Als dat het enige is wat je hebt gehoord.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ben op dit moment de cd van Sticks aan het luisteren op de luisterpaal.
Wat ik ergerlijk vind is dat er constant oude lines langskomen. Dat ie eigenlijk al sinds het begin zo geweest, maar nu heb ik er echt genoeg van.
De grote K bedreigd iedereen die je lief is....
Niet fonky onorigineel gezeik.
dat is het niet het enige wat ik gehoord heb. In een van de eerste nummers zitten ook wat oude lines. als je dat niet wil in zienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat je hebt gehoord.
Wie zegt dat ik dat niet wil zien?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
dat is het niet het enige wat ik gehoord heb. In een van de eerste nummers zitten ook wat oude lines. als je dat niet wil in zien
Ik ben er wel helemaal uit zeg. Vroeger zat ik al maanden gespannen te wachten op het nieuwe van Opge en nu wist ik niet eens dat deze plaat bestond. We gaan luisteren!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ben op dit moment de cd van Sticks aan het luisteren op de luisterpaal.
Wat ik ergerlijk vind is dat er constant oude lines langskomen. Dat ie eigenlijk al sinds het begin zo geweest, maar nu heb ik er echt genoeg van.
De grote K bedreigd iedereen die je lief is....
Niet fonky onorigineel gezeik.
Niemand. Blijkbaar heb je er geen problemen mee dat hetzelfde broodje voorgekauwd en al voor je geserveerd wordt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet wil zien?
Ik luister liever Sticks die 100 keer hetzelfde zegt dan een Hef.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Niemand. Blijkbaar heb je er geen problemen mee dat hetzelfde broodje voorgekauwd en al voor je geserveerd wordt.
ouch, padam patsquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik luister liever Sticks die 100 keer hetzelfde zegt dan een Hef.
Ik luister liever naar originaliteitquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik luister liever Sticks die 100 keer hetzelfde zegt dan een Hef.
Lekker origineel hoor, hele dag over bitches en moneyh rappen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik luister liever naar originaliteit
Ben halverwegen inmiddels, maar niet bepaald onder de indruk. Voornamelijk de beats kunnen me niet echt bekoren, maar ik weet dat Sticks daar op kickt want het vertoont ook wel gelijkenissen met Kubus. Daar was ik ook al geen fan van eik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik ben er wel helemaal uit zeg. Vroeger zat ik al maanden gespannen te wachten op het nieuwe van Opge en nu wist ik niet eens dat deze plaat bestond. We gaan luisteren!
Ik zeg toch niet dat ik HEF beter is. Verandert niks aan het feit dat Sticks de hele recycle propaganda wel heel letterlijk neemt. Maar vooral doorgaan met een kansloze discussie zo proberen te verplaatsen. Ik zal je held niet meer lastig vallen fanboiquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lekker origineel hoor, hele dag over bitches en moneyh rappen.![]()
En dan nog die beats.
En die clips.
HEF.De kankerknobbel op nederhop.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik HEF beter is. Verandert niks aan het feit dat Sticks de hele recycle propaganda wel heel letterlijk neemt. Maar vooral doorgaan met een kansloze discussie zo proberen te verplaatsen. Ik zal je held niet meer lastig vallen fanboi
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moeilijk he inhoudelijk reageren?
quote:
Ik ook van jou.quote:
Hef is dan ook geen hiphop maar rap.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lekker origineel hoor, hele dag over bitches en moneyh rappen.![]()
En dan nog die beats.
En die clips.
HEF.De kankerknobbel op nederhop.
Dat komt omdat mensjes zoals jij de muziek via Youtube luisteren. En wat een kankermuziek zegquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:20 schreef Metaan het volgende:
[..]
Hef is dan ook geen hiphop maar rap.
Gelukkig maar.
een volgende mijlpaal: 1.500.000 kijks voor de nooit door radio of tv uitgezonden clip:
Rap en hiphop is hetzelfde knuppelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:20 schreef Metaan het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
een volgende mijlpaal: 1.500.000 kijks voor de nooit door radio of tv uitgezonden clip:
Hef.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:20 schreef Metaan het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Je verhaal enzo klopt niet maar blijft hard nummerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:20 schreef Metaan het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Lijkt erop dat held Sjaak eindelijk bij TopNotch getekend gaat worden, en er een Jiggy/Winne album komt.quote:et grootste gerucht is nu al een tijdje bekend: Ja, het aankomende solo-album van Lange Frans gaat uitkomen bij Top Notch. Maar het schijnt dat Top Notch daarnaast iets SPECtaculairs gaat doen met een andere artiest uit Amsterdam. Deze komt niet uit Diemen, maar de Dubbel O. Dat gaat trouwens wel pas volgend jaar gebeuren.
En aangezien mensen tegenwoordig toch geen cd's meer kopen, gaat Top Notch de papierhandel in. Hoe? Een aantal van je favoriete fotografen gaan samen met Top Notch boeken uitbrengen van hun werk. Daarnaast ga je ook een hoop van je favo Viddy's voor een habbekrats op DVD kunnen kopen.
Is dit alles? Nee hoor, want sinds een dag of twee weten we ook dat Damaru gaat samenwerken met één van de succesvolste bands in de Nederlandse popmuziek. Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg, gaat hier dus niet op.
Iedere Keizer heeft trouwens een Generaal nodig toch? Laten we het erop houden dat het album van SirOJ niet het enige project is dat Top Notch en Noah's Ark samen gaan uitbrengen.
Daarnaast bestaat Top Notch binnenkort 15 jaar. Die vijftien jaar worden gevierd op twee dagen, in één sterrenstelsel. En over Melkwegen gesproken: Je kan dit jaar nog een tripje boeken naar Nebulon.
Ohw, en als laatste: producer Beat Butcha kan voortaan beter tot elf tellen voordat hij iets op Twitter zet.
Helemaal niet knuppelquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:41 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Rap en hiphop is hetzelfde knuppel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |