abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83652600
Weet iemand warneer de Defqon'10 dvd er is??
  zondag 4 juli 2010 @ 20:09:46 #202
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_83652940
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef mstx het volgende:

Dit bazennummer werd ook nog gedraaid door Acti & Francesco Zeta

Hij klinkt erg lekker ja
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:00 schreef rijstwafel het volgende:
Weet iemand warneer de Defqon'10 dvd er is??
Ik zat al te wachten op deze vraag. Duurt sowieso nog een maandje of 2....

Ben trouwens benieuwd van Q-dance hoeveel decor ze overnemen van Sensation, of zou het helemaal van scratch worden opgebouwd?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 4 juli 2010 @ 21:45:49 #203
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_83657344
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Hij klinkt erg lekker ja
[..]

Ik zat al te wachten op deze vraag. Duurt sowieso nog een maandje of 2....

Ben trouwens benieuwd van Q-dance hoeveel decor ze overnemen van Sensation, of zou het helemaal van scratch worden opgebouwd?
Ik denk zelf dat er wel een aardig stuk blijft staan, sinds Q een deel van ID&T is? Het zag er allemaal aardig vet uit moet ik zeggen.
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  zondag 4 juli 2010 @ 21:50:16 #204
301430 Baronpilsener
pi_83657616
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:46 schreef Sethje het volgende:

[..]

Wat een domme opmerking zeg...

[ afbeelding ]

en zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Puik werk van WiSH events iig (Y)
Ik heb het meer over de mainstages van Defqon afgelopen 2 jaren. Die vond ik gewoon 3x nergens op lijken, zeker niet in vergelijking met die van dit event. En zeker om het gelijk "af zeiken" te noemen, slaat ook nergens op. Q is op meeste punten een prima organisatie.

Oja, voor de producers onder ons: http://www.q-dance.com.au(...)/list_messages/11140
Ik doe voor de verandering eens een keertje mee. Als ik bijvoorbeeld bij die Brennan Heart remix competition de 3 van de 5 beste tracks hoorde (Heb die van da tweekaz, s-dee en silver nikan gehoord), had ik al spijt dat ik niet mee heb gedaan Die da tweekaz remix is heilig, dat wel.
Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_83657842
Leuke wedstrijd maar is het niet voor Aussie's only?

Wel grappig dat de winnaar van de PRODUCERS competition op Defqon een plekje krijgt om te DRAAIEN. Geeft maar aan dat je het allebei goed moet kunnen...
  zondag 4 juli 2010 @ 22:02:02 #206
301430 Baronpilsener
pi_83658295
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Leuke wedstrijd maar is het niet voor Aussie's only?

Wel grappig dat de winnaar van de PRODUCERS competition op Defqon een plekje krijgt om te DRAAIEN. Geeft maar aan dat je het allebei goed moet kunnen...
Ik hoop niet dat het voor ausies only is, staat er niet bij vermeld. Maar het staat niet op de NL site van Q, alleen op de internationale. Dus ik weet het niet zeker.
Aka Black/Out
pi_83658830
Bij het aanmeldformulier kan je kiezen tussen een lijstje van alle AU states of niet-AU dus denk dat het wel kan Ben de laatste maanden al een klein beetje bezig met producersites lezen dus ik ga eens kijken hoe ver ik kom maar ik verwacht niet dat ik na de vakantie in 1 maandje ff kan leren om een nummer 1 hitje te maken
pi_83659199

Vrijgegeven bij 5000 views!
Mixes onder de naam Khadber
  zondag 4 juli 2010 @ 23:32:57 #209
301430 Baronpilsener
pi_83662962
quote:
Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef ElDani het volgende:

Vrijgegeven bij 5000 views!
Die track

Waarom gratis? Had makkelijk gereleased kunnen worden. Vond het altijd wel wat voor A²rec, waar je laatste tijd btw ook niets meer van hoort...
Aka Black/Out
  maandag 5 juli 2010 @ 05:00:53 #210
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_83669245
quote:
Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]
Waarom gratis?
Waarom niet?

Dik zin in de Feestfabriek next week trouwens!!
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 5 juli 2010 @ 08:45:31 #211
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_83670226
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:15 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Psyko Punkz @ Q-base 2009

Wat een sfeer toen daar in die bunker om 5 uur 's morgens bijna niemand die stil stond
Whehe dat ging inderdaad goed losch!
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 12:22 schreef T-Force het volgende:
Ik weet nog goed....Q-Base 2009! Mijn eerste mogelijkheid om de Psyko Punkz te gaan zien.
Precies om 04.30 stond ik voor de bunker en werden ze aangekondigd. Ik stapte de bunker in voor het eerste nummer, maar het geluid stond zo hard dat het pijn deed aan mijn oren. Op dat moment heb ik besloten dat ik goede oordoppen wou hebben. Ik heb de hele set ongeveer 30 meter achter de bunker in mijn eentje stampend doorgebracht Maar wat een set
Maar Alphaverb daarna in the Lab(?) was nog tikie harder

Bij de PP toen begon et toch te regenen ? ken me nog herrinneren da'k op een heuvel zat te w8en dat PP begon en toen ze net werden geannounced kwam er een aardige bak water naar beneej
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_83672563
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat er wel een aardig stuk blijft staan, sinds Q een deel van ID&T is? Het zag er allemaal aardig vet uit moet ik zeggen.
Denk ook wel dat er wat blijft staan. Weet niet of dat ook wel te doen is om een heel podium af te breken en weer neer te zetten in 1 week. Weet iemand trouwens hoe dat was met de stages van Dirty Dutch vs the world? De week na Defqon, ook op almerestrand en ook van ID&T
  maandag 5 juli 2010 @ 10:37:23 #213
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_83672784
Toen hebben ze een aantal tenten van defqon gebruikt, de Blue werd toen bij dirty dutch de main dacht ik..
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 5 juli 2010 @ 11:27:53 #214
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_83674341
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 5 juli 2010 @ 16:50:22 #215
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_83686883
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:06 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

like this

[ afbeelding ]

Wat een geniaal mooie stage zeg!
pi_83687943
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:06 schreef Da_Ripper het volgende:
like this
BOH Wat een ongelofelijk vette stage!!
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef mstx het volgende:
AVIO live was weer hetzelfde zoals altijd dus daar vond ik weinig aan. En ik kan slecht tegen hyperactieve mensen die agressief kijken achter de draaitafels.
Hmmmmm, je vond er weinig aan maar je bleef wel hard staan stampen Jaja, ik had je wel gezien vooraan rechts BUSTED!!!!!

Nee, maar ik vond Ground Zero echt heel vet! De Hardstyle-tent was alleen best muf, veel te warm en het geluid was vooraan bij de boxen heerlijk zuiver, maar zodra je ook maar iets in het midden ging staan klonk het ineens kei dof Bij Early-Hardstyle-Stage wat buiten in het bos tussen de bomen was, hing een heerlijke sfeer en een heul dik geluidssysteem Mainstage zag er prachtig uit, dik geluid en Industrial was helaas ook muf qua geluid.
Dozer: Leuke set, weinig volk maar wel gezellig Enjoy the music van The Pitcher is vetttt
Chosen Few vs. Tellurian: Vet! Kwamen binnen bij Party Animals - Used & Abused en meteen heerlijk knallen
Mental Wreckage: Heul vet, alleen vonden mijn vrienden het niet echt geweldig Ze houden niet zo van Industrial
Thera: OMG, de hele tent stond vol met alleen maar liefhebbers en het ging zo hard los!!! Wat en set, en Trespassing zo live horen voor de box is niet normaal
Rude Awakening: Apart maar wel leuk
Enzyme X: Viel beetje tegen, maar ik had wel een dipje toen
Na Enzyme X zijn we maar even het Boobytrap Hotel ingegaan, heerlijk met al die wappies Echt gruwelijk gelachen, dikke lol met de spacers
2-Sidez: Eerste 3 nummers waren vet! Nomansland, God en nog een andere. Maar de rest was allemaal een beetje van hetzelfde. Echt balen, want was voor het eerst dat ik ze zag en ik hoorde goede verhalen Wel even props voor de energie van Pulse
Beholder & Balistic: Vette nummers maar het mixen (van Balistic) was dramatisch. Hij kent de nummers gewoon niet goed, waardoor hij niet fatsoenlijk kan mixen. Early Hardstyle, Early Hardcore doet hij geweldig maar (Raw) Hardstyle was hij echt slecht in
AVIO: Whop whop whop, de tent stroomde vol en het ging losssss!! Man man man wat een vette set weer nadat ze de vorige keer (Intents) nogal tegenvielen. Helaas moesten ze na 20 minuten stoppen. WTF!?
Luna: Bohhhhhhh, Early Hardstyle is vet! Op Decibel zeker weer even kijken
Super Marco May: Same als hierboven maar ik weet nog wat plaatjes die gedraaid zijn: Shimmy Shaker Hasta La Pasta Volgens mij was iedereen die daar op dat moment aanwezig was aan het spacen behalve Claudia, Geck-O en ik
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:27 schreef Sc0tTy het volgende:

klinkt weer heerlijk
Zie mij gaan jong En nee, ik sta niet vooraan gek te doen maar ergens rechts in blauw shirt
  maandag 5 juli 2010 @ 17:24:04 #217
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_83688372
Ik vind die set van avio anders weer heerlijk,
Vet dat ze Rockin' da place weer eens draaien..

[ Bericht 0% gewijzigd door Dalton_ op 05-07-2010 17:43:28 ]
  maandag 5 juli 2010 @ 17:24:27 #218
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_83688389
dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door Dalton_ op 05-07-2010 17:43:16 ]
  maandag 5 juli 2010 @ 18:35:48 #219
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_83690886
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef T-Force het volgende:
Enjoy the music van The Pitcher is vetttt
Break + Climax zijn prima de luxe maar die mids zijn zo kut Zelden zown groot contrast gehoord in een plaat. In een van de pavelow platen hoor je trouwens de gebruikte geluiden van die mids ook weer terugkomen
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef T-Force het volgende:
Na Enzyme X zijn we maar even het Boobytrap Hotel ingegaan, heerlijk met al die wappies Echt gruwelijk gelachen, dikke lol met de spacers
Wat was dat dan precies?

Voorderest fijn verslag weer
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  maandag 5 juli 2010 @ 18:52:01 #220
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_83691490
ik vind de nieuwe release van The pitcher ook niet zo....

ik heb echt voorkeur voor zijn oude werk..de laatste releases konden me geen van allen echt bekoren.

@T-force lekker verslagje
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 5 juli 2010 @ 18:55:34 #221
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_83691632
Strange Love is fantastisch, voor de rest ben ik er ook niet kapot van.
There is no rehab for stupidity.
pi_83694019
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind de nieuwe release van The pitcher ook niet zo....

ik heb echt voorkeur voor zijn oude werk..de laatste releases konden me geen van allen echt bekoren.

@T-force lekker verslagje
Niet zo vind ik dan nog zachtjes uitgedrukt.. vind het echt jammer dat Fusion/Pollen deze kant op gaat met de naam 'The Pitcher'. Ze hebben een bepaalde sound/stijl gekozen die niet helemaal mijn ding is. Na Serenity zijn er nog wel wat 'aardige' releases geweest (o.a. Strange Love) maar het niveau van Serenity/Karma/Titan/Sleeping/Control/Pump it Loud is niet meer gehaald.
pi_83694297
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:46 schreef 16meter het volgende:
Ja man, dit keer wel ff proberen te meeten!

gaan we doen
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_83694641
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:01 schreef kollie het volgende:

[..]

gaan we doen
Ook VIP toevallig?
pi_83696802
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:20 schreef luckass het volgende:
Volg de nieuwe plaatjes even niet meer zo, maar dit moet ik toch even kwijt:

KARTONG

(In HQ op de hyves van Low-E)

Wat blijft het jammer dat die mannen niet op de grote feesten staan.
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 07:27 schreef 16meter het volgende:
Kom op, we gaan naar de kermis!!!

wat een plaat, deze kan ik echt wel waarderen ik vind het deuntje echt heerlijk ideaal voor een outdoor-feestje
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef LtNoX het volgende:

Is natuurlijk geen hardstyle heaven, maar goed.... Aparte melodie, maar vind hem met de kick eronder wel aardig.
luistert lekker weg
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
OT:

Nieuwe JDX, die man valt snel en hard van zijn voetstuk

beetje mislukt experiment, als je het mij vraagt
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 06:12 schreef T-Force het volgende:

[..]

Bam Bam Bam BAMBAMBAMBAMBAM.....

(_/_)
(='.'=)