Ik zie het dus ook te laatquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:41 schreef mazaru het volgende:
Dit topic zie ik natuurlijk weer veel te laat.
Ik zou ook heel graag zo'n ding willen hebben, maar 500 euro vind ik toch wel heel veel geld. Hopelijk komt er binnenkort een leuke aanbieding voor de feestdagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 450 bedank ik nog steedsquote:Op maandag 22 november 2010 20:41 schreef Zana het volgende:
hadden de testers niet kortingsbonnen gekregen (50 Euro) om uit te delen, weet niet hoe lang ze geldig zijn/ waren, ik had niet meegedaan
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef wyccie het volgende:
Ah, wat ontzettend jammer! Ik kende niemand die geīnteresseerd was en heb de bonnen toen maar weggegooid.
Je bent een schat. Bedankt!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie me haar adres heeft gePM'd heeft vandaag een bon toegestuurd gekregen. Ze zijn nu op.
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, ik vermoed dat je em ergens tegen Pasen wel in huis hebt.
Hij is binnen!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, ik vermoed dat je em ergens tegen Pasen wel in huis hebt.
Oehhh ben benieuwd hoe deze werkt!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb de Remington i-light besteld. Vergelijkbaar principe, met een paar voordelen:
- veel lagere aanschafprijs
- gewoon op netvoeding te gebruiken dus je hoeft niet te wachten tot 'ie opgeladen is
- lampen zijn te vervangen
- iets sterkere flits, dus wat langer resultaat (na eerst 3 keer flitsen met tussenpozen van 1 tot 2 weken, net als bij de Lumea, zou je tot 12 weken zonder flitsen kunnen)
- een multiflash stand die elke 2 seconden flitst, heel handig als je een heel been behandelt
Prijs ligt zo rond de ¤250, en de set bevat 3 lampen, ieder voor 1500 flitsen, dus in totaal 4.500 flitsen. (extra lampen kosten zo'n ¤20 tot ¤25) De Lumea heeft een lamp die zo'n 40.000 flitsen meegaat, dus op de lange termijn zal de Lumea voordeliger zijn, maar de aanschafprijs was me toch echt te hoog.
Ben wel benieuwd naar dat boots apparaat dus hou ons op de hoogte!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:14 schreef Noek het volgende:
Ik ga het ipl apparaat van Boots bestellen. Zodra ik weet hoe.![]()
Lumea werkt maar niet definitief. Zolang ik bleef flitsen werkte het perfect, na het terugsturen groeide alles gewoon weer terug. Na wat te hebben gelezen her en der werkt hij dus ook idd zo.
Ik mis het ding wel dus daarom ga ik nu voor een definitieve flitsapparaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |