Tja ik zou er wel andere hakken onder willen hebben maar draag pas sinds kort hakken.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:03 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind ze allebei ook niet zo mooi, maar dat komt meer door het model. Je taille valt weg. Ik vind blauw overigens wel leuker, lekker zomers. Zou er wel andere schoenen onder aan doen.
Dat diploma is al binnen hoorquote:
dopequote:Op maandag 28 juni 2010 09:24 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland speelt vandaag, dus rood-wit-blauw
Misschien toch nog schoenen met oranje erin aan doen
Geen taille, dat maakt je al stukken minder vrouwquote:Op maandag 28 juni 2010 19:50 schreef Sanar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donderdag diploma-uitreiking![]()
Maar welke van deze twee zou ik aantrekken?
Casual black of iets zomerse aqua blauw? Is dat blauw niet te opvallend voor een diploma-uitreiking?
quote:
Zonder taille lijk je slankerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:44 schreef Marloes het volgende:
Ik vind het heel leuk, Sanar! Ik zou sowieso voor de zwarte gaan, staat wat netter (die blauwe is meer wat voor op het strand, als je het mij vraagt). Ook die schoenen/hakken eronder vind ik leuk
En dat je geen taillie ziet, ach, kleedt mooi af
Nja misschien als je dik bent, dat het dan minder opvalt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zonder taille lijk je slanker.. wat een aparte redenering.
Nou als je een dikke buik hebt is het vaak niet zo flatteus om je taille te accentuerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zonder taille lijk je slanker.. wat een aparte redenering.
Idd, ik zie wel eens meisjes die vrij dik zijn en dan zo'n taille riem omhebben, geen gezichtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:44 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Nja misschien als je dik bent, dat het dan minder opvalt.
Zo'n brede ja, waardoor alles er boven en onderuit wordt geperst.. maar je kunt ook een taille optisch creeëren door bijvoorbeeld een dunne lossere riem, een korter vestje of iets anders dat "breekt". Nu eindigt het bovenstukje van dit jurkje op de borst, waardoor de stof meer afstaat van het lijf, en je dus wat meer een tent effect krijgt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:46 schreef Marloes het volgende:
[..]
Idd, ik zie wel eens meisjes die vrij dik zijn en dan zo'n taille riem omhebben, geen gezicht
Nou dat is ook leuk ja (wat jij noemt), maar desalniettemin vind ik het jurkje, voor zover ik op de foto's kan zien, erg leuk staanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n brede ja, waardoor alles er boven en onderuit wordt geperst.. maar je kunt ook een taille optisch creeëren door bijvoorbeeld een dunne lossere riem, een korter vestje of iets anders dat "breekt". Nu eindigt het bovenstukje van dit jurkje op de borst, waardoor de stof meer afstaat van het lijf, en je dus wat meer een tent effect krijgt.
Toch ook iedere keer dezelfde?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
dope
eeuwige-overhemd
[ afbeelding ]
Jij draagt overdag alleen een shirtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |