De bevallige heeft groot gelijk! Dat waren de kinderen die we op de basisschool kapotmaakten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:28 schreef Gellius het volgende:
Ik vertelde de bevallige laatst dat het me zo gruwelijk aandoenlijk leek als Baltha-Sara later een lui oog krijgt en dan zo'n brilletje met een pleister er op moet. Ik kon op weinig begrip rekenen.
We hebben nu een nieuwe factor om rekening mee te houden: de naam moet bij 'Ivan' passen. Egon en Ivan, hmnee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:16 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dit keer wordt het toch wel Kwame of Egon hè?
En op welke manier moeten we dat 'passen bij' zien? Ook iets in de Russische hoek?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We hebben nu een nieuwe factor om rekening mee te houden: de naam moet bij 'Ivan' passen. Egon en Ivan, hmnee.
Liever niet. En liever ook niet met een sterk Scandinavische connotatie, of Warschaupactachtig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:53 schreef k_man het volgende:
[..]
En op welke manier moeten we dat 'passen bij' zien? Ook iets in de Russische hoek?
Ik vind 'Walter' echt helemaal niets. Mijn neefje heeft als 2e naam wel Walt, trouwens.quote:
Volgens mij heet een ex van B. zo, dus dat gaat 'em niet worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zou toch de naam Ilja op de lijst willen zetten Claudia.
M'nheeft die naam al weggestemd, dus ik doe hem jou cadeau.
Nee, ze is niet zwanger.., nog niet
Ja, ik blijf Egon een leuke naam vinden. Het is zeker een kandidaatnaam, daarom staat 'ie nu ook in het lijstje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:14 schreef Gellius het volgende:
Het Warschaupact even daargelaten: EGON. Het heeft wel oomph. Ik ben met zodiakk.
Nou ja, het mag wel. B. heeft tot nog toe elke naam afgekeurd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:19 schreef Gellius het volgende:
Ik denk toch dat we ons beter kunnen richten op het braakliggende terrein van de meisjesnaam, mensen.
Het is jammer van van Ivan Max. Je had hem Egon Raymond moeten noemen en de komende spruijt Peter Winston. Dan was je gewoon klaar geweest, maar nu wordt het waarschijnlijk ...ja, niks.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:24 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben nu een nieuwe factor om rekening mee te houden: de naam moet bij 'Ivan' passen. Egon en Ivan, hmnee.
Ik vind het tweede rijtje het leukst: kort, vlot, simpel, niet te veel voorkomend. Ik vind 'Miguel' wel te exotisch, en 'Eltjo' is een tongbreker. Joost en Jochem vind ik wel oké, maar ik vind ze toch ook net iets te suf.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:35 schreef ShadyLane het volgende:
Je gaat je kind toch niet vernoemen naar 'n verzekeringsmaatschappij.
Bedoel je met een normale naam echt heel veel voorkomend (Joost, Jochem, Thijs) of iets minder standaard maar nog steeds niet al te erg uit de bocht vliegend (Egon, Kay, Kas, Eltjo, Miguel)?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:43 schreef Ringo het volgende:
Biff, Jip, Kojak, Oreo, Park, Stoffel, Zorro?
Luuk was de vorige keer een heel serieuze kandidaat, net als Lars.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef ShadyLane het volgende:
Luuk.
Rens.
Jan (tegenwoordig in het geheel niet meer standaard!)
Wim (idem)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |