Op IQ openen met Keep it coming, Die lock and load remix toenquote:Op zondag 27 juni 2010 10:46 schreef 16meter het volgende:
Vind dat goede gevarieerde sets, die AVIO podcasts, ook al kun je niet altijd alle platen vet vinden.
Waarom is Alphaverb zo een beetje de enige die telkens zulke sets aflevert?
Om hier even op in te haken, iemand al wat gehoord/gezien van het Activator setje voor de Feestfabriek van afgelopen vrijdag op Q-dance radio?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:22 schreef NLS04 het volgende:
Iemand nog wat tips voor chillle-in-de-zon-hardstyle-setjes voor op het balkon?
Ja, mijn set wordt woensdag avond uitgezonden op Hardstationquote:Op zondag 27 juni 2010 19:22 schreef NLS04 het volgende:
Iemand nog wat tips voor chillle-in-de-zon-hardstyle-setjes voor op het balkon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Heb hem afgekeken. Ik vind het wel een mooie uitzending, je ziet wel kort wat van zijn leven en de omslag die hij gemaakt heeft. Dat merk je wel terug..quote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=11119885
Zie hier de uitzendinggemist van Charly
Isse Niiiiceequote:Op zondag 27 juni 2010 22:46 schreef eQuaL het volgende:
B-Front Euphoria set
Oh shortest day and longest night
Standing still, great sun so bright
Unify our world
Our shoes placed together
In harmony we are one
Rebirth of the sun
Viel me op dat bij Let the bass kick op een fuckin' hoog tempo zit als je het vergelijkt met de cd versie van HHZ. Vind 'm dan eigenlijk niet zo klinken op een hogere pitch.....quote:Op zondag 27 juni 2010 18:28 schreef eQuaL het volgende:
Ik zie nu pas dat de set van Bioweapon DefQon.1 ook op LSDB staat
Toffe docu, had het boek ook al gelezen vorig jaarquote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef ElDani het volgende:
[..]
Heb hem afgekeken. Ik vind het wel een mooie uitzending, je ziet wel kort wat van zijn leven en de omslag die hij gemaakt heeft. Dat merk je wel terug..
Al die oude beelden, zou me echt zo ontzettend mooi lijken om zoiets mee te maken.
Mooie aftermovie (mooie ladies), ziet eruit als n leuk feestje.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Niet helemaal binnen de 'hardstyle' categorie, maar toch...
Mooi begin
Zoizo natuurlijk een super dikke klassieker, maar Tat & Zat hebben hem zeker eer aan gedaanquote:
vet gedaan, die effecten tijdens het beeld van iemand met bekers over z'n oren en artiesten die aan de knoppen van het mengpaneel zittenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Niet helemaal binnen de 'hardstyle' categorie, maar toch...
Mooi begin
leuk plaatjequote:
hmmm... toch eerst een keer op een feest horen denk ikquote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef T-Force het volgende:
Verder neem ik alles terug wat ik over Harde Rag heb gezegd...ik vind hem gruwelijk![]()
![]()
X2quote:Op maandag 28 juni 2010 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm... toch eerst een keer op een feest horen denk ik
Welk nummer produceert hij op 13 min? klinkt lekkerquote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=11119885
Zie hier de uitzendinggemist van Charly
Niet origineel meer.. Maar des te vetterquote:
Begint een beetje te veel te worden moet ik zeggen, om de 10 minuten probeert weer een groepje iets te doen..quote:
Je vind het een 'beetje' te veel worden? Ik vind het zoizo vervelend! Op commando gaan zitten laat ik over aan honden en kleuters die in de kleermakerszit moeten gaan zitten. Ik stond er me op DefQon ook al aan te ergeren (scoorde een mooie twee plaats achter het HOLLAND HOLLAND blijven roepen)...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Begint een beetje te veel te worden moet ik zeggen, om de 10 minuten probeert weer een groepje iets te doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |