quote:Op zondag 27 juni 2010 11:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het lijkt me ook wel handig om ramen te hebben die open kunnen in geval van brand, eigenlijk.
Bel anders bouw- en woningtoezicht van je gemeente eens op.
Zeker een voordeeltje inderdaadquote:Op zondag 27 juni 2010 11:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het lijkt me ook wel handig om ramen te hebben die open kunnen in geval van brand, eigenlijk.
Bel anders bouw- en woningtoezicht van je gemeente eens op.
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:29 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Zeker een voordeeltje inderdaad
[ afbeelding ]
OT:
Als je er echt niet in kan slapen is het gewoon praktisch onbewoonbaar. Inderdaad de huis bellen of naar grotere instantie. Dreig met een stroomvretende airco.
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:29 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Zeker een voordeeltje inderdaad
[ afbeelding ]
OT:
Als je er echt niet in kan slapen is het gewoon praktisch onbewoonbaar. Inderdaad de huis bellen of naar grotere instantie. Dreig met een stroomvretende airco.
geloof me, die man komt beter aan zijn einde dan de meesten van ons in Nederland, waar we oud en verschrompeld onder de stront en pis in een verzorgingstehuis wegkwijnen terwijl je op de achtergrond het gelach van de zusters hoort die een potje backgammon aan het spelen zijn onder het genot van een rosé-tjequote:Op zondag 27 juni 2010 11:38 schreef pleeborstel het volgende:
Lekker respectloos, het plaatje hierboven
Vertel dat de vrienden en familie van deze man dan maar.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:38 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
geloof me, die man komt beter aan zijn einde dan de meesten van ons in Nederland, waar we oud en verschrompeld onder de stront en pis in een verzorgingstehuis wegkwijnen terwijl je op de achtergrond het gelach van de zusters hoort die een potje backgammon aan het spelen zijn onder het genot van een rosé-tje
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:38 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
geloof me, die man komt beter aan zijn einde dan de meesten van ons in Nederland, waar we oud en verschrompeld onder de stront en pis in een verzorgingstehuis wegkwijnen terwijl je op de achtergrond het gelach van de zusters hoort die een potje backgammon aan het spelen zijn onder het genot van een rosé-tje
Dan heb je tenminste nog de keus uit een raam (al is dat niet leuk voor de opruimers) of onder een trein (al is dat niet leuk voor de opruimers en reizigers) te springen of (als de politiek eens meewerkt) een pilletje te slikken.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:38 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Dat doet het ook niet als het 30 graden is en de zon er de halve dag op staat te beuken. En als het dan eindelijk buiten afkoelt zit je binnen nog met de hitte.Die gaat echt niet weg door de brievenbus hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:50 schreef GSbrder het volgende:
Koop goede gordijnen / luxaflex of andere inpandige zonwering?
Het lijkt op Fok wel zomer, iedereen komt weer met belachelijke vragen en eisen voor zijn/haar huisbaas...
Daar hoef ik ook geen plaatjes van te zien.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:38 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |