderen helpt nooit. Je moet in een keer niets meer drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |