Als het aan mij zal liggen had je geen cent gehad.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:13 schreef 2cv het volgende:
Ik zou het fijn vinden als het UWV er voor zorgt dat ik het geld wat ik volgens hun ontvang ook daadwerkelijk krijg. Ze beweren in een brief namelijk dat mijn huidige dagloon ¤108,73 is. Dat is (veel) meer dan ik ooit daadwerkelijk als loon ontvangen heb
Nee natuurlijk niet! Zo ben ik niet dat weet je toch? Ik ben bot kwetsend en onuitstaanbaar!quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:14 schreef Anne het volgende:
Misschien kun je beter eerst even vragen waarom ie een uitkering heeft.
Maar verder wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ludolfs DVD gewonnen!![]()
Weet ik veel! Mail de FA's.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Dus jullie zoeken nog een nieuwe weggepestte nederlander?
Puuuuure aandacht dubquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef Anne het volgende:
Waarom zou je ze dat mailen?
Nee, als ik aandacht wilde had ik wel een topic geopend.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Puuuuure aandacht dub
En reageer eens op me eerdere vraag!
Kun je af en toe zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar verder wat?
En ga je me nou vertellen dat je me lief vind?
Nee dat valt te veel op, past niet bij jou!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, als ik aandacht wilde had ik wel een topic geopend.
Ik ben gewoon een heel lief schattig jongetje!quote:
Ik ben exhibitionist, schijnt, dus past wel bij mijquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat valt te veel op, past niet bij jou!
Groeten aan Marijke!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo maar eens richting Zwolle voor een intake gesprek.
Nou, je draait er anders omheen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben exhibitionist, schijnt, dus past wel bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |