Wat voor cd was het?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jaren terug heb ik ooit een cd samengesteld en gebrand. Die cd is nu flink beschadigd (en niet hier) dus ik wil een nieuwe versie maken. Er waren 26 tracks in totaal, maar ik kan er nu maar op 17 komen
De arbitrage heeft het tot nu toe goed gedaan.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De arbitrage heeft het tot nu toe goed gedaan.
Alleen zijn de scheidsrechters bij de F'jes vele malen beter.
Da's toch voor mannen die geilen op een stuk blik op wielen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand de nieuwe aflevering van Top Gear gezien?
Hilarisch
Nee, het is een programma dat leuk is voor een breed publiek waar toevallig auto's in voorkomenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch voor mannen die geilen op een stuk blik op wielen?
Ik vind het niet leuk.... Peace vergeet het vaak..quote:Op zondag 27 juni 2010 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, het is een programma dat leuk is voor een breed publiek waar toevallig auto's in voorkomen
Toevallig auto's in voorkomen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, het is een programma dat leuk is voor een breed publiek waar toevallig auto's in voorkomen
Eentje met Nederlandstalige muziek. Onbekende en vaak ook wat rare nummers, waarvan de meeste toch op de Nederlandstalige top 100 aller tijden 1, 2 of 3 stonden. Voorbeelden:quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eentje met Nederlandstalige muziek. Onbekende en vaak ook wat rare nummers, waarvan de meeste toch op de Nederlandstalige top 100 aller tijden 1, 2 of 3 stonden. Voorbeelden:
Ik heb een directory met allerlei van dit soort foute muziek, maar het meeste heb ik niet...quote:Op zondag 27 juni 2010 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eentje met Nederlandstalige muziek. Onbekende en vaak ook wat rare nummers, waarvan de meeste toch op de Nederlandstalige top 100 aller tijden 1, 2 of 3 stonden. Voorbeelden:
Ik bedoelde er mee aan te geven dat het programma ook leuk kan zijn als je niet (veel) om auto's geeft. Het gaat nauwelijks om de gebruikte techniek en nieuwe innovaties en meer om het aanklooien.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toevallig auto's in voorkomen?
Welke gear van wat anders wil je in top zetten als je de auto's er uit verwijderd?
En een paar maanden geleden zaten al die bezoekers aan de RAI (incl. jijzelf) alleen voor het leuke programma op de tribune?
Come on...
De liedjes kom ik op een of andere manier wel weer aan. Eerste belangrijke punt is zorgen dat ik de tracklist weer heb zodat ik er in een keer mee bezig kanquote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een directory met allerlei van dit soort foute muziek, maar het meeste heb ik niet...
Dat klopt ook wel. Peace geeft niet ook niet om auto's, weet veel merken/modellen niet, maar Top Gear vindt hij soms wel leuk.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bedoelde er mee aan te geven dat het programma ook leuk kan zijn als je niet (veel) om auto's geeft. Het gaat nauwelijks om de gebruikte techniek en nieuwe innovaties en meer om het aanklooien.
Zat je maar wat te stangen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bedoelde er mee aan te geven dat het programma ook leuk kan zijn als je niet (veel) om auto's geeft. Het gaat nauwelijks om de gebruikte techniek en nieuwe innovaties en meer om het aanklooien.
Net zoals VI Oranje ook een breed publiek aanspreekt.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch, Ik zie allebei de programma's wel eens en ook VI wel. Allebei + en - punten. Ik vind het eigenlijk allemaal kroegpraat.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Net zoals VI Oranje ook een breed publiek aanspreekt.
Studio Sportzomer en Studio Voetbal zijn programma's waar encyclopedische kennis vereist is, maar zelfs daarmee red je het niet...
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch voor mannen die geilen op een stuk blik op wielen?
Idd, jullie hebben allebei gelijkquote:Op zondag 27 juni 2010 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je het over je zelf?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:05 schreef MadMaster het volgende:
Sandalen zijn sneu.
Op je werk komen in een oranje shirt is sneu.
Als je én sandalen én een oranje shirt draagt op je werk, moet gewoon ontslag volgen...
Nog niet... was gisteravond iets te gaar (letterlijk), en had de hele dag al toffe auto's gezienquote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand de nieuwe aflevering van Top Gear gezien?
Hilarisch
* hap *quote:Op zondag 27 juni 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Toevallig auto's in voorkomen?
Welke gear van wat anders wil je in top zetten als je de auto's er uit verwijderd?
En een paar maanden geleden zaten al die bezoekers aan de RAI (incl. jijzelf) alleen voor het leuke programma op de tribune?
Come on...
Pics?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:05 schreef MadMaster het volgende:
Sandalen zijn sneu.
Op je werk komen in een oranje shirt is sneu.
Als je én sandalen én een oranje shirt draagt op je werk, moet gewoon ontslag volgen...
Nee, vandaag is het legergroene polo + witte All Stars voor mij.quote:
Polo van Cobra gekregen of haal je die bij de dump?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, vandaag is het legergroene polo + witte All Stars voor mij.
Ik heb het over de vele figuren die ik vanochtend uit het station zag stromen in hun oranje shirtje, al dan niet op sandalen...
Iets uitgebreidere samenvatting: heerlijk genieten van al het moois (quote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef iamredleader het volgende:
Even een korte samenvatting van de rit in de Lamborghini:
wauw!
hele verhaal morgen. Ben doodop en ga nu naar bed
Niks gekregen, gekocht in de USA...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Polo van Cobra gekregen of haal je die bij de dump?
Ach. Na vanmiddag kunnen die oranje spullen weer voor 2 jaar de kast in.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, vandaag is het legergroene polo + witte All Stars voor mij.
Ik heb het over de vele figuren die ik vanochtend uit het station zag stromen in hun oranje shirtje, al dan niet op sandalen...
Een beetje als de start va een beetje rollercoaster dus...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Iets uitgebreidere samenvatting: heerlijk genieten van al het moois () op en om het circuit, en ook twee laps meegereden in de Lambo. De "launch" vanuit de pits was fenomenaal...
Je dacht toen aan de kosten van de hoeveelheid benzine die je er met zo'n kickdown even doorheen blaast?quote:...en het geluid van de motor als de bestuurder even doortrapt is werkelijk om van te rillen.
Zet je er dan wel 'vroem, vroem' bij?quote:Ondanks dat we rustig reden (niet harder dan 150, want koude motor), en na 1 rondje de gele vlag en tijdens het 2e rondje een rode (ongeluk verderop), was het heel bijzonder. De foto's en de video's zal ik deze week op de computer zetten, en met toestemming van de eigenaar van de auto ook hier posten.
Je hebt nu nog rug- en nekklachten?quote:Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat het een onbeschrijfelijke ervaring is om in zo'n auto te mogen plaatsnemen (en dan bedoel ik niet in een showroom of zo)
Dat denk ik ook, maar hier op Fok! geef ik nog even tegengas, omdat dat leuker is...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach. Na vanmiddag kunnen die oranje spullen weer voor 2 jaar de kast in.
Geen extra Beesies.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar hier op Fok! geef ik nog even tegengas, omdat dat leuker is...
Welnee, AH laat extra Beesies in de townships in elkaar frutselen, vrijdag 2 juli wordt het knallen tegen Brazilië en dan is volgende week de apotheose...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |