abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:54:02 #51
300663 queensbridge
ready for whatever
pi_85313330
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:49 schreef ShinobizWinter het volgende:
Mixtape: Bang Bros – Do Lowlands (mixed by FS Green)

[ afbeelding ]

Tracks met een * erachter zijn nieuw.
Tracks waar geen (prod. by) achter staat zijn tracks op instrumentals.

bron: puna
Ik ga Hef voor de laatste keer een kansje geven.
Born alone die alone, no crew to keep my crown or throne.
pi_85365792
Ik begin Fresku steeds doper te vinden.
  maandag 16 augustus 2010 @ 22:48:18 #54
286014 jowblob
Doet gewoon het één en ander.
pi_85371007
HEF is een baas ^O^

De nieuwe mixtape: Bangbro's do Lowlands is hard ^O^

Checken!!
------------------------------------Hoi-------------------------------------------------------------
pi_85383111
quote:
Ik blijf erbij, Spacekees is een baas, wat zeg ik opperbaas!

Fresku is wel cool. Kutkop is echt geniaal. Stukje waar hij z'n shirt uittrekt ga ik elke keer weer stuk. Hoewel ik echt een hekel heb aan limburgse accenten trek ik hem toch wel.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_85387327
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 15:50 schreef queensbridge het volgende:

[..]

Helemaal niet knuppel :') Hiphop is een cultuur en rap is een van de vier basiselementen van die cultuur.
Als genre-aanduiding is het wel hetzelfde knuppel. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door belsen op 23-12-2010 09:04:56 ]
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_85793806
Ok ok...ik ben niet zo'n nederhop-fan, maar af en toe vind ik het toch best wel een beetje dope. Ik moet zeggen dat ik weinig goede shit tegenkom tho. Enige Nederlandse rappers die ik regelmatig luister zijn Winne en Dret & Krulle. Kan iemand me nog meer van zulke shit aanraden? Niet teveel straat of gangsterbullshit want daar kan ik qua nederhop slecht tegen...
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_85794395
fresku vind ik toch wel een van de betere nederhoppers.
turk mag er ook wel wezen. alhoewel ik dat ghanster-shit niet helemaal echt kan hebben.
het is leuk, stoere praatjes enzo.
best grappig zo nu en dan. maarja, zodra ze over pistolen en geweld en shit gaan rappen haak ik weg :{
ik snap wel dat het dope is hoor. tuurlijk, ik snap dat wel.
maarja,waarom zou je dat willen?
alhoewel het best wel grappig kan zijn :Y
pi_85924196
Twee best beluisterde rap tracks van afgelopen twee weken in Nederland: In beide 'gevallen' Keizer betrokken.

920.000 kijks

290.000 kijks
pi_86009478

Mijn vraag is: Jiggy Djé

Video:
http://mijnvraagis.nl/2010/08/jiggy-dje-24-08-10/

de 10 vragen die gesteld worden:
• Jan – 61 – 9
Er gaan geruchten dat de tweede TopArk release een plaat van Winne en jou zou zijn. Wat kan je hier over vertellen?

• politieagent 55-9
Ben je al bezig met je nieuwe plaat? Zo ja waneer komt ie uit? en kun je alvast een tipje van de sluier lichten…

• Robin Verhoef 49-7
Je hebt je album+label de naam Noah’s Ark gegeven, omdat je je kind de naam Noah wilde geven, en zo dus al iets naar hem/haar vernoemd had. Is Noah al op komst?

• Jan 44-5
Welke rapper die nu bij een ander label zit zou jij graag bij Noah’s Ark zien?

• Venzl 44-5
Je bent artiest en labeleigenaar. Is dat niet erg lastig te combineren, aangezien je dus ook voor je artiesten optredens moet regelen etc. Is het niet een druk en hectisch leven?

• Jan 39-7
Er lijkt altijd een soort frictie te zijn tussen het ‘Zwolle-kamp’ en Noah’s Ark. Zo heeft onder meer Önder in een interview gezegd dat hij Sticks de meest overschatte rapper vindt. Hoe sta jij hier in?

• Rik van Geel 33-4
Er is bekend dat je fan bent van Herman van Veen, welke muziek luister je nog meer naast hiphop?

• irma 31-5
Mensen moeten auditie doen voor de Herman Brood Academie. Wat zijn jouw voorwaarden voor toelating?

• De Pers 30-7
Als je kijkt naar de huidige staat van muziek wat vind je dan het meest teleur stellend?

• Tante Es 23-7
Wie is je vader Wie is je moeder?
pi_86010448
-weg-

[ Bericht 96% gewijzigd door krioro op 03-09-2010 19:47:55 (geen links naar onofficiële downloads) ]
pi_86020001
De best beluisterde track van gisteren in NL; Boven lady Gaga en Robby Wiiliams

pi_86061928
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:31 schreef Metaan het volgende:
De best beluisterde track van gisteren in NL; Boven lady Gaga en Robby Wiiliams

bron?
pi_86061938
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:22 schreef Metaan het volgende:
Twee best beluisterde rap tracks van afgelopen twee weken in Nederland: In beide 'gevallen' Keizer betrokken.

920.000 kijks

290.000 kijks
Bron?
pi_86065049
metaan richt zich duidelijk op kwantiteit ipv kwaliteit.
pi_86067556
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:36 schreef NietTeVolgen het volgende:
metaan richt zich duidelijk op kwantiteit ipv kwaliteit.
Dat was al duidelijk.
pi_86070502
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:30 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

Bron?
Joetoep.

Buiten dat is die keizer wel hard hoor.

Met al zijn nummers bij elkaar 80 à 90 k per dag momenteel. Dat is een 35 miljoen views per jaar.

Zijn niet zoveel Europese artiesten die hem dat na doen.
pi_86070647
Je weet dat die views kunstmatig hoog gehouden kunnen worden?
De 101barz sessie van keizer en priester heeft ook 2 miljoen fake views daardoor.
pi_86071929
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:56 schreef Metaan het volgende:

[..]

Joetoep.

Buiten dat is die keizer wel hard hoor.

Met al zijn nummers bij elkaar 80 à 90 k per dag momenteel. Dat is een 35 miljoen views per jaar.

Zijn niet zoveel Europese artiesten die hem dat na doen.
Gast. Je views doen mij niks, als ik 5 keer op F5 druk dan krijgt hij er vijf views bij. Het zegt niks, nada, noppes.

En daarbij is 'joetoep' niet een bron voor je bevindingen. Je zegt dat de meest beluisterde tracks in Nederland zijn. Niet iedereen beluisterd hun muziek via 'joetoep'
pi_86072132
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:01 schreef NietTeVolgen het volgende:
De 101barz sessie van keizer en priester heeft ook 2 miljoen fake views daardoor.
Het kan ook niet, je kan me niet vertellen dat 12.5 % van de Nederlanders die onzin bekijkt. Het is al een ruk programma.
pi_86072187
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:51 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

Het kan ook niet, je kan me niet vertellen dat 12.5 % van de Nederlanders die onzin bekijkt. Het is al een ruk programma.
/care
pi_86077420
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:01 schreef NietTeVolgen het volgende:
Sinds 1 januari betaalt Buma per YouTube view aan de artiest.
En nee jij krijgt die views dus niet extra snel omhoog. Bakerpraatjes.

Die bewuste 101 sessie (ik durf hem legendarisch te noemen) is verwijderd door uploader.

Die voormalige 2 mil views waren terecht. Technisch buitenaards. Als je dat niet hoort heb je weinig verstand van muziek (apprecieren is iets anders)

Dezelfde sessie in een secondary upload:

pi_86077542
Metaan je argumenten: bullshit. :W
pi_86080324
quote:
Op zondag 5 september 2010 00:33 schreef Metaan het volgende:
Die voormalige 2 mil views waren terecht. Technisch buitenaards. Als je dat niet hoort heb je weinig verstand van muziek (apprecieren is iets anders)
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')