Wajoo tantoe waus thyratjequote:
Ja bestwel warm. *trekt ook uit* ...kan net zo goed alles uittrekken dan als ik toch bezig ben.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Heb je geen zweetjatten daarin?In die schoenen, met 37 graden.
Ja precies............quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Wajoo tantoe waus thyratje
[..]
Ja bestwel warm. *trekt ook uit* ...kan net zo goed alles uittrekken dan als ik toch bezig ben.
Lol, hij komt dan ook van de mannenafdelingquote:
Moet altijd wel lachen om jouw (hoeveelheid) commentaar, gezien de foto's die jij zelf post.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:29 schreef vault_tec het volgende:
Gaatje hoger veteren of volgende keer de goede maat kopen.
Ik draag waar ik mij lekker in voel. Zie jou niks posten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om jouw (hoeveelheid) commentaar, gezien de foto's die jij zelf post.
Dat doen andere mensen toch ook, waarom dan zoveel commentaar.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik draag waar ik mij lekker in voel. Zie jou niks posten?
Om terug te keren op de lussen, dan zijn waarschijnlijk je schoenen te grootquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat doen andere mensen toch ook, waarom dan zoveel commentaar.Als je zelf nou het schoolvoorbeeld was van stijvol gekleed gaan, maar nee.
Zie je goed.
Nietszeggende foto.quote:
Nee hoor, dan zijn je schoenen niet te groot, hooguit te smal. En soms zitten er achterlijk lange veters in. Mijn allstars houden ook veel over ook al veter ik ze hoog en passen ze goed. Is echt geen logica!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:02 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Om terug te keren op de lussen, dan zijn waarschijnlijk je schoenen te grootKoop dan de goede, grote lussen ogen heel lelijk. Ik breng het wel op een "troll" manier maar er zit wel een kern van waarheid in.
[..]
Nietszeggende foto.
Mooi die maxi dress!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:58 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag, had nog wel andere sandaaltjes eigenlijk (zwarte).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorige week zondag maar misschien ook weer vanavond.
Wow... die jurk wilde ik serieus net gaan kopen...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:58 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan doe je dat toch echt fout met je all stars...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zijn je schoenen niet te groot, hooguit te smal. En soms zitten er achterlijk lange veters in. Mijn allstars houden ook veel over ook al veter ik ze hoog en passen ze goed. Is echt geen logica!
Nicequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:58 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede outfit vind ik echt heel erg leuk!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:58 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even ter verdediging, ik zou het woord 'ordinair' hier niet bij durven te gebruiken : ordinair is een kauwgomkauwende, Redbull-slurpende, hoogblonde, strakke driekwartspijkerbroek met wit shirtje van de CoolCat-dragende Privé-lezeres met teveel eyeliner en perma-foundation (bij voorkeur donkerder dan d'r huidskleur). En zo'n befhondje.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:29 schreef Ewelina het volgende:
Debster, je tweede outfit is echt heel erg leuk!
pumpkin, om eerlijk te zijn vind ik het open topje een beetje ordinair, en de combi met die rok vind ik niet kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |