kijk dat is voordeel 1 !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:47 schreef Lotusss het volgende:
Ondanks de teringzooi is het wel beduidend koeler in mijn "eigen" slaapkamer, dan de zolderkamer bij mijn moeder...
''picture'' is zeker teveel gevraagd h'equote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik laat mijn tenen ook lekker vrij met dit weer en ze mogen best gezien worden
En lekker weer je eigen plekje lijkt me ook wel weer fijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:47 schreef Lotusss het volgende:
Ondanks de teringzooi is het wel beduidend koeler in mijn "eigen" slaapkamer, dan de zolderkamer bij mijn moeder...
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En lekker weer je eigen plekje lijkt me ook wel weer fijn
quote:
Ik heb de jouwe gezien, dus nu mag jij de mijne zienquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:51 schreef FANN het volgende:
[..]
''picture'' is zeker teveel gevraagd h'eof niet?
NIce !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de jouwe gezien, dus nu mag jij de mijne zien![]()
[ afbeelding ]
Opgeruimd staat netjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:53 schreef FANN het volgende:
ik heb nog maar 6 actieve topics staan ik heb de hele teringzooi leeggehaald![]()
had ik geen trek meer in
In hoeverre tenen nice kunnen zijn, want in principe zijn ze allemaal lelijkquote:
ja da's ook handigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes.
Ik zag dat er nu ook een stop volgen knop is
mwja ik vin er ook niet zoveel aan, maar ze zitten er nu eenmaalquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In hoeverre tenen nice kunnen zijn, want in principe zijn ze allemaal lelijk
En er daarna nog een glitter overheen, voor een schitterende glansquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ja da's ook handigkan ook nog van pas komen !
Paarse nagellakgoed idee trouwens ...
ik ben alleen errug slecht in nagellakken enzo.... zit er altijd naastquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En er daarna nog een glitter overheen, voor een schitterende glans
Ik vind voeten en dus ook tenen zulke lelijke dingen, dat is het enige voordeel van winter dan zitten ze meestal weg gestopt. En zomers probeer ik ze extra op te leuken, al heb ik ze eigenlijk het hele jaar door in de lak staan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:05 schreef FANN het volgende:
[..]
mwja ik vin er ook niet zoveel aan, maar ze zitten er nu eenmaal
Nagels lakken is een drama bij mij, er staat ook altijd een flesje remover en een doosje wattips bij om de schade te beperkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben alleen errug slecht in nagellakken enzo.... zit er altijd naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |