abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88695332
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:20 schreef Metaan het volgende:

[..]

Ach kwam die term niet in zwang zo rond de Osdorp Posse?
Dat vind ik nu dus kwalitatief zeer mager. de enige echte verdienste die die mannen hadden was dat ze in een nl-vijandige tijd, in onze taal rapten. God mag ze daarvoor best prijzen. Maar kwaliteit?

De bieberhop in de vorm van Monsif is gewoon wéér een nieuwe loot aan de stam van de Nederhop aka nl-rap. Tekstueel mager, aardige beat, uitstekende productie, prima gerapt, prettige clip en mikkend op bieberpubliek.
Zeer populair, ook dat nog.
Sorry, Osdorp Posse kwalitatief matig?
Het kan je stijl niet zijn, maar OP is gewoon goed. Strakke beats en Def P is een goede rapper. De bagger die jij hier post mag nog niet in de schaduw van de ontlasting van de OP staan.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_88707317
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Sorry, Osdorp Posse kwalitatief matig?
Het kan je stijl niet zijn, maar OP is gewoon goed. Strakke beats en Def P is een goede rapper. De bagger die jij hier post mag nog niet in de schaduw van de ontlasting van de OP staan.
Om maar 1 voorbeeld te noemen.
pi_88707520
quote:
Op zondag 14 november 2010 12:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

De bagger die jij hier post mag nog niet in de schaduw van de ontlasting van de OP staan.
:D
hearhear!
pi_88778073
Goed ik zit dus mijn achterstand een beetje weg te werken op het moment. Zijn er nog dingen die ik niet mag missen? Ben momenteel bezig met de laatste dingen van Top Notch als de Fakkelteitgroep cd's.
pi_88779954
Engelland van Engel
Tussen licht en lucht van Typhoon
Ozmoses van Blaxtar
Meer ruimte -SpaceKees
pi_88780293
check gewoon puna.nl een beetje, klaar.
pi_88949459
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Thomas B. het volgende:
Goed ik zit dus mijn achterstand een beetje weg te werken op het moment. Zijn er nog dingen die ik niet mag missen? Ben momenteel bezig met de laatste dingen van Top Notch als de Fakkelteitgroep cd's.
Die cd van Fresku is ook wel dope.
pi_89610364

voormalig kindsterretje jpm
pi_89610730
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_89747095
dope
pi_89906245
Terugkijkend op dit jaar moet ik helaas de conclusie trekken dat Nederhop over zijn hoogtepunt heen is. Nog niet zo heel lang geleden was de scene echt levend. Opgezwolle kwam op, Extince dropte een nieuw album, Typhoon rockte hard en uiteraard nog veel meer. Te veel om allemaal te eren.
Dit jaar komt Fresku met het beste album. De hele zwolle scene laat het ontzettend afweten. Na eerst vernieuwend te komen is het nu allemaal hetzelfde waarbij zelfs zonder schaamtegevoel lines gerecycled worden.Önder en Kraantjepappie zijn belovende nieuwkomers die helaas geen dragend album kunnen maken. Verder zijn in mijn ogen ook Boef en de gelogeerde aap talenten die wel goede beats maken, maar kut rappen. Idee om die drie te combineren? Zelfs de nieuwe Extince is kut.

Ik hoop dat volgend jaar ons wel weer wat moois brengt met de terugkeer van Uniq, de opkomst van SirOJ en wat er nog meer komt.
Ik hoop het, maar verwacht eigenlijk niks meer.
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:56:06 #166
328321 alledaagsewaanzin
Life your life to the fullest
pi_89918712

Niet te vergeten aan dit lijstje.
pi_89921841
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 08:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Terugkijkend op dit jaar moet ik helaas de conclusie trekken dat Nederhop over zijn hoogtepunt heen is. Nog niet zo heel lang geleden was de scene echt levend. Opgezwolle kwam op, Extince dropte een nieuw album, Typhoon rockte hard en uiteraard nog veel meer. Te veel om allemaal te eren.
Dit jaar komt Fresku met het beste album. De hele zwolle scene laat het ontzettend afweten. Na eerst vernieuwend te komen is het nu allemaal hetzelfde waarbij zelfs zonder schaamtegevoel lines gerecycled worden.Önder en Kraantjepappie zijn belovende nieuwkomers die helaas geen dragend album kunnen maken. Verder zijn in mijn ogen ook Boef en de gelogeerde aap talenten die wel goede beats maken, maar kut rappen. Idee om die drie te combineren? Zelfs de nieuwe Extince is kut.

Ik hoop dat volgend jaar ons wel weer wat moois brengt met de terugkeer van Uniq, de opkomst van SirOJ en wat er nog meer komt.
Ik hoop het, maar verwacht eigenlijk niks meer.
Oude mannen praat.

Kijk deze even: Hoeren, wapens & drugs. Als je daar niet van op knapt....

pi_89923382
Twee posts die mij geen hoop geven op een rij....
pi_89923615
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:14 schreef Metaan het volgende:

[..]

Oude mannen praat.

Whehe wat zijn dat nou weer :') Een soort Sluipschutters die zichzelf wél serieus nemen ofzo _O-
pi_89925484
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:14 schreef Metaan het volgende:

[..]

Oude mannen praat.

Beste troll ooit _O_
pi_89965455
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Twee posts die mij geen hoop geven op een rij....
hopelijk knap je hier meer van op

Rocks, Gers, Fresku, Extince.

pi_89971435
quote:
Op woensdag 15 december 2010 17:32 schreef ShinobizWinter het volgende:

[..]

hopelijk knap je hier meer van op

Rocks, Gers, Fresku, Extince.

Meeeeeeen dat was sleeeeecht
pi_89988233
Was nog steeds niet bijster veel....
pi_89999178
Nog meer hoeren, blaffers en goons dan maar voor Karel.

Dubbele dosis:

pi_90003550
Metaan, krijg toch de nietdoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')