kijk dat is voordeel 1 !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:47 schreef Lotusss het volgende:
Ondanks de teringzooi is het wel beduidend koeler in mijn "eigen" slaapkamer, dan de zolderkamer bij mijn moeder...
''picture'' is zeker teveel gevraagd h'equote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik laat mijn tenen ook lekker vrij met dit weer en ze mogen best gezien worden
En lekker weer je eigen plekje lijkt me ook wel weer fijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:47 schreef Lotusss het volgende:
Ondanks de teringzooi is het wel beduidend koeler in mijn "eigen" slaapkamer, dan de zolderkamer bij mijn moeder...
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En lekker weer je eigen plekje lijkt me ook wel weer fijn
quote:
Ik heb de jouwe gezien, dus nu mag jij de mijne zienquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:51 schreef FANN het volgende:
[..]
''picture'' is zeker teveel gevraagd h'eof niet?
NIce !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de jouwe gezien, dus nu mag jij de mijne zien![]()
[ afbeelding ]
Opgeruimd staat netjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:53 schreef FANN het volgende:
ik heb nog maar 6 actieve topics staan ik heb de hele teringzooi leeggehaald![]()
had ik geen trek meer in
In hoeverre tenen nice kunnen zijn, want in principe zijn ze allemaal lelijkquote:
ja da's ook handigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes.
Ik zag dat er nu ook een stop volgen knop is
mwja ik vin er ook niet zoveel aan, maar ze zitten er nu eenmaalquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In hoeverre tenen nice kunnen zijn, want in principe zijn ze allemaal lelijk
En er daarna nog een glitter overheen, voor een schitterende glansquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ja da's ook handigkan ook nog van pas komen !
Paarse nagellakgoed idee trouwens ...
ik ben alleen errug slecht in nagellakken enzo.... zit er altijd naastquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En er daarna nog een glitter overheen, voor een schitterende glans
Ik vind voeten en dus ook tenen zulke lelijke dingen, dat is het enige voordeel van winter dan zitten ze meestal weg gestopt. En zomers probeer ik ze extra op te leuken, al heb ik ze eigenlijk het hele jaar door in de lak staan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:05 schreef FANN het volgende:
[..]
mwja ik vin er ook niet zoveel aan, maar ze zitten er nu eenmaal
Nagels lakken is een drama bij mij, er staat ook altijd een flesje remover en een doosje wattips bij om de schade te beperkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben alleen errug slecht in nagellakken enzo.... zit er altijd naast
ik zelden eigenlijk toevallig gisteren zitten klooienquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind voeten en dus ook tenen zulke lelijke dingen, dat is het enige voordeel van winter dan zitten ze meestal weg gestopt. En zomers probeer ik ze extra op te leuken, al heb ik ze eigenlijk het hele jaar door in de lak staan.
Dat is ook een idee, dan gebeurt het een keertje helemaal netjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zelden eigenlijk toevallig gisteren zitten klooien![]()
ik zal wel eens een keertje naar zo' pedicure / manicure gaan om het allemaal een
beetje behoorlijk te laten doen, daar ben ik zelf echt een kluns in, ik heb er ook nooit zin in
gedoe
o maar dat is toch een heel gedoe zijn dat niet van die nagels waar je iedere keer voor terug moetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook een idee, dan gebeurt het een keertje helemaal netjes.
Ik heb afgelopen week voor het eerst acryl-nagels laten maken, mooien de nagelmevrouw doet ook tenen, dus......
Dat gaat anders best hoor, 't is binnen een stuk koeler dan buitenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
pfffffffff met die hitteik zou er ook niet aan moeten denken
dat is wel waar dat is gelukkig hier ook zoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gaat anders best hoor, 't is binnen een stuk koeler dan buiten
Ik ga rustig, gestaag en met onderbrekingen (mensen die een biertje komen halen) door. Het wordt zo wel elf uur vanavond voordat ik klaar benquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is wel waar dat is gelukkig hier ook zo![]()
maar om nu te gaan schuren en schilderen enzo nah....![]()
ik doe meestal geen ruk met dit weer
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook weleens Donald mijn teennagels laten lakken, ik dacht dat dat wel een goed plan was omdat hij ooit schilder was, maar het zag er nog erger uit dan als ik het zelf doe
is ook ....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iets doen bevalt mij altijd beter als het zo warm is dan niets doen. Alhoewel dat laatste wel aanlokkelijk kan zijn.
Ze lijkt een beetje op Anna, Anna Rexiaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:28 schreef FANN het volgende:
wat een ongelovelijk mooie vrouw die nu in mijn fobo heeft gespiekt !
Fotoboek van Tassiepassie
echt hoor !
quote:Woorden in de nacht
Voel je hoe ik naar je toe kom?
Je bent naakt in de nacht.
Wacht ik doe eerst een doek om.
Nog niet, nog niet.
Liefkoos mij, zacht.
Zeg dat je mij mooi vindt
En alleen door te strelen
In 't donker, mij ziet.
Zullen wij spelen,
Dat wie 't eerste lacht,
Moet ondergaan
Wat de ander bedacht?
O, laat het doorgaan,
Totdat wij doodgaan.
Alles wat hierna komt
Is niets dan Dood, vermomd
in schijn van Leven.
Neem mij weer, wacht nog even.
oeh... nu je het zegt...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Anna, Anna Rexia
Ik ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Lotusssss heeft ook meteen gekeken die sneak
Echt waar?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit wordt 'm, in de slaapkamer, op de muur![]()
[..]
Jij lacht toch altijdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik zou in tranen uitbarsten als ik dat op de muur zag staan![]()
![]()
maar mij moet je niet meerekenen
Daar ga je mee scorenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit wordt 'm, in de slaapkamer, op de muur![]()
[..]
Nee hoor ik lach niet altijd ....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij lacht toch altijd
Nah, ik ben wispelturig, 't kan altijd nog weer anders
Kijk bij Dees werkt ie welquote:
2-1quote:
Dees zit mij volgens mij vet te voerenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor ik lach niet altijd ....
[..]
Kijk bij Dees werkt ie wel![]()
ik zei toch ''mij moet je niet meerekenen''
ik zal wel een gediggie verzinnen voor op je muur ok'e ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Stelletje takketrutjes![]()
Ik ga maar weer aan de kwast hangen
Hè, hè, eindelijk valt 't kwartje dat ik wat hulp kan gebruikenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zal wel een gediggie verzinnen voor op je muur ok'e ?
om het goed te maken
ik gaat er straks wel effe voor zitten, eerst effe kijken wat ik gaat etenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hè, hè, eindelijk valt 't kwartje dat ik wat hulp kan gebruiken
Degene die dit voor het eerst leest is kansloos om te winnenquote:Zullen wij spelen,
Dat wie 't eerste lacht,
Moet ondergaan
Wat de ander bedacht?
Dus bij jou werkt ie ook niet...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Degene die dit voor het eerst leest is kansloos om te winnen
Latijn doet het altijd goed bij de (buur)vrouwtjes, Teun.quote:Ego quoque nescio quid hic scriptum est
Zit te etenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:06 schreef remlof het volgende:
Ik hou het licht liever aan, zie graag waar ik 'm indouw
Ja hoor, kan prima, maar eh, tis niks voor mij zeg maar. Liever in een slippertje die de teen bedekt en de rest vrij laat.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat ''not done'' om je tenen te laten zien?
ik moet er niet aan denken met dit weer om dichte schoenen te dragen,
ik heb slippers of sandalen aan met dit weer...
kan toch wel of niet?![]()
die van mij doe ik jullie niet aan, hou behoorlijk wat vocht vastquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de jouwe gezien, dus nu mag jij de mijne zien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja hoor, kan prima, maar eh, tis niks voor mij zeg maar. Liever in een slippertje die de teen bedekt en de rest vrij laat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vind ik eigenlijk best wel mooi![]()
Rain is pouring down upon my head,
I'd rather feel the sun instead...
I want you to be my sun,
shoot your golden rays,
Like a bullet out of a gun,
And hit my heart, with your heat...
Forever you wil feel my heart beat,
and it beats for you, only you...
No one else, no mather how great, will do!
nah... dawast![]()
Nooit hoge hakken voor mijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, of ballerina's, of muiltjes met een hoge hak.
Heb ik ook gekocht. Wil niet met bleute tenen aankomen maandag. Plus ze lopen inmiddels super lekkerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, of ballerina's, of muiltjes met een hoge hak.
Nah...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik ook gekocht. Wil niet met bleute tenen aankomen maandag. Plus ze lopen inmiddels super lekker
Nou... zag je dat Piet ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die jump van Suarez over 't reclamebord.
Tuurlijk, alleen wel ff wachten tot Caro er zelf weer is, anders staat het zo lullig, zo'n aangesneden taartquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... als ik een stukkie taart krijg doet ik mee !
![]()
![]()
quote:
jah... oke echt opwindend zijn ze nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:26 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik ook in bruin en zwart
Nee, ik heb gewoon van die goedkope van de waarever ik ze kan vinden....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:26 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik ook in bruin en zwart
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:23 schreef Leandra het volgende:
Oh, en teenslippers hier, zo ongeveer standaard van mei tot oktober
Hoewel ik in het voorjaar al wel een keer een paar goedkope ballerina's gekocht heb (ja, ik was zelf ook verbaasd) in een maatje groter, want het zou deze zomer natuurlijk niets worden met een hakje.
Dus ik heb toen maar eea ingeslagen wat en voor "net" doorkon en zonder bukken aan te trekken is.
Ik kan daar niet op lopenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon van die goedkope van de waarever ik ze kan vinden....
En dan weet ik zeker dat er nog 2 paar in een plastic tasje zat wat bij de voordeur stond, maar die kan ik niet meer vinden, waarvan ik best wel baal, want het ene paar waren hele leuke met een blauw/wit ruitje en een bandje met een geel/wit ruitje.
Maar ook daar had ik vorig jaar 2 paar van gekocht dus die met het rood/witte ruitje met het blauw/witte ruitje op het bandje heb ik nog wel, maar nu draag ik al dagen een paar met een ander ruitje, die ik voor ¤ 2,- bij Hans Textiel heb gekocht, samen met een paar oranje
Anyway, samenvatting: ik koop ieder jaar minimaal 2 paar (maar meestal meer) maar de kans dat ik meer dan ¤ 10,= voor een paar uitgeef is heel erg klein.
Ze liggen ook werkelijk overal, zelfs in de achterbak van m'n auto ligt standaard een paar![]()
Nou, achteraf gezien ben ik vooral blij dat ik de "aantrekken zonder bukken" eis gesteld had, want bukken is kokhalzen momenteelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is nu voor jou natuurlijk wel comfortabeler lijkt me, op ballerina's. Hoge hakken lijkt me ook een beetje link nu.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dees zit mij volgens mij vet te voeren
heppie hem door... ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze schoenen-posts zijn een statement tegen voetbal, toch?
Neuh, dat is bij mij dan weer geen probleem, met gewone schoenen is dat al snel wel een probleem en ben ik ook redelijk veeleisend, maar ik loop de hele zomer op blote voeten of op teenslippers.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan daar niet op lopen![]()
best wel jammer soms zie je hele leuke goedkope slippertjes maar dan krijg ik echt last
van mijn voeten, kweet ook niet hoe dat komt...
veeleisende voetjes denk ik
Jij hebt hier anders ook wel eens over je La Coste schoenen gepostquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is nu toch geen voetbal?? Of moeten we over ieder doelpunt van Suarez wat voor de vierde keer in de herhaling wordt uitgezonden weer jubelen??quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nouh... wat waren DIE lel-luk heh Dees ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt hier anders ook wel eens over je La Coste schoenen gepost
Ja, maar dat is natuurlijk anders dan teenslippertjes van 2 euro hè, aan zulke goedkope rotzooi valt geen eer te behalenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die Birkies heb je toch ook in brede maten?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, dat is bij mij dan weer geen probleem, met gewone schoenen is dat al snel wel een probleem en ben ik ook redelijk veeleisend, maar ik loop de hele zomer op blote voeten of op teenslippers.
Die Birkenstocks vind ik overigens ook wel leuk, maar daar is m'n voet te breed voor om echt goed te zitten.
Daar had ik nog geen 2 euro voor uitgegevenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nouh... wat waren DIE lel-luk heh Dees ?
ongelovelijk
neee.... da's nog te veelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar had ik nog geen 2 euro voor uitgegeven
aubergine toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie ze liggen bij de schoenenwinkel, pas ze aan en vind dat het er niet uitziet en dus ben ik weer klaar.... dan koop ik voor diezelfde ¤ 50 wel gewoon 15 paar andere teenslippers en kan vrolijk de hele zomer iedere week andere aanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die Birkies heb je toch ook in brede maten?
Ik heb de zwarte lak slippers van Birkenstock, in het begin is het echt wennen, maar nu zitten ze goddelijk
Ik dacht donker-rood, maar dat zou natuurlijk ook aubergine kunnen zijn.quote:
zit er zoveel vocht in je voeten dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:45 schreef Marrije het volgende:
Op t moment pas ik geen enkele schoen meer, in huis teenslippers en buiten platte muiltjes.
Tadaa, daarom had ik dus die ballerina's en een paar van die pennyshoe/zeilschoen-achtige gevallen ook een maat te groot gekochtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:45 schreef Marrije het volgende:
Op t moment pas ik geen enkele schoen meer, in huis teenslippers en buiten platte muiltjes.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:58 schreef FANN het volgende:
Voor Teun !
Fuck redbull, jij geeft me vleugels.
Fuck de koelkast, jij bent cooler.
Fuck de frituurpan, jij bent vetter.
Fuck de snoepjes, jij bent lekkerder.'s Mooi, maar ik wil van een oud Nederlandse dichter en Nederlandse tekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vind ik eigenlijk best wel mooi![]()
Rain is pouring down upon my head,
I'd rather feel the sun instead...
I want you to be my sun,
shoot your golden rays,
Like a bullet out of a gun,
And hit my heart, with your heat...
Forever you wil feel my heart beat,
and it beats for you, only you...
No one else, no mather how great, will do!
nah... dawast
Herstel....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Pffffffff lijkt me wel een klus nu hoogzwanger en dan dit weer
Ah meneer wil een Oud Hollandsch Gedicht...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
's Mooi, maar ik wil van een oud Nederlandse dichter en Nederlandse tekst
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah meneer wil een Oud Hollandsch Gedicht...
hmmmmmmmmmm
toen ik zwanger werd van de eerste had ik maat 38, aan het einde van de zwangerschap maat 40 en het is nooit meer goed gekomenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tadaa, daarom had ik dus die ballerina's en een paar van die pennyshoe/zeilschoen-achtige gevallen ook een maat te groot gekocht
Dat zit je dwars hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
frisjes is andersquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Herstel....
Het lijkt me sowieso een ramp
nou eigenlijk helemaal niet, over schoenen is altijd nog beter dan over voetbalquote:
Bizar, misschien moet ie eens schoon gezogen worden van binnen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:51 schreef Marrije het volgende:
mn computer kookt over na een dag aan staan, zelfs met zo'n led ven eronder.
Ik gun m ff wat rust.
Ach het komt goed en je krijgt er iets moois voor terugquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
frisjes is andersVerlept komt eerder in de buurt
Mwah, lijkt op jou, dan kan ik net zo goed bij jou aankloppenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zou deze dame even kunnen mailen![]()
http://www.engelfriet.net/Alie/versjes.htm
is dat wat?
Mijn maat 40 is na Jr. gewoon teruggekomen, hoewel ik met de jaren ook minder ijdel ben geworden dus als een 40 niet lekker zit pak ik gewoon de 41... en die ballerina's zijn dus in 42quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
toen ik zwanger werd van de eerste had ik maat 38, aan het einde van de zwangerschap maat 40 en het is nooit meer goed gekomenNog steeds maat 40 dus ik wil niet weten wat ik nu heb, nu ik weer vocht vasthoud
Ik hou het wel bij wat ik nu heb.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
En over wijven of over de Zee of varen. Het liefst beide tegelijk
Ja, daarbij: zonder de juiste schoenen kunnen die jongens helemaal geen bal in de buurt van het doel krijgen, dus zover ligt het niet van elkaar als onderwerp.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nou eigenlijk helemaal niet, over schoenen is altijd nog beter dan over voetbal
Geen drama- en romantiek genoegquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Het mulle zand, een duinbreed zicht
een glooiing verderop
en hier een pad dat warmte biedt
we naderen de top
een lokroep klinkt nog heel ver weg
maar treft secuur mijn oor
ik voel het bruisen binnenin
en plotseling in koor
o daar de zee! o daar het strand!
het fluistert, streelt mijn oor
en alles gaat hier tomeloos,
vol overgave door
Prachtig bruggetjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daarbij: zonder de juiste schoenen kunnen die jongens helemaal geen bal in de buurt van het doel krijgen, dus zover ligt het niet van elkaar als onderwerp.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zou deze dame even kunnen mailen![]()
http://www.engelfriet.net/Alie/versjes.htm
is dat wat?
Wat doe je?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daarbij: zonder de juiste schoenen kunnen die jongens helemaal geen bal in de buurt van het doel krijgen, dus zover ligt het niet van elkaar als onderwerp.
Over bruggetjes gesproken?? Vanmiddag toevallig in de AH geweest??quote:
deze? een vrouw met kloten...quote:
Deze dan:quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach het komt goed en je krijgt er iets moois voor terug![]()
Om er maar een paar dooddoeners tegen aan te gooien
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze dan:
Meisje, ik ben een zeeman, een zeeman is heel vaak van huis
Meisje, ik ben een zeeman, het water, het schip is m'n thuis
Meisje, ik ben een zeeman, kun je wel wachten zo lange tijd
Ik ga je voor heel lang verlaten, veel geluk, het ga je goed, m'n lieve meid
Een zeeman dwaalt over de kade, verdrietig kijkt hij om zich heen
Morgen dan gaat ie weer varen, z'n meisje is dan weer alleen
Hij droomt alle dagen en nachten, houdt zij het zonder hem uit
Maanden moet zij op hem wachten, verdrietig staart hij voor zich uit
jah... sorry maar het moest toch in de slaapkamer als lokkertje ofzo...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
tis wel mooi
maar geil wordt je er niet van![]()
Dat is een beter idee !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:04 schreef Deisyy het volgende:
Of je knalt er een cd in om in de stemming te komen![]()
Aan jullie heb ik ook niksquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
deze? een vrouw met kloten...![]()
kan het ploatje niet opslaan dus je moet effe zelluf kijke
http://www.gedichten-freaks.nl/451841/
we zijn een beetje melig en een beetje gemeenquote:
Bij mij komt het door de Spa Lemonquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
we zijn een beetje melig en een beetje gemeen![]()
bij mij komt het door de ijskoffie
ik weet niet welk excuus Dees heeft
Wat zoek je precies??quote:
quote:Welterusten xxx
Fucking hell ja, wat een rampquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over bruggetjes gesproken?? Vanmiddag toevallig in de AH geweest??
Daar hadden ze ook wel een paar bruggen mogen maken, voor de kassa's ofzo.... alle kassa's bezet en rijen tot aan het middenpad![]()
Gelukkig kwamen er AH-meisjes met limonade en cake langs en was het gezellig in de rij; gedeelde smart![]()
Ik begreep van andere mensen in de rij (ja, ik was er zelf) dat de Super de Boer al dicht was??
Met de nadruk op 'pakkend'quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zoek je precies??
Een pakkende tekst voor op de muur van je slaapkamer??
Welterusten xxx
Dat is lief van hemquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:09 schreef Copycat het volgende:
Heerlijk heel de dag buiten leven.
En toen belde mijn neefje die toch al dertien is om te vragen of ie volgende week mag komen logeren en we dan samen naar Toy Story gaan. En toen was ik ontroerd.
Nah, het viel mij niet zo op toen ik naar binnen gingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fucking hell ja, wat een ramp. Eerst naar de Super de Boer, laatste dag open dus er was nog amper 10% aan assortiment, meteen weggegaan zonder iets te kopen. Toen naar de AH, wat een ramp. Je zou spontaan naar een andere winkel gaan.
Hoorde trouwens dat 't in stappen naar een XL gaat, dat is wel goed nieuws.
Ik opteer voor het eerste. Hij heeft heel goede recensies, alleen wordt tegenwoordig de originele versie helaas bijna niet gedraaid, enkel de nagesynchroniseerde.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Dat is lief van hemof slim van zijn moeder
![]()
Ik wil hem ook zien, toy Story, ik heb afgelopen week een Buzz Lightyear sleutelhanger voor mezelf gekocht
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zoek je precies??
Een pakkende tekst voor op de muur van je slaapkamer??
welterustenxxx
[..]
Ja ik volgens mij ook... dat wil zeggen, volgens mij was ik net rond, even in m'n foon checken.... 13.00 thuis, want ik heb om 12.59 een telefoontje van N. en toen was ik nog drie drempels bij huis vandaan, dus we hebben elkaar net misgelopen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik was overigens om 13u of zo?!? Heb ik je nu weer net misgelopen!
schijnheilquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'pakkend'![]()
Stomme Spa Lemon
Jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:14 schreef Leandra het volgende:
Ja ik volgens mij ook... dat wil zeggen, volgens mij was ik net rond, even in m'n foon checken.... 13.00 thuis, want ik heb om 12.59 een telefoontje van N. en toen was ik nog drie drempels bij huis vandaan, dus we hebben elkaar net misgelopen.
Ik had geparkeerd op de parkeerplaats bij het Kruidvat.
En nog bedankt voor de hamburgerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat nog maar even de laatste drie deuren in de stinkende primer zetten
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat nog maar even de laatste drie deuren in de stinkende primer zetten
Steuker die je er bentquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
we maken maar grapjes heh....
Dees is wel ECHT een beetje gemeen da's waar![]()
ik ga ook effe wat doen
doei doei allemaal
een beetje laat heh dooiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:17 schreef Soury het volgende:
Water onder de brug zie ik al...
Maar goed hier mijn poot met ballerina.
[ afbeelding ]
Laters de (zelf) gerookte kip, salade(ook van mijn hand uiteraard met stukjes halal knoflook worst erin, patatten en zelf made mayo Liggen geduldig te wachten
Leukies zijn hetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:17 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Laters de (zelf) gerookte kip, salade(ook van mijn hand uiteraard met stukjes halal knoflook worst erin, patatten en zelf made mayo Liggen geduldig te wachten
Je moet ook watergedragen gebruiken binnen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ik ben high van die primer, die meuk, 't is niet te harden in huis.
Dat is niks, dat vloeit niet fijn en het strijkt waardeloos.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet ook watergedragen gebruiken binnen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:17 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
ja misschien, zou best kunnen, kwestie van stofzuiger er tegen aan houden?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bizar, misschien moet ie eens schoon gezogen worden van binnen?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach het komt goed en je krijgt er iets moois voor terug![]()
Om er maar een paar dooddoeners tegen aan te gooien
ik 1 paar, zwart met strikje, maar ik pas ze niet echt meer. Nou ja, ik heb ze eigenlijk nooit gepastquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, die zijn mooi, met die glinstertjes. Ik heb ook grijze, met een strikje, gewoon de klassieke ballerina, en zwarte, en witte, en geruite en rode en blauwe
Wachten enz..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik 1 paar, zwart met strikje, maar ik pas ze niet echt meer. Nou ja, ik heb ze eigenlijk nooit gepast![]()
Waar is iedereen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wachten enz.. [ afbeelding ] Tja ik ben een beetje oranje
Zo goedkoop kom ik ze nou weer niet tegen....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:37 schreef Marrije het volgende:
Ik vind die plasticen teenslippers voor nog geen euro wel prima.
De kap moet er even af en dan moet je eigenlijk met hogedruk schoon blazen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja misschien, zou best kunnen, kwestie van stofzuiger er tegen aan houden?
Wel eerst even de stroom eraf....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De kap moet er even af en dan moet je eigenlijk met hogedruk schoon blazen.
Ik ben geen zeikerd wat kwaliteit betreft, t moet me alleen geen pijn doen. En in huis draag ik ook geen hardplasticen slippers.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo goedkoop kom ik ze nou weer niet tegen....
Overigens ben ik zelfs met mijn "liefst onder de ¤ 5,-" grens best nog wel een zeikerd en zijn er ook die me kwalitatief niet bevallen
Ik ben altijd een zeikerd wat kwaliteit betreft, hoewel ik het wel weet te waarderen als ik iets van een prima kwaliteit voor weinig tegenkom.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben geen zeikerd wat kwaliteit betreft, t moet me alleen geen pijn doen. En in huis draag ik ook geen hardplasticen slippers.
Nah, ik doe het ook wel eens, maar dan kopieer ik eerst even alle bestanden naar de externe harde schijf.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
nah ik denk dat ik er maar niet aan begin. . .kan ik beter laten doen, ff wegbrengen dus
Ik zit lekker buiten, 't is nu heerlijk, dat voetbal gaat ook wel even door zonder dat ik kijk. Maandagmiddag vier uur, dan kijk ik weer.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:12 schreef Leandra het volgende:
Vind je het gek als je met dit weer de halve dag met je neus in een verfblik hebt gehangen?
Zet de TV nou maar aan, want de VS en Ghana stormen op een verlenging af, en als t even wil daarna nog penalties ook![]()
En een verfkwastje erbij voor de hoekjes en gaatjes, een ongebruiktequote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik doe het ook wel eens, maar dan kopieer ik eerst even alle bestanden naar de externe harde schijf.
Stroom eraf, kap los, stofzuiger op heel zachtjes en dan maar hopen dat ie het daarna beter doet en dat ik niet de hele meuk opnieuw moet installeren
Als je 't begin gezien hebt mag je 't afkijken, was de regel. En morgen zie ik geen enkele wedstrijdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alles goed en wel Pietje, maar 't is bedtijd voor jou
Vooruit dan maar weerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 't begin gezien hebt mag je 't afkijken, was de regel. En morgen zie ik geen enkele wedstrijd.
Oh, ik begin gewoon beneden op de bank en tijdens de rust ga ik naar boven en kijk ik in bed verderquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 't begin gezien hebt mag je 't afkijken, was de regel. En morgen zie ik geen enkele wedstrijd.
Ook als je puber thuis is? Dat is heul niet aardigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:30 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik begin gewoon beneden op de bank en tijdens de rust ga ik naar boven en kijk ik in bed verder
De puber heeft het hele huis voor zichzelf, dus die beklaagt zich nergens over.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook als je puber thuis is? Dat is heul niet aardig.
Mijn nieuwsgierigheid speelt inene op, jij woont in Schubbekutteveen en N woont in Gouda en jullie wonen niet samen? Hebben jullie wel plannen in de richting?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:08 schreef Leandra het volgende:
Nah, ik hoef de kabel dan alleen maar van de kamer van Jr. naar mijn kamer door te trekken hoor, en daar zit al een gat in de muur want de telefoonaansluiting komt ook uit zijn kamer (die waarschijnlijk als ouderslaapkamer geplanned was ooit).
Welnee, het is heel eenvoudig. Je kunt van die spuitbussen kopen, een airduster. Kap van je pc, stroom er af en dan blaas je met dat spuitbussie zo al het stof uit je ventilator. Ik doe het regelmatig en daarna loopt ie weer als een zonnetje!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
nah ik denk dat ik er maar niet aan begin. . .kan ik beter laten doen, ff wegbrengen dus
Uiteindelijk wel, maar voorlopig blijven de officiele woonplaatsen even zoals ze zijn, omdat ik anders Jr. dakloos maak, en dat lijkt me ook niet netjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid speelt inene op, jij woont in Schubbekutteveen en N woont in Gouda en jullie wonen niet samen? Hebben jullie wel plannen in de richting?
Tja wat je ver haalt is lekkerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar voorlopig blijven de officiele woonplaatsen even zoals ze zijn, omdat ik anders Jr. dakloos maak, en dat lijkt me ook niet netjes.
Ik kan hem moeilijk dwingen alles en iedereen achter te laten en mee te verhuizen hierheen, maar om hem nou verplicht op kamers te laten gaan wonen vind ik ook nogal bot.
Over het algemeen komt het er op neer dat Jr. het huis voor zichzelf heeft en ik bij N. zit
En ik kom een paar keer per maand even thuis logeren.
Neuh, ik hou tegenwoordig zelfs geld over aan het eind van de maandquote:Op zondag 27 juni 2010 00:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Had de huur niet betaald en moest er dus uit?
quote:Op zondag 27 juni 2010 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, ik hou tegenwoordig zelfs geld over aan het eind van de maand
Ow en Parkpop sucks
Heb je de afgelopen dagen weer dronken lopen zoenen bij het opbouwen?quote:
quote:Grote brand in Rabobanktoren Utrecht
UTRECHT - Op de 25e en 26e verdieping van een van de torens van het nieuwe hoofdkantoor van de Rabobank in Utrecht is in de nacht van zaterdag op zondag een grote brand uitgebroken. Dat gebeurde nadat zich rond vier uur een ontploffing had voorgedaan. De kans bestaat dat de toren instort. Dat meldde een woordvoerder van de brandweer zondag.
Het gebouw aan de Croeselaan was nog niet in gebruik genomen. Voor zover bekend raakte niemand gewond.
De brandweer heeft moeite de brand te blussen omdat de toren nog in aanbouw is. Het is nog niet duidelijk hoe de brand is ontstaan.
Goedenmorgen Teun, staat ook foto van in de krant, heftig.quote:Op zondag 27 juni 2010 06:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
En alsof het nog niet warm genoeg gaat worden![]()
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2010 08:16 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Zo eerst even lunchen met mijn broer en schoonzusje en dan parkpop!
quote:Op zondag 27 juni 2010 08:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhh jij ook al, nou veel plezier genoeg dinken hoor ( water) en beetje schaduw af en toe wordt heul warm.
je weet het als je teveel alcohol drinkt met deze temparatuur dan slaat het dubbel aan, dan weet je morgen niet meer welke act`s je gezien hebtquote:Op zondag 27 juni 2010 08:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja Pietje heeft Rockin Park in Nijmegen, ik heb Parkpop in Den Haag.
En genoeg drinken, dat komt wel goed.
Thanxquote:Op zondag 27 juni 2010 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje veel plezier met je parkconcert.
Morgen parkpop.
Ja, het wordt zulks mooi weerquote:Op zondag 27 juni 2010 08:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja Pietje heeft Rockin Park in Nijmegen, ik heb Parkpop in Den Haag.
En genoeg drinken, dat komt wel goed.
maar bij 'kap eraf' denk ik alquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Welnee, het is heel eenvoudig. Je kunt van die spuitbussen kopen, een airduster. Kap van je pc, stroom er af en dan blaas je met dat spuitbussie zo al het stof uit je ventilator. Ik doe het regelmatig en daarna loopt ie weer als een zonnetje!
de droger??? met dit weer gaat jouw was de droger in?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Slaap lekker Laysa, ik wacht nog even tot de droger klaar is en dat kan ieder moment gebeuren
Heel veel water drinken, misschien dat het helpt.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:23 schreef Marrije het volgende:
Wat een weer. Mn voeten lijken nu al op een olifantspoot.
Ja, zomer en winter, gewoon omdat 't kan en omdat ik mijzelf geen tijd gun of het zonde van de tijd vindt om die meuk buiten te hangen. Ik kan die tijd wel beter gebruikenquote:Op zondag 27 juni 2010 09:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
de droger??? met dit weer gaat jouw was de droger in?
Waarom hou jij zoveel vocht vast? Is dat normaal als je bezwangerd bent? Eet je te zout? Wat is loos?quote:Op zondag 27 juni 2010 09:23 schreef Marrije het volgende:
Wat een weer. Mn voeten lijken nu al op een olifantspoot.
Dat dus... ik ga ook echt de was niet ophangen als het in een moeite van de wasmachine in de droger kan.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zomer en winter, gewoon omdat 't kan en omdat ik mijzelf geen tijd gun of het zonde van de tijd vindt om die meuk buiten te hangen. Ik kan die tijd wel beter gebruiken
Marrije is niet de enige.... het is echt iets wat vaker voorkomt tijdens de zwangerschap, hier idem als ik een uurtje gestaan/gelopen heb.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom hou jij zoveel vocht vast? Is dat normaal als je bezwangerd bent? Eet je te zout? Wat is loos?
't Is, als je alleen bent, ook niet de moeite om het in de droger te mikken. Hooguit twee droogbeurten per week. Ik heb niet eens een waslijn of droogmolenquote:Op zondag 27 juni 2010 10:24 schreef Marrije het volgende:
Tis de moeite niet vind ik, ff was ophangen, zeker niet als je alleen was van jezelf hebtMaar met 4 personen is het wat meer moeite, dat wel, maar gewoon zonde van het geld om het met dit weer in de droger te stoppen. . .
droogmolen heb ik ook niet, waslijn wel maar die gebruik ik amper. Wij hebben wasrekjesquote:Op zondag 27 juni 2010 10:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is, als je alleen bent, ook niet de moeite om het in de droger te mikken. Hooguit twee droogbeurten per week. Ik heb niet eens een waslijn of droogmolen
Kreeg je zo'n melding?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
Damn, wat is het heet. Mijn telefoon was net zelfs oververhit.
Leuke verjaardag gehad, CarO?
