last.fm is toch iets met muziek enzo?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Cee het volgende:
Oh Bella je hebt nog geen last.fm friends zie ik. I popped your cherry.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
last.fm is toch iets met muziek enzo?
quote:
Die is aan t "SCHLAFEN"quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Your musical compatibility with NDG1980 is Very High
Music you have in common includes Snow Patrol, Jason Mraz, Muse, Stereophonics and Kelis.
Holy crap I knew it.*ook toevoegt*
Volgens mij hebben we vanmiddag geconcludeerd dat hij gezellig aan het bonken isquote:
Is echt heel chill, zien wat je het meeste luistert, nieuwe muziek ontdekken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal van de week eens gaan kijken
Jawohl, dat was afgelopen nacht ook de meest gehoorde optiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we vanmiddag geconcludeerd dat hij gezellig aan het bonken is
Dat hadden we vannacht alquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we vanmiddag geconcludeerd dat hij gezellig aan het bonken is
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is echt heel chill, zien wat je het meeste luistert, nieuwe muziek ontdekken.
Hij had toch een 5 meter hoge opblaaspop gekocht die nu naast D. z'n huis staat?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawohl, dat was afgelopen nacht ook de meest gehoorde optie
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij had toch een 5 meter hoge opblaaspop gekocht die nu naast D. z'n huis staat?
Het staat niet voor niks tussen aanhalingstekens hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel chat roulette.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Heeft FOK ooit een standaard chatbox gehad?
Wat heb jij met Ll uitgespookt!quote:
Hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |