SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:48 schreef HerbertThePervert het volgende:
The fuck is dit voor josti topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:53 schreef Salatrel het volgende:
FFFUUUUUUUUUUUU gesneden met scherenJE MOT JE BAKKES HOUWESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
NIKE PETJE WALLAH SAGHBIquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
Hooikoorts. Pillen vergeten voor mn hooikoorts.
Zie het probleem niet. Als je hoer bent ben je de sjaak als je je poes niet verzekert.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:58 schreef Salatrel het volgende:
MSN die hele foute teksten onder venster zet
Hey waar koop je die Nike petjes?quote:
Oh okee, verkeerd gezien.quote:
Jijquote:
Bij je moeder, ze is nu in de uitverkoop.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:59 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Hey waar koop je die Nike petjes?
Sisqo. Nu ga ik dat nummer opzoeken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik luister VH1.Nu is Thong Song.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Bij je moeder, ze is nu in de uitverkoop.
Nou, inderdaad.quote:
Die ook inderdaad.quote:
Waarom zeg je elke keer dat je mooi bent?quote:
No kwam tot die draaiende grijze blokken net na dat onzichtbare gedeeltequote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:16 schreef Maisnon het volgende:
http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php?levelid=2360
Jaaaa hijs af!
Hahahah lachen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:16 schreef Maisnon het volgende:
http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php?levelid=2360
Jaaaa hijs af!
watquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zeg je elke keer dat je mooi bent?
Eraf springen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoe kom je door die blauwe tunnel :")
we beuken door je speakersquote:
Met zoonquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:37 schreef Mozy het volgende:
http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php?replayid=31165
Doelloos rondtouren met chille cd's en mooi weerquote:
Nee man, doelloos is minder leuk dan met een DESTINATIONquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doelloos rondtouren met chille cd's en mooi weer
In een cabrio.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doelloos rondtouren met chille cd's en mooi weer
In m'n pa's leasebak met raampjes openquote:
Mijn pa wacht nog op zijn nieuwe auto, maar ik vind de cabrio cooler.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In m'n pa's leasebak met raampjes open.
Wij hebben er maar 1, ofja, per huis, ouders gescheidenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn pa wacht nog op zijn nieuwe auto, maar ik vind de cabrio cooler.
Goed bezig Mozy.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:58 schreef Mozy het volgende:
Zie mij hard aan school werken op een zaterdagavond![]()
Ik verveelde me, en toen dacht ik dat ik nog heel veel moest doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goed bezig Mozy.![]()
Ik zit maar kansloos te fokken en te msn'en omdat mijn vader zonodig met mijn vriend voetbal wilde kijken.
Nee man doelloos is leuker. Ik ging vroeger eens met mijn neefje die ook net zijn rijbewijs had gehaald langs 5 verschillende mcdrives in Frieslandquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee man, doelloos is minder leuk dan met een DESTINATION!
Nee, ik vind het tof dat hij het goed met mijn vader kan vinden, maakt mij ook wel een beetje gelukkig.quote:
Hef is een faler.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nja ik ga naar feestjuh en daarna naar HEF![]()
![]()
Club Gosssssiiiipppp.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nja ik ga naar feestjuh en daarna naar HEF![]()
![]()
HEEEEY hoe is het met je ventilator?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:10 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon even lekker Swedish House goden.
De ene helft ligt op m'n bed, de andere helft ligt op de grond. Niet zo goed, dusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
HEEEEY hoe is het met je ventilator?
Ingrosso in het echt zo tof.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:10 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon even lekker Swedish House goden.
vraag het nou gewoon aan je vaderquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De ene helft ligt op m'n bed, de andere helft ligt op de grond. Niet zo goed, dus.
Ik heb het warm.
Nee, ik kan het zelf wel maar ik heb geen gereedschap. Ik moet alleen het ringetje van een schroefje af zien te halen, maar die zit muurvast.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vraag het nou gewoon aan je vader
aanvulling: die van mij doet het prima![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |