kijk dat is voordeel 1 !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:47 schreef Lotusss het volgende:
Ondanks de teringzooi is het wel beduidend koeler in mijn "eigen" slaapkamer, dan de zolderkamer bij mijn moeder...
''picture'' is zeker teveel gevraagd h'equote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik laat mijn tenen ook lekker vrij met dit weer en ze mogen best gezien worden
En lekker weer je eigen plekje lijkt me ook wel weer fijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:47 schreef Lotusss het volgende:
Ondanks de teringzooi is het wel beduidend koeler in mijn "eigen" slaapkamer, dan de zolderkamer bij mijn moeder...
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En lekker weer je eigen plekje lijkt me ook wel weer fijn
quote:
Ik heb de jouwe gezien, dus nu mag jij de mijne zienquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:51 schreef FANN het volgende:
[..]
''picture'' is zeker teveel gevraagd h'eof niet?
NIce !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de jouwe gezien, dus nu mag jij de mijne zien![]()
[ afbeelding ]
Opgeruimd staat netjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:53 schreef FANN het volgende:
ik heb nog maar 6 actieve topics staan ik heb de hele teringzooi leeggehaald![]()
had ik geen trek meer in
In hoeverre tenen nice kunnen zijn, want in principe zijn ze allemaal lelijkquote:
ja da's ook handigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes.
Ik zag dat er nu ook een stop volgen knop is
mwja ik vin er ook niet zoveel aan, maar ze zitten er nu eenmaalquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In hoeverre tenen nice kunnen zijn, want in principe zijn ze allemaal lelijk
En er daarna nog een glitter overheen, voor een schitterende glansquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ja da's ook handigkan ook nog van pas komen !
Paarse nagellakgoed idee trouwens ...
ik ben alleen errug slecht in nagellakken enzo.... zit er altijd naastquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En er daarna nog een glitter overheen, voor een schitterende glans
Ik vind voeten en dus ook tenen zulke lelijke dingen, dat is het enige voordeel van winter dan zitten ze meestal weg gestopt. En zomers probeer ik ze extra op te leuken, al heb ik ze eigenlijk het hele jaar door in de lak staan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:05 schreef FANN het volgende:
[..]
mwja ik vin er ook niet zoveel aan, maar ze zitten er nu eenmaal
Nagels lakken is een drama bij mij, er staat ook altijd een flesje remover en een doosje wattips bij om de schade te beperkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben alleen errug slecht in nagellakken enzo.... zit er altijd naast
ik zelden eigenlijk toevallig gisteren zitten klooienquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind voeten en dus ook tenen zulke lelijke dingen, dat is het enige voordeel van winter dan zitten ze meestal weg gestopt. En zomers probeer ik ze extra op te leuken, al heb ik ze eigenlijk het hele jaar door in de lak staan.
Dat is ook een idee, dan gebeurt het een keertje helemaal netjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zelden eigenlijk toevallig gisteren zitten klooien![]()
ik zal wel eens een keertje naar zo' pedicure / manicure gaan om het allemaal een
beetje behoorlijk te laten doen, daar ben ik zelf echt een kluns in, ik heb er ook nooit zin in
gedoe
o maar dat is toch een heel gedoe zijn dat niet van die nagels waar je iedere keer voor terug moetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook een idee, dan gebeurt het een keertje helemaal netjes.
Ik heb afgelopen week voor het eerst acryl-nagels laten maken, mooien de nagelmevrouw doet ook tenen, dus......
Dat gaat anders best hoor, 't is binnen een stuk koeler dan buitenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
pfffffffff met die hitteik zou er ook niet aan moeten denken
dat is wel waar dat is gelukkig hier ook zoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gaat anders best hoor, 't is binnen een stuk koeler dan buiten
Ik ga rustig, gestaag en met onderbrekingen (mensen die een biertje komen halen) door. Het wordt zo wel elf uur vanavond voordat ik klaar benquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is wel waar dat is gelukkig hier ook zo![]()
maar om nu te gaan schuren en schilderen enzo nah....![]()
ik doe meestal geen ruk met dit weer
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook weleens Donald mijn teennagels laten lakken, ik dacht dat dat wel een goed plan was omdat hij ooit schilder was, maar het zag er nog erger uit dan als ik het zelf doe
is ook ....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iets doen bevalt mij altijd beter als het zo warm is dan niets doen. Alhoewel dat laatste wel aanlokkelijk kan zijn.
Ze lijkt een beetje op Anna, Anna Rexiaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:28 schreef FANN het volgende:
wat een ongelovelijk mooie vrouw die nu in mijn fobo heeft gespiekt !
Fotoboek van Tassiepassie
echt hoor !
quote:Woorden in de nacht
Voel je hoe ik naar je toe kom?
Je bent naakt in de nacht.
Wacht ik doe eerst een doek om.
Nog niet, nog niet.
Liefkoos mij, zacht.
Zeg dat je mij mooi vindt
En alleen door te strelen
In 't donker, mij ziet.
Zullen wij spelen,
Dat wie 't eerste lacht,
Moet ondergaan
Wat de ander bedacht?
O, laat het doorgaan,
Totdat wij doodgaan.
Alles wat hierna komt
Is niets dan Dood, vermomd
in schijn van Leven.
Neem mij weer, wacht nog even.
oeh... nu je het zegt...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Anna, Anna Rexia
Ik ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Lotusssss heeft ook meteen gekeken die sneak
Echt waar?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit wordt 'm, in de slaapkamer, op de muur![]()
[..]
Jij lacht toch altijdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik zou in tranen uitbarsten als ik dat op de muur zag staan![]()
![]()
maar mij moet je niet meerekenen
Daar ga je mee scorenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit wordt 'm, in de slaapkamer, op de muur![]()
[..]
Nee hoor ik lach niet altijd ....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij lacht toch altijd
Nah, ik ben wispelturig, 't kan altijd nog weer anders
Kijk bij Dees werkt ie welquote:
2-1quote:
Dees zit mij volgens mij vet te voerenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor ik lach niet altijd ....
[..]
Kijk bij Dees werkt ie wel![]()
ik zei toch ''mij moet je niet meerekenen''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |