Misbruik, waarvan mij? Ik heb haar toch duidelijk gezegd als ik weer contact met je wil zoek ik het op en niet andersom, en dat deed ik gister. Maar dit was voor mij een beetje teveel van t goede omdat ik nou weer duizenden vraagtekens heb?quote:
Dat heb ik ook al meerdere keren gehoord ja. Maar goed, wat houd gisteravond in dan ?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:26 schreef Chowi het volgende:
Vrouwen zeggen vrijwel nooit de waarheid. (Ik ben een vrouw dus ik mag dat zeggen.)
Als ze zegt dat ze meer tijd voor haarzelf wil, betekent dat gewoon dat ze niet meer zo geïnteresseerd is in jou, en graag weer vrijgezel is zodat ze geen rekening hoeft te houden met een ander, totdat ze het single leven weer zat is. En dan vindt ze vast weer een nieuwe vriend.
ze was nuchterquote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef goofy_goober het volgende:
Ze was geil door alle drank in haar mik.
Dan was ze gewoon geil. Kan ook gebeuren nu ze ineens geen regelmatige seks meer heeft.quote:
True, maar ik hoef haar niet back, ik vind het gewoon apart en geeft mijn veel vraagtekens. En terecht denk ik?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:37 schreef goofy_goober het volgende:
En ergens zal ze je die avond ook wel gemist hebben. Maar de volgende ochtend is ze weer bij zinnen en gaat het negeren weer gewoon verder. Zoek een andere chick, of een rebound. Wellicht dat ze dan jaloers wordt en op haar beslissing terugkomt. (let op: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!)
Geen probleem toch dan? Kennelijk had ze even een zwak moment. Leuk voor jou, kut voor haar.quote:
Hahahahaha, wat een heerlijke opmerkingquote:Op zondag 27 juni 2010 12:44 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Geen probleem toch dan? Kennelijk had ze even een zwak moment. Leuk voor jou, kut voor haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |