quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:33 schreef Frollo het volgende:
...een mieters klompenpad...
Ik voel met je mee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:40 schreef Gellius het volgende:
Ja, nu is het prijsschieten, hoor Liene.
Die zin is alleen ambigu als je de wetten van de semantiek aan je laars lapt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:48 schreef broer het volgende:
Ach, die prachtige tijd, toen de molen nog een klein meisje was...
Doe niet zo raar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:52 schreef DO2 het volgende:
Jawel, maar als je die wetten eenmaal terzijde hebt geschoven, is ie eigenlijk best leuk.
Ja, dat gebeurt vaker bij grapjes.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
Die zin is alleen ambigu als je de wetten van de semantiek aan je laars lapt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:06 schreef DO2 het volgende:
Kijk,
dit noem ik nog eens een headline:
[ afbeelding ]
Ik zat eergisteren na te denken over mogelijke krantenkoppen mbt de uitschakeling van Engeland tegen de Duitsers. Ik vond WHAT IF? in moddervette kapitalen wel een mooie tabloidopening. Dit hier is dan weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:06 schreef DO2 het volgende:
Kijk,
dit noem ik nog eens een headline:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. Stond op de weblog.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Welke krant is dat? (Voor zover we van 'krant' kunnen spreken natuurlijk.)
Hij bedoelde niet dat ie 6 halveliterblikken euroshopperpils naar binnen tikte?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:17 schreef Claudia_x het volgende:
B. zei net: "Ik ben even tanken." 't Komt soms toch wel even hard aan, volwassen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |