Maar is dat alleen met bouwen of kun je ook bijvoorbeeld met hout een bijl maken en bomen om hakken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb een server, iedereen die een PM stuurt mag er op spelen. zolang je niks van anderen sloopt.
Kan allebij.. Als je wil kan je ook gewoon spelen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:22 schreef Orangeee het volgende:
[..]
Maar is dat alleen met bouwen of kun je ook bijvoorbeeld met hout een bijl maken en bomen om hakken?
De creepers willen je gewoon een liefdevolle knuffel gevenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:20 schreef RitseB het volgende:
Waarom ontploffen die klote zombie's? Zit ik net lekker in mijn grotje, ontploft er een recht voor mijn deur, weg veiligheid
Dat vind ik ook zo kutquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:14 schreef RitseB het volgende:
God domme, kut huis. Voor de 3de keer in een uur tijd kwijt.
Had vanmiddag ff gekeken, het ziet er echt tof uitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb een server, iedereen die een PM stuurt mag er op spelen. zolang je niks van anderen sloopt.
Altijd een emmer water meenemenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:16 schreef KrentebolHooft het volgende:
ik sprong per ongeluk in mijn ornamentale lava en nu ben ik weer mijn diamante zwaard en schep kwijt
Je hebt minstens een iron pick nodig om gold en redstone te minen, met mindere picks krijg je de grondstoffen niet als je het block vernietigd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:17 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb dus een rode iets en gold gemined.. Ik blij op inventory kijken, staan ze er niet tussen![]()
![]()
![]()
Maar heb je serieus een account of was het gewoon zomaar een vraag?quote:
Ik zei gewoon voor de grap of iemand een account over had. Ik dacht ik kan het altijd proberenquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Zijn hier nou serieus mensen aan het bedelen voor een account?
Gasten, het kost éénmalig 10 dollar
Hoe? Ik heb nu als ik inlog dan krijg ik een error en kan ik offline. Maar als ik dan multiplayer wil doen staat er dat ik geen premium account heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |