quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:22 schreef Levitas het volgende:
Jezus, Josh & Wesz.. Leven die gasten nog? Daar heb ik LANG niks meer van gehoord zeg!
Ophidian is ook niet altijd industrial. Ophidian kan ik dan ook weer wel goed waarderen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Tymon is niet echt Industrial nee, hooguit net wat donkere/hardere Hardcore net als bijvoorbeeld Day-Mar
Industrial denk ik toch meer aan Outside Agency, Void Settler, Ophidian
Van Kill Bill, en die break (1 van de 2, er zijn 2 versies?) komt van Pulp Fiction.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Hier een vrij hard faalfilmpje:
Maar ik post hem, omdat je bij minuut 6.31 de intro van Gangsta hoort. Ik wist niet dat TAT&ZAT dat gekopiëerd hadden. Waar komt het vandaan?
x2 !! Op bijv PRSPCT ben ik toch wel vaak te vinden in de basementquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat is sicke shit... Als je op zo'n feest staat, er een beetje voor 'open' staat en dan de Industrial of Terror tent inloopt.. GAS EROP! Boh dat is doorhalen.. Knetterhard leegrammen..
waar dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:36 schreef InGebruik het volgende:
Jawel! De full HQ set van CL&MT @ Defqon is er!
Dat is een oude voetgangerstunnel (ook in R'dam) omgebouwd tot clubquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
x2 !! Op bijv PRSPCT ben ik toch wel vaak te vinden in de basement( alhoewel de volgende in de Catwalk is ,waar dat ook mag zijn :/ )
O.a. op lsdb en hardtraxx. Mag hier geen linkjes plaatsen als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
waar dan?
Heb mn feestfabriek kaartje in de pocket. En als er mensen nog interesse hebben: ik zag er nog meer aangeboden worden voor 30 euro p st.
Wtf man... Psykopunkz is leuk om naar te luisteren, maar productietechniesch stelt het zo weinig voor... En dan collabben ze met NC?quote:Op [url=http//forum.fok.nl/topic/1484157/6/25#83539086]donderdag 1 juli 2010 17:18[/url] schreef T-Force het volgende:
Pskyo Punkz hebben samen met Noisecontrollers een track gemaakt! Ben benieuwd wat er uit is gekomen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Wtf man... Psykopunkz is leuk om naar te luisteren, maar productietechniesch stelt het zo weinig voor... En dan collabben ze met NC?![]()
![]()
![]()
Het zijn lekkere tracks ja, maar ik weet niet of jij ooit muziek gemaakt heb? Ik heb het over productietechnisch, niet over hoe goed je er op los kanquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]Daar ben ik het niet mee eens, Ghostclass, 2 Follow, Overclippin, Rock Ya Attitude, Pull Your Strings 2010, allemaal lekkertjes hoor
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Wtf man... Psykopunkz is leuk om naar te luisteren, maar productietechniesch stelt het zo weinig voor... En dan collabben ze met NC?![]()
![]()
![]()
Ik eerlijk gezegd niet. Psyko Punkz vind ik tot nu toe helemaal niets voor mij.quote:
Ga je schamenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef ElDani het volgende:
Ik eerlijk gezegd niet. Psyko Punkz vind ik tot nu toe helemaal niets voor mij.
Let it go, let it go, it's the Psyko Punkz to followquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:43 schreef luckass het volgende:
[..]
So every time we try the beats to flow
Bam Bam Bam BAMBAMBAMBAMBAM.....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:20 schreef Neooo het volgende:
Let it go, let it go, it's the Psyko Punkz to follow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |