Als dat het enige is wat je hebt gehoord.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ben op dit moment de cd van Sticks aan het luisteren op de luisterpaal.
Wat ik ergerlijk vind is dat er constant oude lines langskomen. Dat ie eigenlijk al sinds het begin zo geweest, maar nu heb ik er echt genoeg van.
De grote K bedreigd iedereen die je lief is....
Niet fonky onorigineel gezeik.
dat is het niet het enige wat ik gehoord heb. In een van de eerste nummers zitten ook wat oude lines. als je dat niet wil in zienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat je hebt gehoord.
Wie zegt dat ik dat niet wil zien?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
dat is het niet het enige wat ik gehoord heb. In een van de eerste nummers zitten ook wat oude lines. als je dat niet wil in zien
Ik ben er wel helemaal uit zeg. Vroeger zat ik al maanden gespannen te wachten op het nieuwe van Opge en nu wist ik niet eens dat deze plaat bestond. We gaan luisteren!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ben op dit moment de cd van Sticks aan het luisteren op de luisterpaal.
Wat ik ergerlijk vind is dat er constant oude lines langskomen. Dat ie eigenlijk al sinds het begin zo geweest, maar nu heb ik er echt genoeg van.
De grote K bedreigd iedereen die je lief is....
Niet fonky onorigineel gezeik.
Niemand. Blijkbaar heb je er geen problemen mee dat hetzelfde broodje voorgekauwd en al voor je geserveerd wordt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet wil zien?
Ik luister liever Sticks die 100 keer hetzelfde zegt dan een Hef.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Niemand. Blijkbaar heb je er geen problemen mee dat hetzelfde broodje voorgekauwd en al voor je geserveerd wordt.
ouch, padam patsquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik luister liever Sticks die 100 keer hetzelfde zegt dan een Hef.
Ik luister liever naar originaliteitquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik luister liever Sticks die 100 keer hetzelfde zegt dan een Hef.
Lekker origineel hoor, hele dag over bitches en moneyh rappen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik luister liever naar originaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |