Fuckin' homos.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:24 schreef Gellius het volgende:
Ik was ook in de AH tijdens de eerste helft. Plenty mannen hoor.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:48 schreef DO2 het volgende:
Ik vond het spel van Brazilie overigens heel wat overtuigender dan het spel van Nederland, mensen.
Dat jullie het weten, he.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En toch was er genoeg aanleiding om Portugese worden te uiten die ze weigert te vertalen...
Doe niet zo raar. AR maakt gewoon duidelijk dat hij zich vermaakt om zijn vrouw zonder dat hij er veel van begrijpt (of misschien juist omdat hij er weinig van begrijpt).quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:41 schreef Gellius het volgende:
Met scheldwoorden "die niet vertaald kunnen/zullen worden". Ik ben dat hier nu een paar keer tegen gekomen. Maakt dat ze extra pikant?
Voor AR is het een win-winsituatie. Hij maalt niet zo om voetbal en er komt sowieso een land in de kwartfinale dat zijn vrouw aanmoedigt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdag wordt het dus niet alleen een wedstrijd op het veld maar ook bij jullie op de bank?
Halve, zelfs.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Voor AR is het een win-winsituatie. Hij maalt niet zo om voetbal en er komt sowieso een land in de kwartfinale dat zijn vrouw aanmoedigt.
Ohja, verdomd. Da's helemaal mooi. Ik ben stiekem jaloers, want ik zou die garantie ook wel willen.quote:
Ja, je zit iets schattigs op te blazen. Moet je niet doen. Is flauw.quote:
Oh, die omschakeling is gauw genoeg gemaakt. Dat is een overlevingsstrategie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:17 schreef DO2 het volgende:
Hoewel ik me wel afvraag of er iets van haar enthousiasme voor 't Nederlandse elftal overblijft,
wanneer datzelfde team verantwoordelijk is voor de uitschakeling van het Braziliaanse elftal.
Nou, AR woont daar, he. Dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
(Waarom ze in Noord-Brabant of all places terecht is gekomen is me dan wel weer een raadsel.)
Soms is het wel eventjes genoeg geweest.quote:
Not for the virtues but despite the faults.quote:
Jawel,quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Not for the virtues but despite the faults.
Ik ben wie ik ben ondanks mijn Harskampse herkomst.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:26 schreef DO2 het volgende:
[..]
Jawel,
maar je gaat dan voorbij aan het feit dat AR is wie ie is omdat ie daar woont.
De trainingsband werkt best goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:30 schreef Gellius het volgende:
Ik ben even terug in mijn hok hoor mensen.
Ik heb uit vertrouwelijke bron dat ze uiteindelijk is gevallen voor zijn accent.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben wie ik ben ondanks mijn Harskampse herkomst.
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:33 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik heb uit vertrouwelijke bron dat ze uiteindelijk is gevallen voor zijn accent.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:33 schreef Frollo het volgende:
...een mieters klompenpad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |