Weet je z'n achternaam niet gewoon?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe zoek je op Facebook op leeftijd en land enzo?
Neeeeeeeeeeeeeeheeeeeee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet je z'n achternaam niet gewoon?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:25 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij kan je niet zo zoeken, dus ik denk dat je gepwnd bent
Luister naarquote:
Wat een schijt vervelend nummer.quote:
Breekie Breekie!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:20 schreef Hyman het volgende:
Tevens heb ik mijn 27mc bak vandaag ontvangen
Dat moet voor het uploaden toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe verklein je images op imageshack.us?
quote:
You got aidz, lol.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:29 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
Ik heb een zomergriepje
Ik had het vanmiddag koud. Dronk wat thee en zweet me nu te pletter
Ow, en ik snotter
Ik vind dat minimal electro zo saaiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]Verdorie, trapte ik er mooi in door te denken dat je smaak had
Ze zeggen wel eens dat minimal muziek is voor intelligente mensen. En misschien is dat ook wel zo.quote:
Orlyquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat minimal muziek is voor intelligente mensen. En misschien is dat ook wel zo.
Okéquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:36 schreef Bravebart het volgende:
Maar verder snap ik je wel hoor Heeeeeeei-man. Je moet het kunnen waarderen
Lekker relax nummer!quote:
...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:45 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHA
geniaal
Een iPod op je grafquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:45 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHA
geniaal
Apple fanboys zijn wel erg triest.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:47 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Mitchell Henderson schoot zichzelf dood omdat hij zijn iPod kwijt was.
— The NY Times, quoting someone who never thought to change his phone number.quote:The phone began ringing at Mitchell’s parents’ home. “It sounded like kids,” remembers Mitchell’s father, Mark Henderson, an 44-year-old I.T. executive. “They’d say, ‘Hi, this is Mitchell, I’m at the cemetery.’ ‘Hi, I’ve got Mitchell’s iPod.’ ‘Hi, I’m Mitchell’s ghost, the front door is locked. Can you come down and let me in?’ ” He sighed. “It really got to my wife.” The calls continued for an year and an half.
Hahaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:47 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Mitchell Henderson schoot zichzelf dood omdat hij zijn iPod kwijt was.
Daarom moest ik zo lachen om die fotoquote:
Haha inderdaad!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:52 schreef Schieganger het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Mitchell_Henderson
quote:is part of a series on
An Heroes
Het is zelfs de starter van An Hero meme, want iemand schreef het zo op zijn MySpace memorial ofzoiets, sindsdien An Hero = suicidequote:
Ja zelfde, mijn lichaam is echt op.quote:
Okéquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja zelfde, mijn lichaam is echt op.Dus ik ga maar slapen want ik zie dat het al 2200 is.
Daaag.
Wel hequote:
Mwa, nee.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:30 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Wel he
Ga jij nog wat leuks doen morgen?
Iets met puberliefde en school. Nadere toelichting niet erg nodig lijkt mij?quote:
Nee, kloptquote:Op zondag 27 juni 2010 02:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
7 feestjes per week + dagje efteling + werken van 20h - 23h + huishoudelijke taken zijn niet goed voor je lichamelijk gestel.
Ik ga ook naar parkpopquote:Op zondag 27 juni 2010 02:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Anyway, ik ga slapennnnn MORGEN PARKPOP
En dat ookquote:Op zondag 27 juni 2010 02:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Verder nog wazige shit over "liefde" enzo en domme dingen doen
Mijn vader heeft horgaas voor mijn ramen gedaanquote:Op zondag 27 juni 2010 10:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga dooooodIk heb 60 muggenbulten, en ze jeuken allemaal
Ja, maar hier in huis zijn helemaal geen muggen. Ik weet ook wel waar het wel van komt, alleen mijn moeder en mijn broertje hebben nergens last vanquote:Op zondag 27 juni 2010 10:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn vader heeft horgaas voor mijn ramen gedaan
Kwam laatst thuis en dacht even uit het raam te kunnen kijken
Alpha Blondy!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |