deed je toch allangquote:Op zondag 27 juni 2010 00:10 schreef mike_hunt het volgende:![]()
Ja, kan er ondertussen wel gaan wonen in de kast.![]()
Nee, ik postte (per ongeluk) door het slotje heen dus dat telt niet als laatste post in de "regel" dat degene met de laatste post het nieuwe topic opent.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
Ja, kan er ondertussen wel gaan wonen in de kast.![]()
Maar was Erik niet de laatste?
maar xie nog geen topic van hem. Is er geen bepaalde tijd voor?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:10 schreef wonderer het volgende:
Erik is weer blauw en het eerste wat ie doet is door slotjes heenposten
je bent geen haar beter.quote:
o.k.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik postte (per ongeluk) door het slotje heen dus dat telt niet als laatste post in de "regel" dat degene met de laatste post het nieuwe topic opent.
evinnensoepquote:
I 2nd thatquote:Op zondag 27 juni 2010 00:14 schreef Dragonwizard het volgende:
Uit de kast komen is trouwens best wel overrated.
maar dan staat heel het topic vol met wijnflessen en vieze linksquote:Op zondag 27 juni 2010 00:15 schreef mike_hunt het volgende:
Is al mijn zoveelste naam-topic.![]()
![]()
![]()
En ik had een topic 'praat zoals Mike Hunt' was ook wel leuk om terug te lezen.Helaas waren het alleen maar twee pagina's.
Vind ik ook. Net of iedereen dat moet weten. Al die hokjesgeest. Dat doet toch echt onrecht aan de individu. Echt wel..quote:Op zondag 27 juni 2010 00:14 schreef Dragonwizard het volgende:
ja, kom er eens uit!quote:
Ik heb de romantiek eromheen niet echt begrepen. Ik vond het eigenlijk best wel spannend het "ow shit nu ben ik bijna betrapt"-ideequote:Op zondag 27 juni 2010 00:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vind ik ook. Net of iedereen dat moet weten. Al die hokjesgeest. Dat doet toch echt onrecht aan de individu. Echt wel..
Ja maar homo's moeten zichtbaar zijn, voor de emancipatie! Enzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:14 schreef Dragonwizard het volgende:
Het doet geen afbraak aan mijn individu als ik de mensen om me heen iets over mezelf vertel. Dat is niet omdat het verteld moet worden, maar omdat ik dat wil delen met de mensen die ik belangrijk vind, aangezien het toch een deel van mezelf is waar ik gewoon voor uit kom.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vind ik ook. Net of iedereen dat moet weten. Al die hokjesgeest. Dat doet toch echt onrecht aan de individu. Echt wel..
ja want anders leven we in een leugen ofzoquote:Op zondag 27 juni 2010 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja maar homo's moeten zichtbaar zijn, voor de emancipatie! Enzo.
LOLsquote:Op zondag 27 juni 2010 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan staat heel het topic vol met wijnflessen en vieze links
Hmmz... ik ben meer dan alleen homo.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus je zit nog in de kast? Als dat voor jou werkt, wie ben ik om te zeggen van NEE, dat kan niet blablabla..quote:Op zondag 27 juni 2010 00:18 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ik heb de romantiek eromheen niet echt begrepen. Ik vond het eigenlijk best wel spannend het "ow shit nu ben ik bijna betrapt"-idee.
En ik speel het spelletje ookquote:Op zondag 27 juni 2010 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLsvieze links? das maar een fractie van wat ik post. Jullie lezen de rest niet eens (de serieuze dingen) or don't give a fuck.
Jullie willen mij zien als iets eenzijdigs. Tuurlijk, ik speel het spelletje wel mee.
je valt gewoon in de herhalingquote:En nee, dat topic stond vol met mijn uitspraken, schijnt... SSDD, face down, etc... Blijkbaar konden ze niet verder komen dan pagina 2, maar was wel leuk en aandoenlijk om te lezen.
dat zie je toch aan die handtasjes..quote:Op zondag 27 juni 2010 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij ook alleen de posts waarin die niet-serieuze dingen geroepen worden over jou. Er zijn genoeg momenten dat men serieus op je in gaat hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLsvieze links? das maar een fractie van wat ik post. Jullie lezen de rest niet eens (de serieuze dingen) or don't give a fuck.
Jullie willen mij zien als iets eenzijdigs. Tuurlijk, ik speel het spelletje wel mee.
En nee, dat topic stond vol met mijn uitspraken, schijnt... SSDD, face down, etc... Blijkbaar konden ze niet verder komen dan pagina 2, maar was wel leuk en aandoenlijk om te lezen.
Tuurlijk, maar er is een verschil tussen MOETEN en WILLEN. Ook al dringt de buitenwereld erop aan.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het doet geen afbraak aan mijn individu als ik de mensen om me heen iets over mezelf vertel. Dat is niet omdat het verteld moet worden, maar omdat ik dat wil delen met de mensen die ik belangrijk vind, aangezien het toch een deel van mezelf is waar ik gewoon voor uit kom.
Nee, nee, dat bedoel ik niet. Als alleen de nichterige homo's zichtbaar zijn en de "normale" homo's niet, ontstaat er bij de gemiddelde jan-lul een scheef beeld van "de homo".quote:Op zondag 27 juni 2010 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja want anders leven we in een leugen ofzo
Neuh. Ik heb het gezegd omdat ik het gezeur van m'n moeder zat was "Goh ik zie een blonde vrouw voor jou", "..en wanneer jij kleinkinderen hebt", "Je kon zo goed vinden met die meid". Nou jah m'n vader zat in een deuk toen ik het verteldequote:Op zondag 27 juni 2010 00:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus je zit nog in de kast? Als dat voor jou werkt, wie ben ik om te zeggen van NEE, dat kan niet blablabla..
live it up...
juist!quote:Op zondag 27 juni 2010 00:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... ik ben meer dan alleen homo.
misschien is ie wat roestig?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:25 schreef Stroekie het volgende:
zo terug van een heerlijk wazig tuinfeest waar een kennis van me op z'n 48e nog een late roeping kreeg en nu met een man samenwoont terwijl gaydar nooit signalen ontving
Ja. Al vind ik soms dat hier ook wel een air hangt van "omg mensen die een coming-out hebben zijn echt een beetje sneuquote:Op zondag 27 juni 2010 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar er is een verschil tussen MOETEN en WILLEN. Ook al dringt de buitenwereld erop aan.
Misschien is ie een extreme misogynistquote:Op zondag 27 juni 2010 00:25 schreef Stroekie het volgende:
zo terug van een heerlijk wazig tuinfeest waar een kennis van me op z'n 48e nog een late roeping kreeg en nu met een man samenwoont terwijl gaydar nooit signalen ontving
ja, maar dat zijn de mensen die dat juist NIET zeggen over de vieze links, dirty sheets. etc..quote:Op zondag 27 juni 2010 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij ook alleen de posts waarin die niet-serieuze dingen geroepen worden over jou. Er zijn genoeg momenten dat men serieus op je in gaat hoor.
Dat lijkt me inderdaad een goede reden, om de verwachtingen die mensen van je hebben een beetje bij te stellen naar iets dat WEL zal gebeuren. Dat lijkt me voor de mensen in kwestie ook wel fijn trouwens. Je voelt je toch een beetje lullig anders ,denk ikquote:Op zondag 27 juni 2010 00:24 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb het gezegd omdat ik het gezeur van m'n moeder zat was "Goh ik zie een blonde vrouw voor jou", "..en wanneer jij kleinkinderen hebt", "Je kon zo goed vinden met die meid". Nou jah m'n vader zat in een deuk toen ik het vertelde.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]je valt gewoon in de herhaling
daarom heb ik het ook aan klasgenoten verteld maar mijn ouders beginnen niet over zulk soort dingenquote:Op zondag 27 juni 2010 00:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een goede reden, om de verwachtingen die mensen van je hebben een beetje bij te stellen naar iets dat WEL zal gebeuren. Dat lijkt me voor de mensen in kwestie ook wel fijn trouwens. Je voelt je toch een beetje lullig anders ,denk ik
Veel mensen denken in stereotypen. Je bent een vrouw, dus... Je bent een marokkaan, dus... Je bent homo, dus...quote:Op zondag 27 juni 2010 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, nee, dat bedoel ik niet. Als alleen de nichterige homo's zichtbaar zijn en de "normale" homo's niet, ontstaat er bij de gemiddelde jan-lul een scheef beeld van "de homo".
ja, ik volg weleens die discussiie over the Canal Pride. Hoe de hetero's erover denken. Tis zoooo eenzijdig..Stereotype.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, nee, dat bedoel ik niet. Als alleen de nichterige homo's zichtbaar zijn en de "normale" homo's niet, ontstaat er bij de gemiddelde jan-lul een scheef beeld van "de homo".
Net zoals veel mensen alleen maar Kelly kennen als transseksueel, maar al die "normale" transen die gewoon niet opvallen, ziet niemand, en dan blijft er een soort ver van mijn bed show bestaan.
Niet dat ik iemand wil dwingen of zo, ik ga ook niet iedereen aan zijn neus hangen dat ik niet als jongetje geboren ben, maar het is wel iets waar ik de laatste tijd wat meer mee bezig ben.
Mijn vader had ook al eens laten vallen dat ie kleinkinderen wilde.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:24 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb het gezegd omdat ik het gezeur van m'n moeder zat was "Goh ik zie een blonde vrouw voor jou", "..en wanneer jij kleinkinderen hebt", "Je kon zo goed vinden met die meid". Nou jah m'n vader zat in een deuk toen ik het vertelde.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:25 schreef Stroekie het volgende:
nee hij gaat heel soepel en lijfelik met z'n vriend om, die vriend is wel altijd al van de heren geweest. Ben 3 jaar terug met rob nog op vakantie geweest en toen zo hetero als de pestquote:
O nee, dat bedoel ik niet. Begrijp me niet verkeerd.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Al vind ik soms dat hier ook wel een air hangt van "omg mensen die een coming-out hebben zijn echt een beetje sneu."
LOLsquote:Op zondag 27 juni 2010 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien is ie een extreme misogynist
Dat komt doordat sommigen zich een beetje gedragen als Andries Knevel. Iedereen moet out zijn, altijd en overal!quote:Op zondag 27 juni 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Al vind ik soms dat hier ook wel een air hangt van "omg mensen die een coming-out hebben zijn echt een beetje sneu."
