Je kunt je benen het beste met een wit oogpotlood in vakjes indelen, zodat je per vakje kan werken en weet welke je al hebt gehadquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Zo, getest. Het is net alsof je je benen föhnt. Zowel qua vorm van het apparaat als qua geluid. Hij is wat zwaar (zeker als je je oksels doet), maar ligt wel prettig in de hand en is met beide handen te bedienen. Oksels en bikinilijn kun je lekker snel doen (max. 2 minuten per onderdeel), benen gaan een stuk langzamer.
Over het gebruik: duidelijke instructie en eigenlijk kun je weinig fout doen. Wel lastig om op sommige plekken het venster goed te plaatsen zodat je kon zappen.
Ik ben begonnen met standje 3 voor oksels en bikinilijn. Ruim voldoende, want dat geeft flinke speldenprikken: niet zo pijnloos als beloofd dus, maar goed te hebben.
Op mijn benen merkte ik dat ik stand 4 ook prima kon hebben, zonder pijn zelfs. Wel lastig dat je niet precies kunt zien waar je al dan niet bent geweest, ik denk dat ik vast wat plekjes heb overgeslagen. Maar dat merken we vanzelf.
Verder merk ik natuurlijk nu nog weinig effect, dat komt over een week of 2 pas.
Belangrijk: ik kon met 1 accu benen, bikinilijn en oksels doen (standje 3 en 4).![]()
Bij het laatste been merkte je wel dat de accu leeg raakte, opladen ging langzamer.
Schoonmaken is trouwens ook handig, je klikt het voorste deel er zo af.
Vooralsnog voorzichtig positief dus.
Daar zou ik nu nooit opkomen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:45 schreef Marloes het volgende:
[..]
Je kunt je benen het beste met een wit oogpotlood in vakjes indelen, zodat je per vakje kan werken en weet welke je al hebt gehad
Niet helemaal.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:05 schreef Noek het volgende:
Ik meende dat de haartjes binnen enkele dagen zouden uitvallen en dat je dan ongeveer 2 weken haarvrij zou zijn. Dat heb ik dan niet goed hè?
Het is wel een stukje zelfdiscipline, hopelijk houd ik het vol het bij te houden, want het kost toch best even tijd en nu zie je nog geen enkel resultaat. Maar als ik resultaat ga zien is de motivatie natuurlijk een stuk beter.quote:
Zal ik je nog even motiverenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is wel een stukje zelfdiscipline, hopelijk houd ik het vol het bij te houden, want het kost toch best even tijd en nu zie je nog geen enkel resultaat. Maar als ik resultaat ga zien is de motivatie natuurlijk een stuk beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo succes
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hoe lang mag je hem testen voordat je hem eventueel terug moet sturen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is wel een stukje zelfdiscipline, hopelijk houd ik het vol het bij te houden, want het kost toch best even tijd en nu zie je nog geen enkel resultaat. Maar als ik resultaat ga zien is de motivatie natuurlijk een stuk beter.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal ik je nog even motiverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo succes![]()
*zapzapzapzapzapzapzapzap*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tot ergens in september. Eigenlijk best kort omdat je de eerste weken geen resultaat merkt. En ik ben al later begonnen omdat ik net op vakantie was toen het ding bezorgd werd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hoe lang mag je hem testen voordat je hem eventueel terug moet sturen?
Daar heeft Fok tegenwoordig een mooi knopje voor.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij zie ik een lichte verbetering in mijn nether regions!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |