is het een SMC? want ik heb geen idee wat voor schroefje het zou moeten zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik kan het zelf wel maar ik heb geen gereedschap. Ik moet alleen het ringetje van een schroefje af zien te halen, maar die zit muurvast.
Ja. Het stuk waar de motor aan zit.. helemaal onderin zit een gaatje en daar zit een schroef in met een ringetje wat er dus met geen mogelijkheid vanaf kan. Maar ik heb verder ook nergens een gaatje bij het andere stuk waar het in kanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is het een SMC? want ik heb geen idee wat voor schroefje het zou moeten zijn
Nee, sorry schatje. Maar jij gaat welquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:24 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij heb je het moeilijkste model gekocht ofzo
bij die van mij was het een kwestie van achterste rooster plaatsen die plastic ring erop draaien. de ventilatorbladen erop schuiven en voorste helft van rooster plaatsen en klemmetjes vastzetten.
alles bij elkaar misschien 30 seconden werk
Die moet je eruit roppenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, sorry schatje. Maar jij gaat wel?
[..]
[ afbeelding ]
KIJK die schroef, die hoort gewoon echt nergens bij.
oh ik heb zon tafelmodelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
breng hem terug naar de winke: ja uhh ik krijg het schroefje niet losquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:41 schreef Allure_ het volgende:
Ik kanker straks die hele ventilator eruit. Ik wil het er niet meer over hebben.
Das een reserveschroefquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Mijn vader is a-technisch en gaat vast geen miljoen KM rijden om zijn lieve dochter te helpen met een schroefje.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
breng hem terug naar de winke: ja uhh ik krijg het schroefje niet losen ik ben te feministisch om mijn vader om hulp te vragen
Wauw, die woont ver weg!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn vader is a-technisch en gaat vast geen miljoen KM rijden om zijn lieve dochter te helpen met een schroefje.
elke willekeurige man volstaatquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn vader is a-technisch en gaat vast geen miljoen KM rijden om zijn lieve dochter te helpen met een schroefje.
Heel lief al die tips, maar jullie luisteren niet. Dat ringetje zit vastgeroest aan die schroef en ik kan dat niet met blote handen losdraaien.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:44 schreef reetveter het volgende:
All je moet dat ringetje vasthouden en die schroef losdraaien. Dan dat ding erin schuiven en die schroef er weer in draaien. Ik heb precies dezelfde fan.
Maak 'm stuk. M-m-maak 'm, m-m-maak 'm stuk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel lief al die tips, maar jullie luisteren niet. Dat ringetje zit vastgeroest aan die schroef en ik kan dat niet met blote handen losdraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |