En dan de reactie van Donald hequote:Op zondag 27 juni 2010 12:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Elke vrijdag krijg ik de Donald Duck op de mat. Lekker tijdens het eten, koffie of gewoon op de wc lezen. Je wordt er altijd vrolijk van. Donald Duck, Dagobert Duck, Katrien Duck en ga zo maar door. Maar dan lees je in de brievenbus een brief over een meid die haar haar afknipt voor een goed doel, namelijk pruiken voor mensen met kanker. Een hartstikke goed initiatief. Dat ten eerste. Echt super dat zij dat heeft gedaan.![]()
Maar kan ze dat niet ergens anders gaan vertellen? De Donald Duck hoort leuk te zijn en niet over ziektes of andere nare dingen te gaan...
Klacht: Donald Duck maakt mij verdrietig.
maar jij vindt otters ook kixquote:
quote:
Ik moest een beetje lachen om die potter.quote:
HARRYquote:Op zondag 27 juni 2010 12:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen om die potter.
Hou je aan je beloftes, idiootquote:Op zondag 27 juni 2010 10:42 schreef AdvancedPower het volgende:
Jongens, ik ga een tijdje in de <<ONZ posten. Doei.![]()
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:53 schreef Rengaw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werderom een faaltopic van TS
Godverdomme, geweldig.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:53 schreef Rengaw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werderom een faaltopic van TS
ts is faalquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:56 schreef zoefschildpad het volgende:
meisjes met een kort pittig anti-kanker kapsel
Mijn eerste gedachte toen ik het vrijdag las was: "Zucht, nu ook al in de Donald Duck"quote:Op zondag 27 juni 2010 12:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Elke vrijdag krijg ik de Donald Duck op de mat. Lekker tijdens het eten, koffie of gewoon op de wc lezen. Je wordt er altijd vrolijk van. Donald Duck, Dagobert Duck, Katrien Duck en ga zo maar door. Maar dan lees je in de brievenbus een brief over een meid die haar haar afknipt voor een goed doel, namelijk pruiken voor mensen met kanker. Een hartstikke goed initiatief. Dat ten eerste. Echt super dat zij dat heeft gedaan.![]()
Maar kan ze dat niet ergens anders gaan vertellen? De Donald Duck hoort leuk te zijn en niet over ziektes of andere nare dingen te gaan...
Klacht: Donald Duck maakt mij verdrietig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |