vandaag rijdt TS door het mooie Hengelo en ziet ineens een vrouw levenloos op de grond liggen naast fiets. Ts weet niks van E.H.B.O dus laat dat over aan de toegesnelde politie die achter mij reed.
wat blijkt

heeft een buitenlander met te veel op 80+ km per uur in de woonwijk gereden en de vrouw van 74 gevloerd en is toen nog sneller door gereden

vorige keer dat er een aanrijding was plaatste de politie een bord die aangaf dat ej niet te hard moest rijden
klacht:
- buitenlanders die schijt hebben aan verkeersregels
- te veel zuipen en rijden
- 80 waar je 50 mag
wat hoopt TS wat er met de delinquent gebeurt?
voor elke kilometer wat hij te hard reed 1 jaar gevangenis straf

update:
Hoi
Ik was mer mijn Vader en mijn broer
bij de dierwinkel bij ded Staringstraat
ik bleef in de auto toen kwam er een Goud achtige Volgswagen golf aan rijden waar de voorkant boven het rechter wiel dat stuk kapot lag toen dacht ik: Zo die heeft een klap gekregen. En dit zag ik Vanmiddag Kenteken weet ik niet
Groetjes Floris Heck Hengelo
11 jaae
floris 26-6-2010 18:39:30
Toevoeging op mijn eerdere bericht:
Buiten dat is het een grote schande dat de bestuurder uit zijn auto stapt, zijn bumper “recht zet” en er vandoor gaat. (volgens ooggetuigen)
Ik kwam er zelf ook langs maar kan dit verhaal niet verifiėren. Mocht dit zo zijn en de “dader” is inderdaad doorgereden "nadat hij zijn bumper heeft heeft recht gezet"(ik zag nergens een beschadigde auto) Dan wil ik hem graag in “mijn tuin” ontmoeten. En ik denk dat ik niet alleen ben die deze ontmoeting wil aangaan.... !
Z. Ondaar 26-6-2010 21:05:21 rtv oost
[ Bericht 12% gewijzigd door flexoo op 27-06-2010 00:59:13 ]