Ik zie dat ook niet als emancipatie maar gewoon als een excuus om te feestenquote:Op zondag 27 juni 2010 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik volg weleens die discussiie over the Canal Pride. Hoe de hetero's erover denken. Tis zoooo eenzijdig..Stereotype.Volgens mij krijg je dat nooit meer weg bij ze.
Dat is waar, maar als je niks doet, gebeurt er helemaal niks.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Veel mensen denken in stereotypen. Je bent een vrouw, dus... Je bent een marokkaan, dus... Je bent homo, dus...
En vrouwen en marokkanen hoeven er niet publiekelijk voor uit te komen dat ze vrouw of marokkaan zijn, en toch blijven de vooroordelen, toch blijven mensen vast houden aan stereotypen. So why bother? De oplossing zit hem in mensen minder snel te laten (voor)oordelen, en dat is lastig.
ik heb die dvd al heel lang, maar nog nooit gezien.quote:
Je hebt hem aangestoken!quote:Op zondag 27 juni 2010 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hij gaat heel soepel en lijfelik met z'n vriend om, die vriend is wel altijd al van de heren geweest. Ben 3 jaar terug met rob nog op vakantie geweest en toen zo hetero als de pest
ik vertel het alleen als ze het vragen. Tis niet zo dat ik zeg tegen elke nieuwe persoon die ik ontmoet. Ik ben Manuel en ik ben gay.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daarom heb ik het ook aan klasgenoten verteld maar mijn ouders beginnen niet over zulk soort dingen
Ja, meneer.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat komt doordat sommigen zich een beetje gedragen als Andries Knevel. Iedereen moet out zijn, altijd en overal!
Laat ieder toch voor zich bepalen, waar die wat wel en niet aan wie vertelt, net wat iemand zelf wil.
juist!quote:Op zondag 27 juni 2010 00:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat komt doordat sommigen zich een beetje gedragen als Andries Knevel. Iedereen moet out zijn, altijd en overal!
Laat ieder toch voor zich bepalen, waar die wat wel en niet aan wie vertelt, net wat iemand zelf wil.
Nee maar dat doe ik ook niet hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vertel het alleen als ze het vragen. Tis niet zo dat ik zeg tegen elke nieuwe persoon die ik ontmoet. Ik ben Manuel en ik ben gay.
Dat is het ook maar de achterliggende gedachte is toch echt acceptatie. Maar als ze op tv alleen die geile kerels laten zien die in hun string staan te dansen. ja....dan vraag je erom..quote:Op zondag 27 juni 2010 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet als emancipatie maar gewoon als een excuus om te feesten
nee, dat doe ik ook niet meer. Tenminste hier dan..quote:Op zondag 27 juni 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee maar dat doe ik ook niet hoor. Maar ik ga het ook niet verbergen of dingen maar verzwijgen.
Ophef heb ik ook niet echt begrepen, want als je TMF of MTV opzet dan val je om van de heteroseksuele tienersletjes die bump' n grind aan het doen zijn met elkaar.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat is het ook maar de achterliggende gedachte is toch echt acceptatie. Maar als ze op tv alleen die geile kerels laten zien die in hun string staan te dansen. ja....dan vraag je erom..
En een feestje is altijd een goed excuus..
Juist its an ongoing battle.. Je moet het blijven proberen. Helemaal omdat het net lijkt of we 50 jaar terug in de tijd zijn (in Nederland dan) dan in de jaren '90quote:Op zondag 27 juni 2010 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je niks doet, gebeurt er helemaal niks.
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze anders zijn gaan denken over homo's door mijn boeken. Dat ze het nu beter begrijpen. Het is misschien geen groot verschil, maar ook niet niks. En ik denk dat alle kleine beetjes helpen.
Maar iedereen moet doen wat hij kan natuurlijk en niet verplicht worden, dat bedoel ik ook helemaal niet. het is gewoon iets waar ik de afgelopen tijd vaker tegenaan ben gelopen, in dit geval meer bij transen (stealth vs open). Maar dat geldt natuurlijk voor meerdere minderheidsgroepen, zeker degenen die niet zo zichtbaar zijn.
Omdat ie je niet versierd heeft?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:43 schreef Stroekie het volgende:
maar ik had dus heel de avond wel zo 'n wtf idee van waarom wist ik dit niet eerder
Maar dat soort meisjes komen ze in het echt niet tegen, dus die mensen snappen wel dat het overdreven is. Ze komen (bij hun weten) nooit een normale homo tegen dus dan snappen ze niet dat die leernichten er alleen op feestjes zo bijlopen.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:48 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ophef heb ik ook niet echt begrepen, want als je TMF of MTV opzet dan val je om van de heteroseksuele tienersletjes die bump' n grind aan het doen zijn met elkaar.
Ja, precies, en ik draag mijn steentje bij op mijn manier. En ik denk dat iedereen het wel doet, en ik vind ook niet dat je voor anderen uit de kast moet komen en zo.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Juist its an ongoing battle.. Je moet het blijven proberen. Helemaal omdat het net lijkt of we 50 jaar terug in de tijd zijn (in Nederland dan) dan in de jaren '90
draaien ze daar nog clips dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:48 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ophef heb ik ook niet echt begrepen, want als je TMF of MTV opzet dan val je om van de heteroseksuele tienersletjes die bump' n grind aan het doen zijn met elkaar.
ik neem gewoon aan dat iedere leuke jongen hetero isquote:Op zondag 27 juni 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook geen bijzonder sterke gaydar. Bij mij is het meer dat als ik een knappe jongen zie dat ik dan hoop dat ie homo is.
dat hopen we bij alle knappe kerels.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook geen bijzonder sterke gaydar. Bij mij is het meer dat als ik een knappe jongen zie dat ik dan hoop dat ie homo is.
Te serieus voor zaterdagnacht in ONZ?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:53 schreef Bartjebart het volgende:
Omg... de discussie over het wel of niet uit de kast komen
Ben jij uit de kast dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:53 schreef Bartjebart het volgende:
Omg... de discussie over het wel of niet uit de kast komen
ja, hallo, zo kom je nooit aan de man.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik neem gewoon aan dat iedere leuke jongen hetero is
ja, als ie overdreven doet. Of als ie wenkbrauwen heeft als Marlene Dietrichquote:Op zondag 27 juni 2010 00:53 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik heb best wel een goede gaydar. 9 van de 10 keer rinkelt ie goed. Het is meer een gevoel wat ik bij iemand krijg. Soort van een vibe.
ik weet van een paar voetballers, maar die zijn nog closeted. Bij voetbal is het helemaal zo'n machosport.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:43 schreef Great.Expectations het volgende:
Het heeft meer impact, denk ik, wanneer voetballers out zouden zijn, en de rest van het elftal daar normaal over doet.
Bij mij gaat het meer volgens een "JA/NEE"-principe. Het is net als het invullen van een "recht op toeslagen"-formulier voor de belastingdienstquote:Op zondag 27 juni 2010 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, als ie overdreven doet. Of als ie wenkbrauwen heeft als Marlene Dietrichdan gaat er bij mij ook bellen af.
Hoe weet je dan of je gaydar het juist heeft of niet? Vraag je het aan iedereen die je ontmoet?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:53 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik heb best wel een goede gaydar. 9 van de 10 keer rinkelt ie goed. Het is meer een gevoel wat ik bij iemand krijg. Soort van een vibe.
juist, dat zie ik hier ook heel veel. Grenzen vervagen. Maar dat zijn bepaalde hetero's die dat doen.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:59 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Daar komen tegenwoordig ook veel hetero's..
nopequote:Op zondag 27 juni 2010 00:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, hallo, zo kom je nooit aan de man.![]()
Ga jij weleens uit in gayclubs?
En als je het niet zeker weet, ga je dan bepaalde vragen stellen om te kijken of het inderdaad waar is?quote:Op zondag 27 juni 2010 01:01 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Bij mij gaat het meer volgens een "JA/NEE"-principe. Het is net als het invullen van een "recht op toeslagen"-formulier voor de belastingdienst.
echt niet? ach je bent nog een tween and shit. Dat komt wel. Je lijkt mij wel vroeger.quote:
Neuh niet expliciet vragen stellen. Maar meer het totaalbeeld van lichaamstaal, manier praten, interesses, etc. Maar mijn gaydar is niet altijd operationeel. Het is dus echt een gevoel wat ik bij iemand heb en via allerlei omwegen kom ik vaak wel achter dat het zo is.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En als je het niet zeker weet, ga je dan bepaalde vragen stellen om te kijken of het inderdaad waar is?![]()
zoals wat is tiramisu bv..
dan moet ik naar groningen en dan moeten er mensen mee want ik ga niet in mn eentjequote:Op zondag 27 juni 2010 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet? ach je bent nog een tween and shit. Dat komt wel. Je lijkt mij wel vroeger.![]()
Nooit de behoefte gehad?
Ik herken dit probleem destijds ook toen ik helemaal in Roosendaal woonde. Er was destijds ook niks te doen daar en omstreken.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet ik naar groningen en dan moeten er mensen mee want ik ga niet in mn eentje
Hebben ze niets in Assen-Oost? grapje.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet ik naar groningen en dan moeten er mensen mee want ik ga niet in mn eentje
Nee dat is het nietquote:Op zondag 27 juni 2010 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Te serieus voor zaterdagnacht in ONZ?
en ik vermaak me ook wel in 'gewone' kroegen/clubs/weet ik watquote:Op zondag 27 juni 2010 01:12 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ik herken dit probleem destijds ook toen ik helemaal in Roosendaal woonde. Er was destijds ook niks te doen daar en omstreken.
Ik schreeuw het niet uit... maar ja ben er niet geheimzinnig over...quote:Op zondag 27 juni 2010 00:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben jij uit de kast dan?![]()
ja das waar. Tis al 100 keer gedaan hier! en nog wel op een zaterdagavond.![]()
O.K. iets luchtigers.... nog gefist?
Dat kan dus ook jahquote:Op zondag 27 juni 2010 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ik vermaak me ook wel in 'gewone' kroegen/clubs/weet ik wat
hoe ging het?quote:Op zondag 27 juni 2010 01:14 schreef Ang3l het volgende:
Pfff. Zo. Dat was 't weer voor dit seizoen.
Ben kapot. Slapennnnnn. Morgen al om 10:30 de trein!
daar ga ik niet mee clubbenquote:Op zondag 27 juni 2010 01:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hebben ze niets in Assen-Oost? grapje.![]()
![]()
Zit je niet op al die sites? gay.nl/gayromeo/ etc...?Vandaag de dag is het heel makkelijk om in contact te komen.
lijkt je zo last year?quote:Op zondag 27 juni 2010 01:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik schreeuw het niet uit... maar ja ben er niet geheimzinnig over...
Eh fisten
Dat lijkt me zooo... eh...
zo herkenbaar!quote:Op zondag 27 juni 2010 01:17 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Dat kan dus ook jah. De gewone kroegen en discotheken vol met breezervolk waren tijdens middelbare school-periode ook mijn big escape.
Last Year?quote:Op zondag 27 juni 2010 01:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lijkt je zo last year?![]()
Nee, xit je maar te flessen...dat weet je toch wel?
Geef je ze een vinger, willen ze je hele vuistquote:Op zondag 27 juni 2010 01:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Last Year?
Pijnlijk... ongemakkelijk... vies? Kwam eerder in me op
Ow et boeit nie zo hoorkan wel wat hebben
bahquote:Op zondag 27 juni 2010 01:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geef je ze een vinger, willen ze je hele vuist
Ik kom zoiets nog wel eens per ongeluk tegen op zoek naar porno. NIet echt mijn pakkie -anquote:
mijne ook nie...quote:Op zondag 27 juni 2010 01:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kom zoiets nog wel eens per ongeluk tegen op zoek naar porno. NIet echt mijn pakkie -an
quote:Op zondag 27 juni 2010 01:04 schreef mike_hunt het volgende:
En weg is Mike... misschien had ik niet zo direct moeten zijn.![]()
Sowieso heb ik geen fetishesquote:
niet? oke... dat kanquote:
quote:
ik ook niet, maar het kan me niet dol genoeg zijn.quote:
Ik denk dat het het volle gevoel is dat lekker is.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:31 schreef Dragonwizard het volgende:
Wat wordt er gepakt of gestimuleerd tijdens het fisten? .......
de prostaat?quote:Op zondag 27 juni 2010 01:31 schreef Dragonwizard het volgende:
Wat wordt er gepakt of gestimuleerd tijdens het fisten? .......
was verboden door de rechter dacht ikquote:Op zondag 27 juni 2010 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, ben klaar met kijken van probleemwijken. Den Bosch was het laatste.wat een zooitje. Vind het ergens ook wel sneu voor die mensen...
Het rare is, er schijnt nog een alfevering te zijn, maar die hebben ze nooit uitgezonden. Betonbuurt o.i.d.
ik denk meer de huig..quote:
quote:
o.a.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat het het volle gevoel is dat lekker is.
Vanwege die zelfmoord waarschijnlijk. Zonde. ze hadden moeten doorgaan met die serie. Er zijn genoeg prachtwijken in Nederland, toch?quote:Op zondag 27 juni 2010 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
was verboden door de rechter dacht ik
quote:Op zondag 27 juni 2010 01:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.a.
Maar for the record, ik laat me niet fisten..Ik doe het weleens bij anderen als ze erom vragen.
Tis net een grabbelton.quote:
eigenlijk is het enorme tokkieTVquote:Op zondag 27 juni 2010 01:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vanwege die zelfmoord waarschijnlijk. Zonde. ze hadden moeten doorgaan met die serie. Er zijn genoeg prachtwijken in Nederland, toch?
quote:Op zondag 27 juni 2010 01:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis net een grabbelton.Nee hoor, xit je maar te flessen, maar ben weleens een horloge verloren.
Een horloge? Serieus? Was het een Breilquote:Op zondag 27 juni 2010 01:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis net een grabbelton.Nee hoor, xit je maar te flessen, maar ben weleens een horloge verloren.
moet ineens aan MrBean en een kalkoen denkenquote:Op zondag 27 juni 2010 01:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tokkiesquote:Op zondag 27 juni 2010 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eigenlijk is het enorme tokkieTV
niet zo serieus, schat.quote:
ik heb een paar horloges. twee dure. Maar ik draag ze nooit. Ik gebruik altijd mijn mobile als horloge. eigenlijk zonde.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:41 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Een horloge? Serieus? Was het een Breil?
ik kan niet lachen om die gast.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet ineens aan MrBean en een kalkoen denken
Ik heb dezequote:Op zondag 27 juni 2010 01:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb een paar horloges. twee dure. Maar ik draag ze nooit. Ik gebruik altijd mijn mobile als horloge. eigenlijk zonde.hetzelfde met ringen o.i.d. draag ik ook nooit.
quote:Op zondag 27 juni 2010 01:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Als die kwijtraakt, heb je voor $15 weer een nieuwe
Ik ook maar dan de plastic versie en een kleinere (dunne polsjes). Geniaal die dingen.quote:
die moet je toch juist tijdens het uitgaan dragenquote:Op zondag 27 juni 2010 01:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb een paar horloges. twee dure. Maar ik draag ze nooit. Ik gebruik altijd mijn mobile als horloge. eigenlijk zonde.hetzelfde met ringen o.i.d. draag ik ook nooit.
Ja ja, ik kom er zo aanquote:
Ja, 9 vanaf HS, richting Vrederust (lijkt wel een bejaardentehuis) en dan halte Zuidereparkquote:Op zondag 27 juni 2010 09:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Wel de gewone tram 9 nemen he? In het georganiseerde vervoer be je 5 euro kwijt
Enjoyquote:
Now there's a first!quote:
Hou die gedachte vastquote:
Feliquote:Op zondag 27 juni 2010 14:37 schreef Steve het volgende:
Alle tenniswedstrijden gewonnen, 1e in de poule.Gewonnen.
Alleen jammer dat deze competitie dan weer niet meetelt voor je rating.
ik ga vandaag heul dronken wordenquote:
Veel plezier!quote:Op zondag 27 juni 2010 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ga ook even een balletje slaan in de zon
Ow en Pieter en Dirk sluiten ook al aan, vrijdag was ik er met Teun, en Lenart en Leij waren er ook al, de nichten Ruleren wel op dit soort evenementen, jammer dat Ang3l er niet isquote:
Inspiratie krijg je niet, inspiratie moet je maken.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef Xiance het volgende:
ga picknicken..
of, nouja, iets waar je inspiratie van krijgt
tis hier ook doodstil..
Ja hoor, alsof Nederland Brazilie (of Chili) gaat winnenquote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef Yurithemaster het volgende:
engeland naar huis
nederland - duitsland finale
je weet maar nooitquote:Op zondag 27 juni 2010 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja hoor, alsof Nederland Brazilie (of Chili) gaat winnen
Wat maakt dat uit?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef Great.Expectations het volgende:
Waarom wordt in zo weinig nieuws berichten vertelt dat die oerdegelijke Herman Tjeenk Willink homo is?
Ik ben Tjeenk Willink niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
En was jij niet degene die vond dat je meer was dan alleen een geaardheid?
Dus je was het gister eigenlijk gewoon met me eens?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben Tjeenk Willink niet.
Voor de acceptatie van homo's, en een genuanceerder beeld bij de gemiddelde Nederlander, zou het wel goed zijn.
NOOOOIT! DAT NOOOOIIIITTT!!!!!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus je was het gister eigenlijk gewoon met me eens?
Deels.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus je was het gister eigenlijk gewoon met me eens?
Het leek mij wel een genuanceerd beeld opleveren, zo in het weekend van de Gay Prides overal enzo. Dat ze bij het NOS Journaal zeggen, in veel steden wordt dit weekend de Gay Pride gevierd. En dan en passent melden dat informateur Tjeenk ook gay is.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:55 schreef Ang3l het volgende:
Je moet wel erg bezweet en moe zijn wil je een drankje van de geile buurman Dizer afslaan op het terras
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:55 schreef Ang3l het volgende:
Je moet wel erg bezweet en moe zijn wil je een drankje van de geile buurman Dizer afslaan op het terras
que?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:55 schreef Ang3l het volgende:
Heb je een nieuwsbericht over hem gelezen?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, als ik een nieuwsbericht zou lezen over politiek en de informateur en nieuwe coalities enzo, dan zou ik het niet bijzonder professioneel vinden overkomen als ie dan aangeduid wordt met "de homoseksuele informateur Tjeenk Willink..." oid.
Neen. Hoezo?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je een nieuwsbericht over hem gelezen?
Ah, ja, ik snap je. Maar dat bedoelde ik ook wel, soort van. Dat mensen weten dat je homo bent en dat kunnen koppelen aan je verder "normale" persoonlijkheid. Maar dat is al per definitie onmogelijk als je nog niet uit de kast bent. Maar dan is het weer een kwestie van definities: was is uit de kast zijn?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:47 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Deels.
Het gaat er mij dus niet om dat hij uit de kast moet komen, om als voorbeeld te dienen. Hij is al uit de kast, het is bekend dat hij homo is, dat is geen geheim. Alleen valt mij op dat de media het bij hem niet benadrukken, maar bijvoorbeeld wel bij een homo die voldoet aan het stereotype beeld.
En dan een post met tig lekkere turkse mannen in het drop dead gorgeous topicquote:niet dat ik een homo ben maar deze jongens uit turkije zijn ook wel cool....
Wat tof.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en Erik heeft op de blokken staan dansen
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:39 schreef Ang3l het volgende:
O, en Steve heeft met me gedanst.
O, en Vulture is leuk
O, en Vlarp was natuurlijk ook schattigAs always.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, als ik een nieuwsbericht zou lezen over politiek en de informateur en nieuwe coalities enzo, dan zou ik het niet bijzonder professioneel vinden overkomen als ie dan aangeduid wordt met "de homoseksuele informateur Tjeenk Willink..." oid.
Misschien pijpt ie wel tijdens de onderhandelingenquote:
LoL Rutten lust daar wel pap van denk ik jaquote:Op zondag 27 juni 2010 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien pijpt ie wel tijdens de onderhandelingen
achja als het helpt om een kabinet te krijgenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien pijpt ie wel tijdens de onderhandelingen
omdat het een spaans varken is natuurlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 22:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom is ham van een zwartvoet varken lerkerder als van een gewoon varken?
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
omdat het een spaans varken is natuurlijk
marijke helwegen was er ook dusquote:Op zondag 27 juni 2010 22:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoog eindhovens botox en silicoon gehalte op Nuenen culinair, grote voordeel was dat het niet zo massaal was
Misschien was dat wel zijn letterlijke opdracht van Bea. "Zorg dat er een kabinet komt, al moet je Rutte er voor pijpen!"quote:Op zondag 27 juni 2010 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja als het helpt om een kabinet te krijgen
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien was dat wel zijn letterlijke opdracht van Bea. "Zorg dat er een kabinet komt, al moet je Rutte er voor pijpen!"
Dus bij de eerste meeting vraagt Mark aan Tjeenk, "hoe luidt eigenlijk de opdracht van de Majesteit?"
"Nou, kijk..."
jeje echt een strip scenario voor in de krant danquote:Op zondag 27 juni 2010 23:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien was dat wel zijn letterlijke opdracht van Bea. "Zorg dat er een kabinet komt, al moet je Rutte er voor pijpen!"
Dus bij de eerste meeting vraagt Mark aan Tjeenk, "hoe luidt eigenlijk de opdracht van de Majesteit?"
"Nou, kijk..."
ja stinkt het ook uit z'n bek naar knoflook dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
omdat het een spaans varken is natuurlijk
ja net als jij bloemkolen lucht zweet tochquote:Op zondag 27 juni 2010 23:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja stinkt het ook uit z'n bek naar knoflook dan?
bagger en armzaligquote:Op zondag 27 juni 2010 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgend jaar roze zaterdag in Groninjgen
Wonderer de politie was in Amersfoort ook weer goed vertegenwoordigd
zo ook het leger
was dat vandaag?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
bagger en armzalig![]()
hier was het veel beter
tuurlijk maar dat is toch met alles daarquote:Op zondag 27 juni 2010 23:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
bagger en armzalig![]()
hier was het veel beter
jejequote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tuurlijk maar dat is toch met alles daar
en waar stond jij te dansen in je string?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
gisteren
op het podium toen ik gekroond werd tot gay van het jaarquote:Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en waar stond jij te dansen in je string?
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
op het podium toen ik gekroond werd tot gay van het jaar
Een bevriende schrijfster heeft voor mij lopen flyeren en alle agenten die ze kon vinden een kaart van Dubbel Leven in de handen gedruktquote:Op zondag 27 juni 2010 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgend jaar roze zaterdag in Groninjgen
Wonderer de politie was in Amersfoort ook weer goed vertegenwoordigd
zo ook het leger
Was het die van 'Noem mij maar Maud'? Die we hebben horen presenteren bij je boekpresentatie in Nijmegen (Cadans).quote:Op zondag 27 juni 2010 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een bevriende schrijfster heeft voor mij lopen flyeren en alle agenten die ze kon vinden een kaart van Dubbel Leven in de handen gedrukt
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een bevriende schrijfster heeft voor mij lopen flyeren en alle agenten die ze kon vinden een kaart van Dubbel Leven in de handen gedrukt
Oehquote:Op zondag 27 juni 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Wat een leuke site voor Wondy
http://slickitup.com/
Neequote:Op zondag 27 juni 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was het die van 'Noem mij maar Maud'? Die we hebben horen presenteren bij je boekpresentatie in Nijmegen (Cadans).
Mijn slaapkamer is anders nog redelijk "koel", dus je hoort mij niet zeiken hoor...quote:Op maandag 28 juni 2010 07:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het een keer lekker weer lopen jullie te zeiken.
Dus pas als dat gaat gebeuren ga je de zomer ook vervloeken?quote:Op maandag 28 juni 2010 07:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is anders nog redelijk "koel", dus je hoort mij niet zeiken hoor...
Dat zou kunnen jaquote:Op maandag 28 juni 2010 07:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus pas als dat gaat gebeuren ga je de zomer ook vervloeken?
Volgens mij gaan dat flinke wachtrijen worden.quote:Op maandag 28 juni 2010 07:40 schreef creno het volgende:
Goedemorgen, op mijn verjaardag werd ik wakker met een kater, Mojito's bedankt !
's Middags waren we naar de galderse meren geweest en 's avonds was de bbq van het cabaret. Eindelijk de DVD en de foto's gekregen. Thuis natuurlijk effe gekeken. Gisteren was het vrijgezellenfeest van mijn zwager. In de brandende zon gingen we boerengolf spelen, en later nog met luchtdrukgeweren schieten en met hand- en kruisbogen. En morgen gaan we een proefrit maken in: [ afbeelding ]
De baan kan schijnbaar 1700 mensen per uur aan, maar het is een nieuwe attractie dus ik vrees het ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 07:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij gaan dat flinke wachtrijen worden.
Dat heb je dan goed geregeld.quote:Op maandag 28 juni 2010 07:45 schreef creno het volgende:
[..]
De baan kan schijnbaar 1700 mensen per uur aan, maar het is een nieuwe attractie dus ik vrees het ook.
Maar morgen zal dat meevallen, winnaars van een prijsvraag mogen 500 mensen na sluiting van zeven tot half negen proefritten maken.
Moet ik nou weer wakker worden met de zompige aubergine van Maudquote:Op maandag 28 juni 2010 00:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
NeeDenk niet dat ik daar vriendjes mee kan worden, na die aubergine
Ik ga de 30e naar de eftelingquote:
Klopt !quote:Op maandag 28 juni 2010 07:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed geregeld.Voor de rest van het plebs gaat de attractie toch op 1 juli open?
voeren danquote:
Snoepjes?quote:
Kun je tenminste zeggen dat je niet voor dat ding gaat!quote:Op maandag 28 juni 2010 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga de 30e naar de eftelingmet een vrijkaartje.
Ook handig dat dat ding dan 1 juli opengaat
Niet bij stilgestaan
Ja maar! ... je bent Brabander! Die houden allemaal van de Efteling.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snoepjes?
Ik ben sowieso niet zo vd Efteling. Tis dat ik vrijkaartjes heb via een collega
Ik ben geen Brabander en hou ook van de Efteling.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja maar! ... je bent Brabander! Die houden allemaal van de Efteling.
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 07:13 schreef Vlarp het volgende:
Ik hoop dat ik vanmiddag eerder weg mag van m'n werk om Nederland - Slowakije te kunnen zien in de kroeg...
Hoe laat spreken we af?quote:
Ik heb heel de dag de tijd, maar jij moet toch werken? Dan hangt het meer van jou af wanneer je weg kan vluchtenquote:
Eh daar is het te warm voorquote:Op maandag 28 juni 2010 10:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil wel dat jullie weer op de blokken gaan dansen Erik en Ang3l
quote:
Ja, als je wil dat het plein leeglooptquote:
Het gaat om uitstraling Erik... en die heb je genoegquote:Op maandag 28 juni 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als je wil dat het plein leegloopt.
Ja, maar die heb ik ook wel met mijn kleren aanquote:Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat om uitstraling Erik... en die heb je genoeg
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik ook wel met mijn kleren aan.
quote:Op maandag 28 juni 2010 08:32 schreef Ang3l het volgende:
Nie jonguuuh! Ik vind het mooi eens in de zoveel jaar. Maar qua attracties ken ik het onderhand wel en vind ik weinig spectaculair. Ik ben meer van de achtbanen en zo.
Ik wa svroegah heel erg van Bobbejaanlandquote:Op maandag 28 juni 2010 10:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]! Niet?!
Maar je bent meer van Walibi dan? Of welk park bezoek je anders?
Ik heb 1 uur vrijgenomen. Als ik dat niet had gedaan mocht ik om half 4 weg en da's te krap. Dus ik ga zo tegen 3 uur. Uuuuhm..... kwart voor 4 op 18 sept op de hoek bij de Mac?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb heel de dag de tijd, maar jij moet toch werken? Dan hangt het meer van jou af wanneer je weg kan vluchten.
Jaaaaaaaaa! dat waren veel achtbanen. En dan gewoon keer op keer op keer op keer! EN dat met hoogtevreesquote:
Is primaquote:Op maandag 28 juni 2010 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 1 uur vrijgenomen. Als ik dat niet had gedaan mocht ik om half 4 weg en da's te krap. Dus ik ga zo tegen 3 uur. Uuuuhm..... kwart voor 4 op 18 sept op de hoek bij de Mac?
Haha... goh ga je een dagje een pretpark bezoeken? "Ja, ik ben ff naar de Universal Studio's. Tot morgen"quote:Op maandag 28 juni 2010 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wa svroegah heel erg van Bobbejaanland
En ik vind. .... Universal Studios heel fijn, maar da's zo ver weg (Orlando)
Efteling vind ik mooi hoor, maar... ja... dat ken ik nu onderhand wel. Tis meer een lui wandel en bekijkpark. En leuk voor de kleine kids.
Looping Starquote:Op maandag 28 juni 2010 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa! dat waren veel achtbanen. En dan gewoon keer op keer op keer op keer! EN dat met hoogtevrees
Nooit geweestquote:
Ik heb 3 dagen in orlando gezeten, dus dat was Disneyworld dag 1, 8universal studios dag 2 en weer disneyworld (da's ZO groot) op dag 3quote:Op maandag 28 juni 2010 11:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha... goh ga je een dagje een pretpark bezoeken? "Ja, ik ben ff naar de Universal Studio's. Tot morgen"
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nooit geweest
Maar goed, dat is in Belgie of niet?
Dat klinkt echt creepyquote:Op maandag 28 juni 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 3 dagen in orlando gezeten, dus dat was Disneyworld dag 1, 8universal studios dag 2 en weer disneyworld (da's ZO groot) op dag 3
Maar in Universal heb je bv Spiderman the ride..... en dan heb je IN de achtbaan een 3D bril op
En de attractie van the Mummy is ook ENORM vet
Jullie wonen nog steeds dicht tegen Belgie aanquote:Op maandag 28 juni 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]Maar wij woonden heel dicht tegen Belgie aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |