Dit is cubelands. Dit is het minecraft topicquote:
No shit, je meent hetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Overigens heb ik gister ook even op cubelands gekeken maar het heeft niks met minen temaken en ook is de multiplayer zwaar gevoelig voor vandalisme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:48 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik was op tocht gegaan om te minen en toen ben ik verdwaaldDe grote cirkel is mijn basis en de kleine is waar ik nu ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pwned!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:48 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik was op tocht gegaan om te minen en toen ben ik verdwaaldDe grote cirkel is mijn basis en de kleine is waar ik nu ben.
Hoe krijg je die map voor je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kan geen kompas maken kheb versie 1.0.17 dus ik heb maar zelfmoord gepleegdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef TimKuik het volgende:
Trouwens, als je verdwaald bent, waarom maak je geen kompas?
Screens! Jij maakt altijd mooie dingen dus vast ook wel in minecraft.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef Maisnon het volgende:
Mijn broertje heeft het nu gekocht dus ik speel af en toe op zijn account
Ik ben een vuurtoren aan het maken op m'n beginplek, echt zeg maar met zo'n spiraal.
Van baksteen en witte tegels, echt veel klei aan het bakken!
En ik had mijn basis gemaakt bij een dungeon die helemaal bovenaan de oppervlakte zaten er zo'n verdrink val van gemaakt.
Dus nu heb ik heel veel veren
Zo'n val heb ik ook. Super handigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef Maisnon het volgende:
Mijn broertje heeft het nu gekocht dus ik speel af en toe op zijn account
Ik ben een vuurtoren aan het maken op m'n beginplek, echt zeg maar met zo'n spiraal.
Van baksteen en witte tegels, echt veel klei aan het bakken!
En ik had mijn basis gemaakt bij een dungeon die helemaal bovenaan de oppervlakte zaten er zo'n verdrink val van gemaakt.
Dus nu heb ik heel veel veren
Die val is niet zo mooi hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Screens! Jij maakt altijd mooie dingen dus vast ook wel in minecraft.
Ik doelde ook meer op de vuurtoren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die val is niet zo mooi hoor
Ik heb wel een lift gemaakt met water en bootjes die oneindig door blijft gaan, dat je gewoon in een bootje kan stappen, naar de oppervlakte wordt geschoten en daar uitstappen en dat het bootje vanzelf weer naar beneden gaat om opnieuw naar boven te gaan
Ik gebruik ook bootjes om op m'n vliegende eiland te komenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die val is niet zo mooi hoor
Ik heb wel een lift gemaakt met water en bootjes die oneindig door blijft gaan, dat je gewoon in een bootje kan stappen, naar de oppervlakte wordt geschoten en daar uitstappen en dat het bootje vanzelf weer naar beneden gaat om opnieuw naar boven te gaan
Maak een waterfall drop, scheelt aanzienlijk in resources.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
TVP.
Net deze game gekocht, vandaag begonnen met een eiland, heb een mooi kasteel met watervallen op een hoge klif. Moet alleen wel meer ijzer zien te vinden om mijn minecarttrack af te maken om snel beneden te kunnen komen.
Hij ligt er al, wel erg tof moet ik zeggen, beneden loopt naar boven terug op dezelfde track, dus met een engine cart kan ik mijn resource cart of person cart naar boven halen mochten ze beneden staan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Maak een waterfall drop, scheelt aanzienlijk in resources.
Ik heb een server, iedereen die een PM stuurt mag er op spelen. zolang je niks van anderen sloopt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:36 schreef Orangeee het volgende:
is er eigenlijk een FOK! server?? Zou wel leuk zijn
Hoe werkt dat dan eigenlijk? Kan iedereen dan gewoon bomen omhakken enzo en spullen ook aan elkaar geven? Of is het niet met al die spullen en kun je alleen bouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |