Godverdomme zeg!!quote:
3 dingen die me opvallen:quote:
Huig Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Huig ik zal je online ook nog eens feliciteren, bij deze dus.
@NLS -> Ik zeg Qlimax of gewoon een XQ geven de beste man
Hij zegt niet veel maar als hij iets zegt...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef NLS04 het volgende:
XQ wordt een noisecontrollers feestje en Qlimax is veelste soft voor zijn stijl. Wat denken jullie nou jongens, dat ik daar niet over had nagedachtNee IQ anthem past het best bij zijn stijl
Je weet maar nooit hierquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Hij zegt niet veel maar als hij iets zegt...![]()
@boy: Huig is jarig vandaag..
Ik denk ook dat XQ in januari voor de NC wordtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef NLS04 het volgende:
XQ wordt een noisecontrollers feestje en Qlimax is veelste soft voor zijn stijl. Wat denken jullie nou jongens, dat ik daar niet over had nagedachtNee IQ anthem past het best bij zijn stijl
Dat laatste is idd wel een beetje realistisch. Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:31 schreef T_Killer het volgende:
Felicitades Huig
[..]
Ik denk ook dat XQ in januari voor de NC wordt
Een area op Trillogy zou ook leuk zijn voor Zatox (is toch een soort van XQ)
Psyko Punkz @ Q-base 2009quote:
Waarom is Qlimax te soft voor zijn stijl? Net alsof Deepack niet stond te knallen afgelopen jaar. Ik zeg Zatox op Qlimax!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef NLS04 het volgende:
Het ging over een anthem maken, niet over draaien. Zatox' productiestijl is te hard/rauw voor Qlimax denk ik. Dat hebben we ook al eens gezien bij de A2 in 2006 die destijds een handje zijn geholpen door JDX met het maken van een 'toegankelijk' anthem. Nee laat um maar IQ doen, is toch een 3x vetter feest dan Qlimaxquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:19 schreef InGebruik het volgende:
Waarom is Qlimax te soft voor zijn stijl? Net alsof Deepack niet stond te knallen afgelopen jaar. Ik zeg Zatox op Qlimax!
stel dat nederland de finale niet haalt, kans is klein maar theoretisch is het mogelijk, dan zou ik het erg slecht trekken als iedereen in het oranje rondloopt denk ik. Van de andere kant mag dat de pret niet drukken. en ten derde, ik ben er zo goed als zeker toch niet bij dus het zal mij aan mijn h/jarige reet roestenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef benniesnugger het volgende:
Als eerste feli Huig.
Ten tweede, degene die van hiero naar de Q-dance Feestfabriek gaan, zijn die ook van plan zich flink te verkleden? Vind alles maar een beetje gemaakt overkomen op het moment. Snap natuurlijk dat ze er een leuk feest van willen maken, maar vind persoonlijk dat de sfeer op het feest zelf bepaald wordt.
Nee, gewoon oranje shirtje aan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef benniesnugger het volgende:
Ten tweede, degene die van hiero naar de Q-dance Feestfabriek gaan, zijn die ook van plan zich flink te verkleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |