quote:
zoals ze vroeger gemaakt werdenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:56 schreef RiKe het volgende:
Kom net in de auto weer achter een gouwe ouwe![]()
top gedaan, huldequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
die cam op de microfoon van Mc Villian![]()
Dat blikje cola
lekker, die TBAquote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef mstx het volgende:
Dit bazennummer werd ook nog gedraaid door Acti & Francesco Zeta
![]()
doet me denken aan dat hardstyle feestje in Boxmeer toenquote:
de heren zijn goed bezig, toffe tracks op de laatste paar pagina's hierquote:
gewoon voor elk (groot) feest een eigen intro maken, hoe vet is dat?!quote:
Wel lachen zo'n kermis attractie op een festival.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:01 schreef T-Force het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een soort van Cakewalk of Sjimmy voor kinderen dusMet zo'n lopende band, draaiplateau's, glijbaan, bewegende trappen en dat soort dingen. Je kunt je vast voorstellen dat dat enorm lachen is met mensen die hard gaan
![]()
Ja was echt top, mensen achter de kassa enzo die hielden het ook niet meer. Die lagen ook continu dubbel van het lachenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef 16meter het volgende:
Wel lachen zo'n kermis attractie op een festival.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hmmmmm, je vond er weinig aan maar je bleef wel hard staan stampenJaja, ik had je wel gezien vooraan rechts
BUSTED!!!!!
![]()
Geef maar gewoon toe Bert, het zijn helden. PUNTquote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef mstx het volgende:
![]()
![]()
![]()
Was ook wel te doen hoor, maar niet beter dan de rest van de DJ's die dag.![]()
Khoop niet dat ik zo oud ben dat ik als enige het origineel herkenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:01 schreef T-Force het volgende:
BOH!!! Wat een geweldig lekker intro weer![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Dalton_ het volgende:
Ik vind die set van avio anders weer heerlijk,
Vet dat ze Rockin' da place weer eens draaien..
True, hoewel die track die Titan @ DefQon draaide toch echt niet verkeerd klonk .. en nee, niet alleen omdat HIJ hem TOEN draaide, die Titan@DQ-roes is inmiddels wel uitgewerktquote:Op maandag 5 juli 2010 19:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niet zo vind ik dan nog zachtjes uitgedrukt.. vind het echt jammer dat Fusion/Pollen deze kant op gaat met de naam 'The Pitcher'. Ze hebben een bepaalde sound/stijl gekozen die niet helemaal mijn ding is. Na Serenity zijn er nog wel wat 'aardige' releases geweest (o.a. Strange Love) maar het niveau van Serenity/Karma/Titan/Sleeping/Control/Pump it Loud is niet meer gehaald.
AAAAAAAAAAH, daar was hij dus van! Ik stond op dat moment dat die gedraaid werd nog te buurten met iemand en we konden er niet opkomen waar we de melodie van herkendenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Khoop niet dat ik zo oud ben dat ik als enige het origineel herken:
Nee hoor ik moest ook gelijk aan Dr. Erik denkenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Khoop niet dat ik zo oud ben dat ik als enige het origineel herken:
Ja daar moet ik je gelijk in geven, maar wat bijdraagt aan de vetheid is het feit dat hij anders is dan de andere pitcher platen van de laatste tijd. Rauwer, en dat ligt mij wel zoals jullie wetenquote:True, hoewel die track die Titan @ DefQon draaide toch echt niet verkeerd klonk .. en nee, niet alleen omdat HIJ hem TOEN draaide, die Titan@DQ-roes is inmiddels wel uitgewerkt![]()
PSAITOV27A81L have fun!quote:Eén jaar en één maand na de lancering van de nieuwe website van Dance-Tunes, is er wederom weer een moment voor aandacht.
Afgelopen week heeft Dance-Tunes haar vernieuwde lay-out gelanceerd.
Om dit te vieren wil Dance-Tunes in samenwerking met Partyflock iedereen 3 gratis download credits cadeau doen!
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef T-Force het volgende:
Vandaag trouwens voor het eerst gereden in de auto van ons pap en mam, gelijk cdtje van AVIO podcast erin gegooid en ik begrijp ReMcOrE nu met zijn stoplicht-idee! Mensen kijken je inderdaad raar aan![]()
eindelijk erkenningquote:
In de file op de snelweg doet het ook altijd goed!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
eindelijk erkenning![]()
jullie voelen nu met me mee
hebben je ouders nog een beetje goed geluid in de auto dan T-Force?
Uhuquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:54 schreef InGebruik het volgende:
[..]
In de file op de snelweg doet het ook altijd goed!
Geniaalquote:Op maandag 5 juli 2010 21:01 schreef T-Force het volgende:
Een soort van Cakewalk of Sjimmy voor kinderen dusMet zo'n lopende band, draaiplateau's, glijbaan, bewegende trappen en dat soort dingen. Je kunt je vast voorstellen dat dat enorm lachen is met mensen die hard gaan
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:18 schreef NLS04 het volgende:
Als je het doet dan moet je het ook heel erg goed doen en deze eerste preview geeft gelukkig wel die indruk
quote:
quote:Slim Shore Remix.... Nondeju
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:50 schreef eQuaL het volgende:
Waarom heb ik toch altijd dat Euforie gevoel bij Her Voice (Super Bass Mix)
Rrrrrraatatatataataaaa
Zoveel zin in zaterdagavond nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |