abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:45:28 #51
57434 Marloes
Digital Love
pi_85005975
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Zo, getest. Het is net alsof je je benen föhnt. Zowel qua vorm van het apparaat als qua geluid. Hij is wat zwaar (zeker als je je oksels doet), maar ligt wel prettig in de hand en is met beide handen te bedienen. Oksels en bikinilijn kun je lekker snel doen (max. 2 minuten per onderdeel), benen gaan een stuk langzamer.

Over het gebruik: duidelijke instructie en eigenlijk kun je weinig fout doen. Wel lastig om op sommige plekken het venster goed te plaatsen zodat je kon zappen.
Ik ben begonnen met standje 3 voor oksels en bikinilijn. Ruim voldoende, want dat geeft flinke speldenprikken: niet zo pijnloos als beloofd dus, maar goed te hebben.
Op mijn benen merkte ik dat ik stand 4 ook prima kon hebben, zonder pijn zelfs. Wel lastig dat je niet precies kunt zien waar je al dan niet bent geweest, ik denk dat ik vast wat plekjes heb overgeslagen. Maar dat merken we vanzelf.

Verder merk ik natuurlijk nu nog weinig effect, dat komt over een week of 2 pas.

Belangrijk: ik kon met 1 accu benen, bikinilijn en oksels doen (standje 3 en 4). *O*
Bij het laatste been merkte je wel dat de accu leeg raakte, opladen ging langzamer.
Schoonmaken is trouwens ook handig, je klikt het voorste deel er zo af.

Vooralsnog voorzichtig positief dus.
Je kunt je benen het beste met een wit oogpotlood in vakjes indelen, zodat je per vakje kan werken en weet welke je al hebt gehad ;)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_85006660
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:45 schreef Marloes het volgende:

[..]

Je kunt je benen het beste met een wit oogpotlood in vakjes indelen, zodat je per vakje kan werken en weet welke je al hebt gehad ;)
Daar zou ik nu nooit opkomen! :D

*gaat wit oogpotlood kopen* (ben niet zo make upperig ;) )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85014680
Klinkt best goed Cat :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_85015237
Ik meende dat de haartjes binnen enkele dagen zouden uitvallen en dat je dan ongeveer 2 weken haarvrij zou zijn. Dat heb ik dan niet goed hè?
Go hard or go home
pi_85016283
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 18:05 schreef Noek het volgende:
Ik meende dat de haartjes binnen enkele dagen zouden uitvallen en dat je dan ongeveer 2 weken haarvrij zou zijn. Dat heb ik dan niet goed hè?
Niet helemaal. ;)
Het licht pakt alleen de haartjes aan die in een bepaalde fase zitten (naam staat in het boekje maar ben te lui dat erbij te pakken :@ ) en zet ze op slaapstand. Deze vallen na ongeveer een week uit, maar de rest groeit door en moet je dus nog aanpakken. Vandaar dat je de eerste 2 maanden iedere twee weken het apparaat moet gebruiken. Daarna zijn de haartjes gelijk geschakeld, groeit alles veel langzamer en fijner terug en hoef je minder vaak te zappen. Volgens het boekje in ieder geval.

Edit: en je moet voor je het ding gebruikt je op je normale manier ontharen, dus glad ben je dan al. Want anders werkt het niet zo goed. En de haartjes die uit de huid steken gaan verbranden door de hitte. Ruikt niet fijn, kan ik je uit ervaring vertellen. :X
Maar als het goed is komt er na een week of 2 een stuk minder haar terug.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85016320
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 17:49 schreef Ml-etje het volgende:
Klinkt best goed Cat :Y
Het is wel een stukje zelfdiscipline, hopelijk houd ik het vol het bij te houden, want het kost toch best even tijd en nu zie je nog geen enkel resultaat. Maar als ik resultaat ga zien is de motivatie natuurlijk een stuk beter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85018907
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 18:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het is wel een stukje zelfdiscipline, hopelijk houd ik het vol het bij te houden, want het kost toch best even tijd en nu zie je nog geen enkel resultaat. Maar als ik resultaat ga zien is de motivatie natuurlijk een stuk beter.
Zal ik je nog even motiveren ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo succes :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_85019025
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 18:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het is wel een stukje zelfdiscipline, hopelijk houd ik het vol het bij te houden, want het kost toch best even tijd en nu zie je nog geen enkel resultaat. Maar als ik resultaat ga zien is de motivatie natuurlijk een stuk beter.
Hoe lang mag je hem testen voordat je hem eventueel terug moet sturen?
pi_85019709
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]



Zal ik je nog even motiveren ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo succes :D
:D

*zapzapzapzapzapzapzapzap*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85019747
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:49 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Hoe lang mag je hem testen voordat je hem eventueel terug moet sturen?
Tot ergens in september. Eigenlijk best kort omdat je de eerste weken geen resultaat merkt. En ik ben al later begonnen omdat ik net op vakantie was toen het ding bezorgd werd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:25:31 #61
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85041380
Ik zie nu pas dat er gewoon een topic is voor de Lumea :)
Ik ben ook mee aan het testen. Heb m'n oksels, bikinilijn en beide benen nu 1 x gedaan.
Oksels gingen super snel, dat was ideaal. Bij m'n bikinilijn durf ik niet alles te doen, haal normaal alles weg maar nu sla ik het gedeelte op de schaamlippen en dicht bij de vagina maar over. Staat ook in het boekje dat het niet op slijmvliesachtige delen mag dus dat stuk moet je dan toch gewoon nog scheren.
Benen vond ik opzich wel makkelijk gaan maar ik heb tussendoor 3 keer op moeten laden. Ik gebruik stand 5 en dan is het echt maximaal een kwartier voor ie doodvalt. Benen heb ik dus uiteindelijk 3 dagen over gedaan :D

Woensdag a.s. is het 2 weken geleden dat ik m'n oksels heb gedaan, hopen dat ik na de 2e behandeling echt wat ga merken!!

Voor degenen die niet ingeloot zijn of zich niet kandidaat hebben gesteld; je hebt ook de kans een Lumea te winnen via de site http://www.lumeaforyou.com/.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_85273655
Zo, terug van vakantie dus ik ga hem vandaag testen. Hij zal eerst wel opgeladen moeten worden, neem ik aan?
Hebben jullie al positieve ervaringen?
Go hard or go home
pi_85301769
Oké, dat was een aparte ervaring. Het voelde net als ontharen bij een professionele flitser, so far so good.
Op sommige stukken is het dus gewoon wel pijnlijk maar dan moet ik het vast een standje lager zetten maar ik zat toch een beetje in een BURN modus. Voor mijn gevoel is het dan effectiever. Vooral op vergeten haartjes is het leuk. Rip aan de verschroeide haartjes.

Geen flauw idee of het echt gaat uitvallen natuurlijk maar al doende vond ik het best irritant om steeds dat groene lampje (ready) te krijgen. Dat vond ik zo irritant dat ik maar wat ben gaan doen. Ik heb dus dadelijk overal kale plekken en eilandjes haar. w/ Als het werkt!
Go hard or go home
pi_85451733
en en.... ben toch wel benieuwd hoe de ervaringen zijn
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:38:05 #65
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85452140
Ik heb nu m'n oksels, bikinilijn en linkerbeen 2 x gedaan. Bij m'n oksels merk ik dat bovenaan al minder haar groeit en dat onderaan m'n oksel de haartjes zachter zijn. Bikinilijn en been merk ik nog niks maar heb bikinilijn maandag en been vandaag pas gedaan. Je merkt wel dat je er steeds handiger in wordt.
Nadeel is toch wel dat ik m'n been in 3 keer heb moeten doen, dus 2 keer tussendoor opladen voordat je verder kan. Bikinilijn ging wel goed in 1 keer.
Heb verder een wit oogpotlood gekocht om vlakken te maken zodat ik weet waar ik wel en niet ben geweest, werkt super!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:41:07 #66
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85452246
TVP
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_85452348
Zondag ga ik weer zappen. Na één behandeling merk ik nog geen verschil dus we wachten het maar even af.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85452370
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:41 schreef Killaht het volgende:
TVP
Daar heeft Fok tegenwoordig een mooi knopje voor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85452679
Volgens mij zie ik een lichte verbetering in mijn nether regions!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_85453660
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij zie ik een lichte verbetering in mijn nether regions!
:D *O*
Pi....

Nee, laat maar. :P _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85453683
Gaan jullie de Lumea houden?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:24:45 #72
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85453942
Ik weet het nog niet, eerst eens wachten tot ik echt wel of niet resultaat zie :D
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_85574409
Ik ben bezig met zap sessie 2. Waar ik de eerste keer alles in één keer kon zappen, was het apparaat nu leeg toen ik nog een half been moest doen. Balen! -O- Hopelijk weet ik straks nog waar ik gebleven ben. Blijkbaar is bikinilijn, oksels (beiden stand 3) en onderbenen (stand 4) toch teveel voor hem.
Of zou de accu nu al lui worden? :o

Nu afwachten of de 2e sessie echt effect laat zien. Want tot dusver heb ik geen verschil bemerkt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85574807
Ik doe de benen niet hoor. Ik kies voor het gemak! Testen op de bikinilijn en oksels en als het blijkt te werken ga ik wel een aantal keer echt voor die benen zitten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_85575117
Nu het blote benen weer is neem ik ze meteen mee. Want in de winter weet ik zeker dat ik het niet ga doen.
Gelukkig bleek de zapper na een kwartiertje genoeg opgeladen te zijn om de rest van mijn been te doen. Da's dan weer iets positiever.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')