quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:26 schreef Berend. het volgende:
Mijn lul heet bradley, daar heeft iedereen het over.
www.youtube.com/user/bradleyexperiencequote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:34 schreef porsche1 het volgende:
Braddie. Dude die ooit naakt keyboard had gespeeld en op joetoeb had gezet. Heeft hier ook een account.
Hallo Bradley.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:42 schreef Freddievisstick het volgende:
Ok, die gast heeft naakt keyboard gespeeld?
En die word door z`n filmpjes geprezen of zo?, ik vind het namelijk wel vrij goed wat die gast doet moet ik eerlijk zeggen.....
link maar alleen als zijn lul niet in beeld is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:11 schreef Freddievisstick het volgende:
Ik lees net op fok dat er hoi bradley word getypt.
is die gast online nu dan?
wil er wel meer van weten, vind het wel grappig dat hij naakt op youtube staat eigenlijk...
Kan ie wel bij die zwarte toetsen danquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Met naakt wordt bedoeld met z'n lul op de toetsen.
Niks mis mee, iedereen die hem pest is gewoon een jaloers sukkeltje.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Bradley is gewoon een vriendelijke knul die na 3 jaar chatten met meisjes afspreekt.
Eens, kkr flikkersquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niks mis mee, iedereen die hem pest is gewoon een jaloers sukkeltje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |