\quote:Op zondag 27 juni 2010 10:27 schreef Dionysiou het volgende:
Hoi,
Ik wil 'n mobiel verkopen, nu kreeg ik een reactie:
ik weet dat er veel scam is rondom nigerianen maar met PayPal is het veilig, toch?
Het is wel vanaf een Yahoo adres verstuurd.
Geachte Dion,
I want to buy this item for my wife. Please specify how you want to be paid, I prefer paypal because it is fast and safe. I live in Frankfurt, Germany. If you don't have paypal you can visit www.paypal.nl, read about paypal and create an account with them. It is easy and safe!Thanks and please reply.I will be responsible for shipping.
Dat dacht ik dus ook. Maar dan wacht ik wel op een andere koper.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:31 schreef gekkewiebel het volgende:
Ik weet niet wat er precies onveilig is aan Paypal, paypal is toch wezenlijk anders dan methoden als western-union, waarbij er een tussenpersoon optreedt?
dit!quote:Op zondag 27 juni 2010 10:31 schreef gers het volgende:
gewoon doen Nigerianen zijn betrouwbare zakenmensen
Met paypal kan je de betaling sowieso terugroepen toch? Maar bij zoiets moet je jezelf sowieso al afvragen wie er nou helemaal een telefoon vanuit het buitenland zou halen in plaats van lokaal tweedehands. Het is nou niet echt een superzeldzaam product hequote:Op zondag 27 juni 2010 10:31 schreef gekkewiebel het volgende:
Ik weet niet wat er precies onveilig is aan Paypal, paypal is toch wezenlijk anders dan methoden als western-union, waarbij er een tussenpersoon optreedt?
Dan kan hij zeggen dat hij een baksteen heeft ontvangen en deze claim voorzien van een foto van het uitpakken van je pakje waar hij inderdaad een steen in heeft gestoptquote:Op zondag 27 juni 2010 10:44 schreef gekkewiebel het volgende:
Hij zegt dat hij coulant is v.w.b. verzendkosten, verstuur het dan aangetekend... kan die nooit zeggen dat het niet is aangekomen. Jij maakt een paar foto's van je pakketje met mobiel, klaar is kees.
Of kan de koper dan alsnog geld eisen?
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:45 schreef Flurry het volgende:
[..]
Dan kan hij zeggen dat hij een baksteen heeft ontvangen en deze claim voorzien van een foto van het uitpakken van je pakje waar hij inderdaad een steen in heeft gestopt
waar denk jij dat Marokko ligt?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:35 schreef Hyperdude het volgende:
Nigerianen zijn de Marokkanen van Afrika.
Ik zeg doen!
Marokko ligt in Afrika.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:35 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zeg doen!
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:35 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zeg doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |