Nee Defqon was eigenlijk de 1e keer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb je dat op ieder feest ofzo aanOf toevallig met DefQon ook
?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef benniesnugger het volgende:
Als eerste feli Huig.
Ten tweede, degene die van hiero naar de Q-dance Feestfabriek gaan, zijn die ook van plan zich flink te verkleden? Vind alles maar een beetje gemaakt overkomen op het moment. Snap natuurlijk dat ze er een leuk feest van willen maken, maar vind persoonlijk dat de sfeer op het feest zelf bepaald wordt.
Wat kunnen die lui toch altijd heerlijke aftermovies maken!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
die cam op de microfoon van Mc Villian![]()
Dat blikje cola
VETquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
die cam op de microfoon van Mc Villian![]()
Dat blikje cola
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:26 schreef T_Killer het volgende:
Dit is t stukje wat ik met het meest herinner van de Psyko Punkz @ Q-Base 2009
Maar idd sfeertje hoor toen
Wow! Ziet er erg vet uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook niet verkeerd zo'n stage van Wish Outdoor![]()
http://yfrog.com/3oif0rj
like thisquote:Op zondag 4 juli 2010 10:40 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Wow! Ziet er erg vet uit.
Als ze dat een beetje goed aanpakken met licht van onderaf en lasers op de vleugels en in de ogen heb je ook een grandioos mooi plaatje in de avond!
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Pff, schitterende stage indeed. Kan Q nog 'n puntje aan zuigen.
het is een beetje in om Q af te zeiken. Om vervolgens wel zo blij als een kind te zijn als je een kaartje voor een Q-feest kunt aanschaffenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking zeg...
[ afbeelding ]
en zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Puik werk van WiSH events iig (Y)
Ik zie hier niemand Q afzeiken hoor. Over domme opmerkingen gesproken.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:48 schreef kollie het volgende:
[..]
het is een beetje in om Q af te zeiken. Om vervolgens wel zo blij als een kind te zijn als je een kaartje voor een Q-feest kunt aanschaffen![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand Q afzeiken hoor. Over domme opmerkingen gesproken.![]()
Ik vind die stage van WiSH ook mooier dan de Defqon.1 mainstage van dit jaar en die van Mysteryland hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |