quote:
BOH

Wat een ongelofelijk vette stage!!
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef mstx het volgende:AVIO live was weer hetzelfde zoals altijd dus daar vond ik weinig aan. En ik kan slecht tegen hyperactieve mensen die agressief kijken achter de draaitafels.
Hmmmmm, je vond er weinig aan maar je bleef wel hard staan stampen

Jaja, ik had je wel gezien vooraan rechts

BUSTED!!!!!
Nee, maar ik vond Ground Zero echt heel vet! De Hardstyle-tent was alleen best muf, veel te warm en het geluid was vooraan bij de boxen heerlijk zuiver, maar zodra je ook maar iets in het midden ging staan klonk het ineens kei dof

Bij Early-Hardstyle-Stage wat buiten in het bos tussen de bomen was, hing een heerlijke sfeer en een heul dik geluidssysteem

Mainstage zag er prachtig uit, dik geluid en Industrial was helaas ook muf qua geluid.
Dozer: Leuke set, weinig volk maar wel gezellig

Enjoy the music van The Pitcher is vetttt
Chosen Few vs. Tellurian: Vet! Kwamen binnen bij Party Animals - Used & Abused en meteen heerlijk knallen
Mental Wreckage: Heul vet, alleen vonden mijn vrienden het niet echt geweldig

Ze houden niet zo van Industrial
Thera:

OMG, de hele tent stond vol met alleen maar liefhebbers en het ging zo hard los!!! Wat en set, en Trespassing zo live horen voor de box is niet normaal
Rude Awakening: Apart maar wel leuk
Enzyme X: Viel beetje tegen, maar ik had wel een dipje toen
Na Enzyme X zijn we maar even het Boobytrap Hotel ingegaan, heerlijk met al die wappies

Echt gruwelijk gelachen, dikke lol met de spacers
2-Sidez: Eerste 3 nummers waren vet! Nomansland, God en nog een andere. Maar de rest was allemaal een beetje van hetzelfde. Echt balen, want was voor het eerst dat ik ze zag en ik hoorde goede verhalen

Wel even props voor de energie van Pulse
Beholder & Balistic: Vette nummers maar het mixen (van Balistic) was dramatisch. Hij kent de nummers gewoon niet goed, waardoor hij niet fatsoenlijk kan mixen. Early Hardstyle, Early Hardcore doet hij geweldig maar (Raw) Hardstyle was hij echt slecht in
AVIO: Whop whop whop, de tent stroomde vol en het ging losssss!! Man man man wat een vette set weer nadat ze de vorige keer (Intents) nogal tegenvielen. Helaas moesten ze na 20 minuten stoppen. WTF!?
Luna: Bohhhhhhh, Early Hardstyle is vet! Op Decibel zeker weer even kijken
Super Marco May: Same als hierboven maar ik weet nog wat plaatjes die gedraaid zijn: Shimmy Shaker

Hasta La Pasta

Volgens mij was iedereen die daar op dat moment aanwezig was aan het spacen behalve Claudia, Geck-O en ik
quote:
Zie mij gaan jong

En nee, ik sta niet vooraan gek te doen maar ergens rechts in blauw shirt