Oke even poepen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik kan jullie met volle tevredenheid melden dat die antibiotica kuur aardig zijn werk doet. Bedankt voor de interesse.²
Blij dat te horen. Het tast alleen die ene hersencel die je nog had wat aanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik kan jullie met volle tevredenheid melden dat die antibiotica kuur aardig zijn werk doet. Bedankt voor de interesse.²
En wat met die TT? BB is weer eens van het padje af, zou Genee zeggenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat heeft bush er nou weer mee te maken? gekke moslim
We leven allemaal met je mee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Denk het niet eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Dit kan nog wel eens een doelpuntenfestijn worden
hoe?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Dit kan nog wel eens een doelpuntenfestijn worden
Was me ook al opgevallen inderdaad. Ik vind het altijd heel erg irritant als ik het zelf mee maak, in de zaal. Ik ben een speler die het moet hebben van de ideeën en creativiteit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
die scheids loopt wel vaak in de weg deze wedstrijd trouwens.
1 - 1 na verlenging.quote:
goed plan ik heb 1-1 voorspeldquote:
eckte vechters zijn hetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:45 schreef tong80 het volgende:
Toch mooi die mentaliteit van de Amerikanen.
Freddy Adu?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom zit die nieuwe Pelé niet in de selectie? Je weet wel, die boy die al 100 clubs heeft versleten.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |