abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83422292
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:32 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Godzijdank niet.. wat een gejank om 5 doden... als je daar te Tour voor gaat aanpassen
Beetje inlevingsvermogen is teveel gevraagd? Tuurlijk cancel je de tour niet maar er een beetje bij stil staan is ook normaal hoor.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  maandag 28 juni 2010 @ 22:46:54 #52
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_83422900
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Beetje inlevingsvermogen is teveel gevraagd? Tuurlijk cancel je de tour niet maar er een beetje bij stil staan is ook normaal hoor.
Hoeveel mensen gaan er in 1 week tijd dood in omgeving R'dam, door wellicht andere (niet natuurlijke) oorzaken? Ik wed dat het er ook 5 zijn.. misschien wel meer... dus waarom voor een helicoptercrash stil staan en niet voor 5 gewone doden? Ik snap dat nooit zo goed.. Uberhaupt het feit dat je nadenkt over het "aflasten" van de Tour en in gesprek gaat met familieleden. Ronduit debiel. 1 min stilte is genoeg...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 28 juni 2010 @ 22:47:23 #53
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_83422928
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:34 schreef drumminggod het volgende:

[..]

4 doden. Lees eerst eens voor je reageert
4 teveel, maar geen reden om uberhaupt na te denken over een aanpassing van de start van de Tour.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_83422984
Ik vind het ook een beetje onzin, maarja ze moeten aan hun imago denken.
pi_83423028
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:46 schreef maniack28 het volgende:

[..]
Ronduit debiel. 1 min stilte is genoeg...
En als je jezelf verplaatst in die familie? Uiteraard moet je het niet afschaffen maar voor de betrokkenen kan je dit niet zomaar afschuiven.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  maandag 28 juni 2010 @ 22:50:05 #56
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_83423106
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:48 schreef Amos_ het volgende:

[..]

En als je jezelf verplaatst in die familie? Uiteraard moet je het niet afschaffen maar voor de betrokkenen kan je dit niet zomaar afschuiven.
Nogmaals, 1 min stilte is meer dan genoeg. Er vallen wekelijks doden bij steekpartijen, schietpartijen, auto ongelukken etc. Daar staan we toch ook niet voor stil waarom hiervoor wel? Wat is hier anders aan dan aan een auto ongeluk dat gebeurd op de snelweG?
  woensdag 30 juni 2010 @ 21:23:29 #57
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_83508280
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:46 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Hoeveel mensen gaan er in 1 week tijd dood in omgeving R'dam, door wellicht andere (niet natuurlijke) oorzaken? Ik wed dat het er ook 5 zijn.. misschien wel meer... dus waarom voor een helicoptercrash stil staan en niet voor 5 gewone doden? Ik snap dat nooit zo goed.. Uberhaupt het feit dat je nadenkt over het "aflasten" van de Tour en in gesprek gaat met familieleden. Ronduit debiel. 1 min stilte is genoeg...
Omdat een tour een feestelijke gebeurtenis is. Een happening waar het om winnen gaat en meedoen. Als er dan een helikopter neerstort die betrokken is bij de evenement is het niet meer dan normaal om het programma aan te passen.
Of ben je werkelijk een a-sociaal figuur?
From feudal serf to spender.
pi_83511307
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Inderdaad ja.
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:31:44 #59
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_83534908
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 21:23 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Omdat een tour een feestelijke gebeurtenis is. Een happening waar het om winnen gaat en meedoen. Als er dan een helikopter neerstort die betrokken is bij de evenement is het niet meer dan normaal om het programma aan te passen.
Of ben je werkelijk een a-sociaal figuur?
Ik ben niet a-sociaal, ik vraag gewoon wat het verschil is met een tourstart waarbij geen helikopter neerstort en in de week ervoor 5 mensen omkomen bij een auto ongeluk in de omgeving. Dan wordt er ook niks afgelast.. maw, het is gewoon onzin
pi_83535240
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:31 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik ben niet a-sociaal, ik vraag gewoon wat het verschil is met een tourstart waarbij geen helikopter neerstort en in de week ervoor 5 mensen omkomen bij een auto ongeluk in de omgeving. Dan wordt er ook niks afgelast.. maw, het is gewoon onzin
Het verschil is dat de heli bij het evenement betrokken is?

't Is misschien een wat rare vergelijking, maar als een close familielid van jou ineens komt te overlijden, zul jij waarschijnlijk ook niet staan te springen om nog even lekker te gaan feesten en vooral door te gaan met waar je mee bezig was. Dat de rest van de wereld er geen reet om geeft is waar, maar voor direct betrokkenen is het een ander verhaal.

Voor die 5 mensen die elders omkomen bij een auto-ongeluk, staan weer andere mensen stil die dáár bij betrokken waren.
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:54:13 #61
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_83535787
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef Omniej het volgende:

[..]

Het verschil is dat de heli bij het evenement betrokken is?

't Is misschien een wat rare vergelijking, maar als een close familielid van jou ineens komt te overlijden, zul jij waarschijnlijk ook niet staan te springen om nog even lekker te gaan feesten en vooral door te gaan met waar je mee bezig was. Dat de rest van de wereld er geen reet om geeft is waar, maar voor direct betrokkenen is het een ander verhaal.

Voor die 5 mensen die elders omkomen bij een auto-ongeluk, staan weer andere mensen stil die dáár bij betrokken waren.
En het hele tour de france circus is er niet persoonlijk bij betrokken, dus vind ik 1 minuut stilte genoeg. Als er nou honderden mensen waren omgekomen in een landelijk drama a la... maar 5 mensen (ja het is erg)...

Maar goed, meningen verschillen.. ik geef alleen maar aan dat mensen tot in het extreme tegenwoordig alles willen uitmeten en voor alles stiltes en mediaberichten en whatever willen houden. Vind het een beetje onzin, maar als jullie er blij mee zijn, ga je gang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')