Een gele driehoek met een zwart uitroepteken. High temperature, your iPhone needs to cool down. of zoiets.quote:
32,8 graden hier buiten met een vochtigheidspercentage van 17 procentquote:Op zondag 27 juni 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
No way! Er blijft genoeg te ontdekken, gelukkig. Volgens mij is bovengenoemd nummer pas veel later uitgebracht (misschien omdat ze middenin het nummer tegen de microfoon stoot?)quote:Op zondag 27 juni 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
[
Scrute! Ik dacht dat jij alles wel kende van Nina S.?
Ja, die.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gele driehoek met een zwart uitroepteken. High temperature, your iPhone needs to cool down. of zoiets.
Scrute! Ik dacht dat jij alles wel kende van Nina S.?
Leg je telefoon een minuut of tien in de brandende zon en je bent een ervaring rijker!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:25 schreef Dementor het volgende:
Ja, die.
Nog nooit gehad maar wel van gehoord.
Ja, was leuk.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
De behuizing zelf is de antenne. En dat is op zich geen probleem. Behalve als je het zo ontwerpt dat de behuizing uit twee afzonderlijke antennes bestaat, waarbij de verbinding verbroken wordt zodra die in contact met elkaar komen (bijvoorbeeld door zweethanden). Suf!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik las afgelopen week dat die versie 4 anders vastgehouden moet worden omdat je anders de verbinding verliest. Die antenne zit klaarblijkelijk aan de zijkant
Nogalquote:Op zondag 27 juni 2010 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
De behuizing zelf is de antenne. En dat is op zich geen probleem. Behalve als je het zo ontwerpt dat de behuizing uit twee afzonderlijke antennes bestaat, waarbij de verbinding verbroken wordt zodra die in contact met elkaar komen (bijvoorbeeld door zweethanden). Suf!
Kut voor jequote:Op zondag 27 juni 2010 13:52 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen, ik zit in een veel te hete trein
Werken die in de cosmetica of zo?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, was leuk.
Pretpark was gelukkig niet te warm, af en toe even in de wildwaterbaan voor een grote plens koud water
Nergens grote rijen, echt hartstikke leuk.
Daarna even naar mn zusje, die was ook mee en had taart geregeld en lekkere hapjes en eten, en van haar heb ik de hele lijn van Clarins gehad () en van haar vriend een giftset van Burberry 'the Beat' en een giftset 'Nina' van Nina Ricci en een reissetje van Lancome
![]()
Dus ik kan er weer even tegen
Hee, voor lekker midgetgolfen met Yvonne moet je wat over hebben.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:52 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat de coolness na die berichten over de antenne ineens een stuk minder is.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Mensen met een nieuwe iPhone zullen waarschijnlijk denken dat ze zo cool zijn dat ze toch geen zweethandjes krijgen.
Nee, maar hechten wel veel belang aan dat soort dingenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Werken die in de cosmetica of zo?![]()
Wel grappig ook dat ze je ieder een cadeau geven. Wij geven dat altijd als stelletje (waarbij zij meestal het cadeau koopt en overhandigt en ik snel een rustig plekje in die huiskamer opzoek. Het liefst zelfs buiten in de tuin, als het droog en meer dan 5 graden is, en nog onder de 20 want als het warmer is dan zit iedereen daar.)
Euh ja, zoiets, ik ben echt beeldschoon nuquote:Op zondag 27 juni 2010 14:07 schreef Copycat het volgende:
Klinkt als een prima dag! Fijn ook dat er geen ellenlange rijen stonden, dat werkt enkel pretverhogend. Zo vervelend, anderhalf uur schuifelen voor een dodenrit van een minuut. En voorlopig ruik je als een prinses met een bijhorend zacht huidje.
En nu zijn mijn voetzolen verbrand. Stapte iets te voortvarend vanuit mijn in de schaduw geplaatste opblaas-lounge chair in mijn teenslippers die in de brandende zon stonden. Au.
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leg je telefoon een minuut of tien in de brandende zon en je bent een ervaring rijker!
Het is nu zo'n beetje traditie met eerst revisie producten van Apple, altijd even wachten op rev 2 of hoger voordat je ze koopt.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat de coolness na die berichten over de antenne ineens een stuk minder is.
Ik wacht in ieder geval wel even met het aanschaffen. Want voor de rest is het een prachtig apparaatje, maar ermee kunnen bellen zonder dat de verbinding steeds verbroken wordt is toch wel vrij essentieel.
Airco.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:52 schreef remlof het volgende:
Gelukkig kunnen die raampjes open in die moderne treinenquote:
Stom he?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen die raampjes open in die moderne treinen
(niet dus)
Tot straks, na de voebel!quote:Op zondag 27 juni 2010 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
Zo, broer en schoonzusje en nichtjes gehad, nu zo naar het park
Dus ze gaan niet zeuren als zij er maar eentje krijgen? Dat zij er dan óók twee willen? Of eentje maar dan extra duur?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, maar hechten wel veel belang aan dat soort dingen![]()
Ah ja, ieder een kado, wij doen dat ook niet maar zij wel. Ik vind het wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |